Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymienie wydechu na "pusty" na ogół konieczna jest rekalibracja gaźnika. Filtra powietrza można nie ruszac podobnie map zapłonu. Oczywiście jeśli chcemy wyciągnąć jak najwięcej KM to wymieniamy filtr powietrza i można kombinowac z zapłonem.

 

Ale co i czy w ogóle trzeba robić zalezy od rodzaju wydechu, modelu motocykla a nawet poszczególnego egzemplarza (dlatego w zestawach dysz na ogół jest kilka różnych rozmiarów dysz).

 

Cobra to taka sobie firma, jej wydechy nie wyróżniają sie ani designem ani performance. Pojedyńcza rura nie zawsze musi sie odbarować - ja mam wydehcy z pojedyńczej rury i tylko przy głowicy lekko zżółkły.

Tatsu[b/] -> więcej cierpliwości :) wibracje po zmianie wydechu to moim zdaniem wina źle wyregulowanego gaźnika.

 

P.S. Hyperharger zapewneia większą moc dzięki wkładowi filtra K&N i dużemu otworowi do zasysania. Dowolny filtr K&N wraz ze zmodyfikowanym airboxem da podobne rezultaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wildek ma całkiem niezły gaźnik BSR 40 MIKUNI z główną dyszą 165

Co moim zdaniem jest bardzo dobrym kompromisem

I jeśli nie będziesz się pchał w szukanie zabłąkanych rumaków to nawet nie będziesz musiał jej zmieniać

Producent gaźnika poleca zwiększenie jej do 170 przy pełnym przelocie w rurkach

 

A tak zupełnie z innej beczki

Mam chrapkę na 200 może 240 na tylnym laczku

Nastawiam się na zmianę felgi, ale chciałbym zostać przy szprychach, trzeba też zmienić błotnik i stelaż

Zastanawiam się kto by to wykonał może łatwiej by było rozebrać oryginalne koło o zapleść szprychy na szerszej feldze - pytanie, jaką szerokość nie zmusi mnie do przesunięcia pulleya.

Gadałem z jednym Niemaszkiem, który zachował oryginalny wahacz, przy 240 ale nie chciał mi zdradzić jak to zrobił.

Pompka - Ty zapewne to przerabiałeś

Andi - ty zmieniłeś wahacz, ale może da się wsadzić 200 bez zabawy w nowe ramię?

 

Pozdro

Krzych

Krówka 1600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[i jeśli nie będziesz się pchał w szukanie zabłąkanych rumaków to nawet nie będziesz musiał jej zmieniać

Producent gaźnika poleca zwiększenie jej do 170 przy pełnym przelocie w rurkach

Krzych

Krówka 1600

 

Tak, tylko dla wyjaśnienia. Złapałem szlifa na prawą stronę. Niestety mam tylko gmola z przodu, w związku z tym wydechy robiły za tylnego, i trochę ucierpiały z tego powodu. Fakt, że już wcześniej lekko załamywał mnie cichy szum silnika i myślałem co zrobić by być choć troche słyszalnym. Łącząc te fakty wymieniłem na cobry. Nie szukam dodatkowych kucy po tym, jak przy ruszaniu na suchym asfalcie, tył mnie usiłował wyprzedzić. A jazda 160 jest i tak mało sympatyczna :) bez szyby z przodu.

Dzięki za rady.

Tatsu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak, tylko dla wyjaśnienia. Złapałem szlifa na prawą stronę. Niestety mam tylko gmola z przodu, ...Ciach

Tatsu.

 

 

Jestem ciekaw jak zniosły tego szlifa gmole, i co to były za gmole

Napisz też jakie były pozostałe straty (jeśli jakiś były)

 

Pozdro

Krzysiek

Magistrala 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak zniosły tego szlifa gmole, i co to były za gmole

Napisz też jakie były pozostałe straty (jeśli jakiś były)

 

Gmole są od Higway Hawk. Utrzymały moto, są trochę wąskie stąd też pokrywa cylinderka od hamulca oraz wysięgnik lusterka też się przytarły ale zdatne do użycia. Boczne światło wgniotło sie w osłone wachacza. Tłumiki dość mocno szły po asfalcie, stąd decyzja wymiany. Na mojej stronce są zdjecia (http://wildstar.opole.ath.cx).

A tak poza tym to dziura w spodniach modeki i rękaw kurtki.

Wszystko to przy około 80 km na godzinę na mokrym asfalcie.

 

Reasumując: gmole to podstawa, ale też nie za szerokie bo motor jechał na gmolu i kierownicy, stąd nacisk na nią przy dużych byłby większy (przez co szkody na kierownicy byłyby wieksze), a ma iść głównie na gmolu, warto też zaiwestować w tylny, koszt dużo niższy od tłumików.

 

Przyczepności

 

Tatsu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez to widzialem bo moto mnie kusi choc 4 lusterek nie rozumiem.:rolleyes: A 102 konie to w marzeniach:).

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stałem się od niedawna dumnym posiadaczem wild stara. Uważam że jest to tak zacny motocykl iż wymaga swojego osobnego miejsca na największym forum w Polsce. Koleżanki i koledzy - posiadacze wild i road starów piszczie tu wszystko co związane z tymi motocyklami. Nowinki techniczne, spotkania, strony inernetowe, kluby poświęcone tej marce i w ogóle wszystko co mozna powiązać z naszym cruiserem.

 

Może zacznijmy od małej inwentaryzacji posiadaczy wild/road starów zrzeszonych na forum. Łatwiej będzie o późniejszy kontakt. Wstarcza wskoczyć na 1 stronę i po kłopocie. Pozdrawiam i zachęcam do pisania.

 

:buttrock: :) Lester :) :buttrock:

 

 

:

witam też mam wild stara ale nieumiem zabardzo się poruszac po forum i nie wiem gdzie i kiedy się ukaże to co teraz piszę mario74

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie... mam problem związany z brakiem światła stop od przedniego hamulca... stycznik oki - sprawdzony...

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

...coś czuję że czeka mnie przegląd całej instalacji kabel po kablu, a jest to nieźle poupychane :D

 

Może jakieś rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie... mam problem związany z brakiem światła stop od przedniego hamulca... stycznik oki - sprawdzony...

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

...coś czuję że czeka mnie przegląd całej instalacji kabel po kablu, a jest to nieźle poupychane :icon_evil:

 

Może jakieś rady?

 

Jeli sprawdziłeś wyłącznk i jest on sprawny to leć dalej po kablu

Innej metody nie znam

Pozdro

K

M16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... problem stopu rozwiazany :banghead:

 

...po dokładnym pomiarze okazało sie że zwarty stycznik ma rezystancję rzędu 300 ohm... co w prymitywnej metodzie pomiaru żarówką dawalo wynik oki, ale jak widac była to wartość zbyt duza do zadziałana stopu.

...po przeczyszczeniu stycznika WD40 rezystancja... bliska zeru... i ...działa :biggrin:

 

Jeszcze raz dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka

 

bez grzebania na wahaczu 240 max

 

Okej Andi napisz coś więcej

Wiem, że masz sporą wiedzę (gadaliśmy na PW)

Myślę, że większa część WILD ROAD COMP. Była by zainteresowana większym laczkiem

Ze szczegółami proszę

 

Pozdro

Krzysiek

Magistrala 1,6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...