Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak,no i popędziłem do garażu,popuścić śruby mocowania koła zgoda,przypuszczam że trzeba wkręcić te śrubki z jednej i z drugiej strony które są równolegle do koła aby zwiększyć naciąg paska.

Generalnie dotąd rozumiem tylko gdzie te znaki ( jak rozumiem mają one zapobiec przykręceniu koła po "skosie")

Edytowane przez Miran
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raider mam nadzieje że spuściłeś olej dwoma śrubami:), trzeba po wlaniu 2,5 litra zapalić na chwile, pompa popchnie i lejesz reszte.

 

.....He he ,dzięki za podpowiedź ,ale już Wiesz, kto mi to fachowo zrobił .

Przyglądałem się tej niby prostej czynności dosyć dokładnie i wielkie :notworthy: dla Pitera1600 !

Po powrocie ( 25km ) ,zgodnie z instrukcją sprawdziłem stan oliwy i był optymalny. :cool:

 

 

Ostatnio z ciekawości pognałem bez szyby i ........ :icon_eek: wskazówka szybkościomierza wskazała koniec skali ! (przebieg :10tyś mil ,2004r.prod.,pierwsza rej.w USA 2006r. ,AIS zamontowany. Jedyną nie oryginalną częścią jest cały układ wydechowy V&H ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,no i popędziłem do garażu,popuścić śruby mocowania koła zgoda,przypuszczam że trzeba wkręcić te śrubki z jednej i z drugiej strony które są równolegle do koła aby zwiększyć naciąg paska.

Generalnie dotąd rozumiem tylko gdzie te znaki ( jak rozumiem mają one zapobiec przykręceniu koła po "skosie")

Na naciągach są kreseczki oraz na wachaczu w centralnym punkcie na osią koła. Podczas naciągania musisz tak sobie ustawić odległosci między nacięciem na wachaczu nad osią koła a nacięciami w naciągu po prawej stronie i płytce, która jest odpychana śrubą po lewej żeby były takie same. Inaczej będziesz miałwłaśnie krzywo ustawione koło.

I jak mówili mi spece nie przeginaj z dokręcaniem koła bo może zdażyc Ci sie przykre ukręcenie ośki....

Nie mam w pracy serwisówki bo bym Ci zeskanował i wysłał, zdaję sobie sprawę, że kiepski ze mnie instruktor :banghead:

 

Z innej beczki, znalazłem kiedyś w necie strone firmy chyba pod Łodzia ale głowy sobie uciąć nie dam, która zajmuje się customizingiem yamah ale za cholerę nie moge jej teraz znaleźć. Jak by ktoś znał adres tej strony będe wdzięczny za info .

Edytowane przez wykrzyknik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O - namiar na taką firmę byłby przydatny...

 

A tak z innej beczki mam dwa pytanka:

 

1. czy ktoś z Was orientuje się coś więcej na temat: gdzie kupić, gdzie zrobić wydechy na dwie strony? Choruję na to jeszcze zanim kupiłem Wildka

 

2. Czy Wildek Waszym zdaniem bardzo nie lubi wolnej jazdy w korkach? Ostatnio testowo wybrałem się nim do pracy i w drodze powrotnej miałem wrażenie że jest nienaturalnie gorący (co czułem z buchającego ciepła od silnika i głośniejszym stukaniu w silniku). A podróż trwała około 45 minut z czego około 25-30 to jazda na jedynce lub wolnej dwójce, często na półsprzęgle.

Pytam się bo chciałbym sobie nim od czasu do czasu pomknąć do pracy ale szkoda mi go jeśli cierpiałby zanadto z powodu gorąca...

 

 

 

pozdr

B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najdostojniejszy przeciez wszyscy wiemy ze najlepsze motory robi suzuki wiec to zenada

...

 

Tobie płaci Suzuki za gadanie takich głupot???

Miałem dziesiątki motocykli wszyskich marek zarówno plastiki jak i cruisery i choppery.

