Heffi Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Mam pytanie odnośnie zmiany biegów... dokładnie punktu w którym taką amianę wykonujecie... Pytanie furmuuję ze względu na dziwne i moim zdaniem niezgodne z prawdą (przynajmniej u mnie) określenie tych punktów w instrukcji Yamahy... "5" przy 50??? szarpie i czuć że to nie ten moment... ja zapinam "5" przy ok. 70 - 80 km/h... jakoś tak naturalnie wychodzie... jak jest u Was? gdy użytkowałem wildka 5 wrzucałem minimum przy 80km/h - [poniżej tej predkosci silnik chciał wyskoczyć z ramy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Przejechałem Electrą 2 letnia 5 km (więcej mi niepozwolili :biggrin: ) silnik spokojnie daje radę , dźwiek śliczny i nawet wygodnie i lekko sie prowadziła i koniec plusów , minusy to to ,że po każdym naciśnięciu klamka w innym miejscu styka sie z manetka , konsola wachluje przy każdym zachamowaniu i przyśpieszeniu , a kosa wygląda jaby ją pan Kazio w piwnicy pospawał , w japoni sa kute i pieknie wypolerowane a tu pret z nierdzewkiz z przyspawana blachą a tapicerka kanap z tak cienkiego skaju ,że mozna pomyśleć ze to brezent, o niezawodności po 5 km nic złego powiedziec niemogę :D Tyle moich obserwacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Przejechałem Electrą 2 letnia 5 km (więcej mi niepozwolili :cool: ) silnik spokojnie daje radę , dźwiek śliczny i nawet wygodnie i lekko sie prowadziła i koniec plusów , minusy to to ,że po każdym naciśnięciu klamka w innym miejscu styka sie z manetka , konsola wachluje przy każdym zachamowaniu i przyśpieszeniu , a kosa wygląda jaby ją pan Kazio w piwnicy pospawał , w japoni sa kute i pieknie wypolerowane a tu pret z nierdzewkiz z przyspawana blachą a tapicerka kanap z tak cienkiego skaju ,że mozna pomyśleć ze to brezent, o niezawodności po 5 km nic złego powiedziec niemogę :wink: Tyle moich obserwacjiToś, kolego Doktorze, podsumował H-D ;) . Swoją drogą H-D jest pieknym motocyklem, ale przeznaczonym do upiekszania gadgetami, których firmie nie brakuje i są zrobione z wielkim smakiem... wymagaja jednak grubego portfela. Wild Star podobnie, choć akcesoria do niego są skromniejsze. Mnie jednak zastanawia jedno - moge się mylić - ale gdy kumple oddaje H-D do serwisu, to praktycznie o nic się nie martwi, serwisanci czają bazę. Oddając Wildka do serwisu, mam wrażenie, że mechanicy coś tam wiedzą, ale w sumie się uczą dopiero. Trzeba im podpowiadać, na co mają zwrócić uwagę... takie są moje odczucia. Wciąż szukam mechanika z powołaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Toś, kolego Doktorze, podsumował H-D :bigrazz: . Swoją drogą H-D jest pieknym motocyklem, ale przeznaczonym do upiekszania gadgetami, których firmie nie brakuje i są zrobione z wielkim smakiem... wymagaja jednak grubego portfela. Wild Star podobnie, choć akcesoria do niego są skromniejsze. Mnie jednak zastanawia jedno - moge się mylić - ale gdy kumple oddaje H-D do serwisu, to praktycznie o nic się nie martwi, serwisanci czają bazę. Oddając Wildka do serwisu, mam wrażenie, że mechanicy coś tam wiedzą, ale w sumie się uczą dopiero. Trzeba im podpowiadać, na co mają zwrócić uwagę... takie są moje odczucia. Wciąż szukam mechanika z powołaniem. Swięta racja, zamiast fabrycznych kanap Corbin albo cos innego z katalogu gadżetów do H-D , nowe klamki i kosa i zostanie przyjemne prowadzenie ,śliczny dźwięk ,dziura w kieszeni :wink: no nie wiem czy na wachlowanie konsoli coś tunerzy maja , ale w koncu mozna przerabiać Road Kinga tam konsoli nie ma :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilcape Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Witam Zmiana oleju w Wildku ...ponieważ szukałem na forum ... i nie znalazłem mam pytanie:kupiłem olej BelRay V-Twin SAE 20W50, filterek oleju... ale jak zmienić olej??? Pytam ze względu na to że jest to moto z suchą miską olejową, dotychczas zmieniałem olej w dragstarku i była to banalna operacja......pewnien mechanik nastraszył mnie że tam jakieś odpowietrzenie należy wykonać... po zalaniu... nie chciał się podjać wymiany... :( ...zastanawiam się zatem czy samemu zrobić wymianę czy odstawić moto do serwisu... ale do serwisu na zmianę oleju??? nieeee żenada... Pomożecie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Z tego, co kojarzę, to są tam dwie śruby spustowe. Potem zalewasz i czekasz aż spłynie. Odpalasz, rozgrzewasz, gasisz, prostujesz, odczekujesz jakieś 30sec. i na bagnecie sprawdzasz. Czasem trzeba coś dolać. Nie wstydź się do serwisu podjechać z wymianą oleju :biggrin: zawsze mozesz ściemnić, że nie masz jak go zutylizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Witam Zmiana oleju w Wildku Pomożecie?? Postępuj zgodnie z instrukcjamii wszystko będzie git http://roadstarclinic.com/content/view/158/116/ warto poczytac tą stronke pozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 P.SJeśli możecie nagrać swoje Wildki i Roadki to podeślijcie mi pliki ( w celach naukowo poznawczych) Okej Mam prośbę Wiem, że kilku z nas pozbyło się już AIS'u Powoli dojrzewam do tej decyzji i jaMoja prośba dotyczy zaślepek do kolanek Może macie kontakt do kogoś, kto to może dorobić lub sprowadzić taki "wypasiony" zestaw korkówZakładam możliwość powrotu, więc nie chcę spalić za sobą kolanek (znaczy mostów)PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Okej Mam prośbę Wiem, że kilku z nas pozbyło się już AIS'u Powoli dojrzewam do tej decyzji i jaMoja prośba dotyczy zaślepek do kolanek Może macie kontakt do kogoś, kto to może dorobić lub sprowadzić taki "wypasiony" zestaw korkówZakładam możliwość powrotu, więc nie chcę spalić za sobą kolanek (znaczy mostów)PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Przerabiałem ostatnio ten temat. Kolanka zostawiłem, bo powrót może być kiedyś konieczny, zaślepiłem je zestawem:- mosiężna tuleja rozporowa fi 10mm długość 32mm- śruba z łbem walcowym (fi 12mm) z gniazdem sześciokątnym (ampulowe) z kwasówki długość gwintu pełnego 30mm- o-ring uszczelniający do wysokich temperaturKoszty łączne poniżej 5,00 PLN.Takie zaślepienie możesz zamaskować jakąś ładną chromowaną końcówką od karniszy rurkowych 12mm bądź linkowych. W OBI są ładne i solidne, ale te co mi się podobały to wydatek rzędu 150-200,oo PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Polecam rozwiazanie Raio :icon_twisted: Usunięcie kolanek najczęściej wiąże się z ich zdewastowaniem, a sprowadzenie zaślepek... hhmmm... zalej za tę kasę bak, a pojeździsz sobie sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Przerabiałem ostatnio ten temat. Kolanka zostawiłem, bo powrót może być kiedyś konieczny, zaślepiłem je zestawem:- mosiężna tuleja rozporowa fi 10mm długość 32mm- śruba z łbem walcowym (fi 12mm) z gniazdem sześciokątnym (ampulowe) z kwasówki długość gwintu pełnego 30mm- o-ring uszczelniający do wysokich temperaturKoszty łączne poniżej 5,00 PLN.Takie zaślepienie możesz zamaskować jakąś ładną chromowaną końcówką od karniszy rurkowych 12mm bądź linkowych. W OBI są ładne i solidne, ale te co mi się podobały to wydatek rzędu 150-200,oo PLN. Wielkie dzięki za pomoc Dziś na placu teatralnym a właściwie w jego okolicach stały obok siebie dwie siostry (dla niektórych bliźniaczki)Podpowiem, że obie miały 1.6 LitraMiałem okazję posłuchać jak pracuje maszyna RayoV6 i muszę powiedzieć, że o wiele ciszej od mojej (mam na myśli dźwięki samego silnika, bo wydech to ma zdecydowanie głośniejszy)Jutro zabieram się za usunięcie AIS'u. Dzięki RayoV6 mam już wszystkie potrzebne elementy(Oring kosztuje 0,50 gr.) PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Już jestem po AIS'ieWolne i niskie obroty są zdecydowanie równiejsze Moto wygląda lepiej i mam mniej do dźwiganiaWymieniłem przy okazji świece (należało im się) Moto dalej strzela, gdy schodzi z obrotów Jeszcze raz wielkie dzięki PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6P.S.Przypominam że w sobotę chciałby zobaczyć się z wami w arkadii na parkingu Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilcape Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 ...czy zauważyłeś po zdjęciu AISa jakieś plusy prócz wolnych obrotów?moto ma większy moment czy moc... jakie odczucia? Pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Przejechałem 30 kmI jak na razie poza obrotami nie zauważyłem zmianLiczyłem na wyciszenie pracy silnika i się troszkę zawiodłem Pozwoliłem sobie zwolnić jeszcze wolne obroty i moto rusza płynnej niż wcześniej Ale nie tam żeby od razu maiła więcej mocy Po prostu równiej oddycha PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 ( Jakieś 0.5 Kg lżejsza) Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snipes Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 a propos sobotniego mityngu - o której zbiórka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 (edytowane) a propos sobotniego mityngu - o której zbiórka? UWAGA!! WRSC !! (Wolny Ruch Stalowych Czopków)Parking podziemny pod arkadią, najniższy poziom, jest tam sporo nieuczęszczanych miejsc parkingowych przy wyjeździe północnym (nie wiem czy na najniższym poziomi jest kilka wyjazdów)Spotkajmy się o 19:00 Chyba, że nikt nie pracuje to byśmy się razem gdzieś przewietrzyli wtedy może koło 12:00Proszę się zgłaszać z podaniem godziny to w razie jakby co polatamy i wrócimy na 19:00 do arkadii PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6P.S.nadal walcze o wyciszenie silnika (nie poddam się tak łatwo - teraz zaczniemy zabawę z olejem) Edytowane 13 Czerwca 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.