Obecnie mam SUZUKI VZR M109 Boulevard (Intruder), którym zrobiłem tylko w tym tygodniu 1500 km. Powiem Ci, że jeśli poważnie jesteś przekonany o tym, że Suzuki robi najlepsze motocykle to nie masz zielonego pojęcia o Bożym świecie i lepiej nie stawiaj takich tez, bo zwyczajnie dajesz ludziom powód do kręcenia z Ciebie beki.

Klasyfikacja jest następująca:

Nr.1 Honda, - głównie linia VTX 1800,-

Nr.2 Yamaha, - głównie V-Max i rodzina Star,

Nr.3 Harley, - linia V-rod. Klasyki dopiero po 2006 roku kiedy wprowadzono do nich wtrysk,

Nr.4 Suzuki, - raczej ścigi i ew. z klasyków VS. Niestety w przypadku VZR i VLR dali dupy ze skrzynią i jakością wykonania,

Nr.5 Kawasaki, - dopiero VN 2000 zaczyna się liczyć. Poprzednie nie da rady komentować.

 

Pozdrawiam braci Yamahowców.

 

 

 

 

JESZCZE JEDNO PRZY OKAZJI:

 

Szukam silnika z całym 100% osprzętem z Yamahy Wild / Road Star. Najlepiej jeśli będą to zwłoki po wypadku ze sprawnym napędem.

Silnik z mniejszym przebiegiem niż 20'000 km.

Oczywiście z papierami.

Proszę o kontakt na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O - namiar na taką firmę byłby przydatny...

 

A tak z innej beczki mam dwa pytanka:

 

1. czy ktoś z Was orientuje się coś więcej na temat: gdzie kupić, gdzie zrobić wydechy na dwie strony? Choruję na to jeszcze zanim kupiłem Wildka

 

2. Czy Wildek Waszym zdaniem bardzo nie lubi wolnej jazdy w korkach? Ostatnio testowo wybrałem się nim do pracy i w drodze powrotnej miałem wrażenie że jest nienaturalnie gorący (co czułem z buchającego ciepła od silnika i głośniejszym stukaniu w silniku). A podróż trwała około 45 minut z czego około 25-30 to jazda na jedynce lub wolnej dwójce, często na półsprzęgle.

Pytam się bo chciałbym sobie nim od czasu do czasu pomknąć do pracy ale szkoda mi go jeśli cierpiałby zanadto z powodu gorąca...

pozdr

B.

 

1. Ebay :-) Albo poszukaj firm metalopastycznych niech Ci to zrobią, ja korzystałem z firmy pod Wawą w Łomiankach jak robiłe mwydechy do Drag Stara.

2. Ja co dziennie śmigam do pracy w Wawie a mam ją całą do przejchania i raczej mi sie aż tak nie grzeje choć zdazyło się że jechałem długooo w korku. Moja kiera jest bardzo szeroka i często niestety musze stać.

W Częstochowie za to czułem kosmarny gorąc od silnika. Jak by nie patrzeć chłodzenie mamy powietrzem :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mam to wszystko i jeszcze montowane przez ASO Yamahy i co???

170 km/h i wszystkie pieniadze bo odcina zaplon :icon_mrgreen:

Nie mam pojęcia ,170 to rzeczywiście nie zawiele choć w tym moto i specjalnie nie potrzebne.Chłopaki piszą gdzieś wcześniej że jest kilka rozmiarów pulleya zarówno jednego jak i drugiego ,może tam masz coś pozmieniane?Szkoda że nie mieszkasz bliżej wrocka ,mamy tu takiego swojego mechanika w Dzierżoniowie ,jest mocny za to w ASO specjalnie bym nie wierzył ,opinie o nich nie najwyższych lotów za to kasują z najwyższej póły. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bylo robione jeszcze w UK, koles od ktorego kupilem moto, zamowil chypka + dynojety + wydechy V&H i oddal do montazu do ASO.

I wszystko mu tam zalozyli, wyregulowali i ustawili.

Ja tam nie wnikam bo i tak 150 to mi wystarcza :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkel ,najważniejsze że panienka hula bezproblemowo,nie kicha ,nie prycha ,nie marudzi ,-koledzy mają większe problemy :clap: Ja osobiście również nie jeżdżę szybciej niż 110-120 ,jak z ekipą to średnia 100 na luzie ,najważniejsza frajda i full relaks nie pilnowanie zakrętów i kombinowanie jak by tu bezboleśnie wyjść z kolejnego.Istotne by nie brakowało povera na starcie ,przy wyprzedzaniu itp. bicie rekordów zostawiam ścigaczom :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkel ,najważniejsze że panienka hula bezproblemowo,nie kicha ,nie prycha ,nie marudzi ,-koledzy mają większe problemy :clap: Ja osobiście również nie jeżdżę szybciej niż 110-120 ,jak z ekipą to średnia 100 na luzie ,najważniejsza frajda i full relaks nie pilnowanie zakrętów i kombinowanie jak by tu bezboleśnie wyjść z kolejnego.Istotne by nie brakowało povera na starcie ,przy wyprzedzaniu itp. bicie rekordów zostawiam ścigaczom :cool:

 

Święte słowa :clap:

 

Ja co prawda dopiero oswajam się z tym potworem i jeżdżę raczej wolno.

Zastanawiam się czy nie potrzebuję jakiś regulacji bo jadąc wolno bądź ruszając tak mi trochę zrywa i rzuca motorem,chyba że to normalne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święte słowa :clap:

 

Ja co prawda dopiero oswajam się z tym potworem i jeżdżę raczej wolno.

Zastanawiam się czy nie potrzebuję jakiś regulacji bo jadąc wolno bądź ruszając tak mi trochę zrywa i rzuca motorem,chyba że to normalne??

Nie bardzo kojarzę co masz na myśli ,pamiętaj jednak o tym że serducho Twojego moto to jeden z najwolniej obrotowych ,długoskokowych V-twinów jakie dziś można spotkać ,a te przy małych obrotach dają poczuć pracę poszczególnych baniaków stąd być może wrażenie" szarpania ,zrywania"(zakładając oczywiście że masz sprawne sprzęgło).Myślę że to tylko odczucie ,w końcu na co dzień przyzwyczajeni jesteśmy do "gładkich"wielocylindrowych rzędówek-pozdrawiam :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, no biorę to pod uwagę ale wydaje mi się że to raczej coś w rodzaju zawahania np. w momencie ruszania i potem już idzie gładko tak jakby się zakrztusił czy coś w tym stylu.

Faktem jest że regulacja by mu nie zaszkodziła bo poprzedni właściciel wymienił wydechy na "Vansy" i filt powietrza KN i gaźnik nie był regulowany.

Problem w tym że nie mam na razie gdzie jechać ale może jest gdzieś w pobliżu jakiś fachura tylko ja jeszcze o tym nie wiem.

Edytowane przez Miran
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie filtra powietrza konieczna jest regulacja gaźnika.Mieszanka jest za uboga.Więc poszukaj fachowca w swojej okolicy.Tylko takiego,który nie będzie się uczył na Twoim silniku.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie filtra powietrza konieczna jest regulacja gaźnika.Mieszanka jest za uboga.Więc poszukaj fachowca w swojej okolicy.Tylko takiego,który nie będzie się uczył na Twoim silniku.

 

No właśnie tylko z tym jest mały problem w mojej okolicy (Limanowa-Nowy Sącz) tych motocykli nie ma zbyt dużo i takich fachowców również.W Nowym Sączu są te sprzęty i muszę spróbować się skontaktować może mają jakieś namiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,no i popędziłem do garażu,popuścić śruby mocowania koła zgoda,przypuszczam że trzeba wkręcić te śrubki z jednej i z drugiej strony które są równolegle do koła aby zwiększyć naciąg paska.

Generalnie dotąd rozumiem tylko gdzie te znaki ( jak rozumiem mają one zapobiec przykręceniu koła po "skosie")

 

nie sugeruj sie zadnymi znakami. jedyna precyzyjna metoda to pomiar miarą - od srodka osi - do srodka osi wahacza - z obydwu stron. Tylko wtedy bedziesz mial dobrze ustawione.

Edytowane przez Torturro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...