Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

..kompletny zestaw wraz z ustrojstwami do gaźnika +regulacja oraz to że musisz zdrowo zap.....lać

 

No i mam to wszystko i jeszcze montowane przez ASO Yamahy i co???

170 km/h i wszystkie pieniadze bo odcina zaplon :icon_mrgreen:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy po zamontowaniu filtra powietrza K&N tego w miejsce oryginlnego musze przeregulowac gazniki?

 

 

Nie jest konieczna ale wskazana jeśli moto nie będzie chodzić poprawnie. Majkel moja maszynka zamyka licznik,a poza tym na 5 biegu nie działa odciecie.

 

Spróbuj przejechać się bez szyby.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Hypkach słyszałem już wiele opini. Sam chciałemzałozyc do poprzedniej Ymaszki ale jakoś nie wyszło. Teraz ma filtr K&N z tym, że nie w oryginalnej puszce a z całym akcesoryjnym stelarzem i puszką. Wyglada jak tarcza.

Majkel nie jeździ bez szyby bo go zwiewa przez ten Harger :buttrock:

Edytowane przez wykrzyknik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może go zwiewać przy 170km/h, a szyba działa jak hamulec areodynamiczny.Moj wynik był robiony na autostradzie we dwie osoby z bagażem[powrót ze zlotu]I oczywiście bez szyby.Z szybą max.110mph.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale skaczecie to tematach jak dzikie zające w kapuście. Wracając do tematu prychania i niewchodzenia na obroty, wydaje mi się, że problem może leżeć w składzie mieszanki i niskiemu stanowi paliwa w komorze pływakowej (jakiś syf po zimie). Jeśli zaś chodzi o klocki, polecam firmę EBC i to te złote. Są drogie, ale warte swojej ceny. Ja je stosuję u siebie na przodzie, tańsze kupuję do tyłu. Ich podstawową zaletą jest duża skuteczność w pokonywaniu długich serpentyn jadąc w dół oczywiście. Na hamulcach bym nie oszczędzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pier twierdzisz, że bez szyby przy 170 nie zwiewa??

Jak leciałme teraz do Częstochowy jechałem max 150, średnio 120-130. Po dojechaniu na miejsce myślałem, że nie wyprosyuję palców a w dłoniach i przedramionach następnego dnia miałem zakwasy. Z tym, że mam kieręz 120cm szeroką i zamiast podestów wysunięte do przodu nózki. Pozycja jak na dragu. I przy 150 ciągnie jak cholera, robi się z człowieka żagiel a jak ktoś jeszcze drobny jest jak ja to trzeba się mooocno trzymać :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest konieczna ale wskazana jeśli moto nie będzie chodzić poprawnie. Majkel moja maszynka zamyka licznik,a poza tym na 5 biegu nie działa odciecie.

 

To bylo wlasnie bez szyby :icon_mrgreen:

I jak nie dziala odcinka, skoro odkrecam manetke a On dochodzi do 170 a potem juz wiecej nic ??

Na 2 odcina mi przy 90 km/h i na pozostalych biegach tez ...

Zreszta .... wiecej mi nie potrzeba a jazda bez szyby juz przy 140 nie nalezy do przyjemnosci :lapad:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale skaczecie to tematach jak dzikie zające w kapuście. Wracając do tematu prychania i niewchodzenia na obroty, wydaje mi się, że problem może leżeć w składzie mieszanki i niskiemu stanowi paliwa w komorze pływakowej (jakiś syf po zimie). Jeśli zaś chodzi o klocki, polecam firmę EBC i to te złote. Są drogie, ale warte swojej ceny. Ja je stosuję u siebie na przodzie, tańsze kupuję do tyłu. Ich podstawową zaletą jest duża skuteczność w pokonywaniu długich serpentyn jadąc w dół oczywiście. Na hamulcach bym nie oszczędzał.

Sęk w tym, że gaźnik byl czyszczony, dwa na obroty się wkręca. Najgorzej jest przy równym tepie na niskich obrotach i w poczatkowej fazie przyspieszania. Oraz po zatrzymaniu motocykla. Pracuje nierówno tak jak by mial za niskie obroty albo gadał na jednym garnku by po chwili się uspokoił i działał normalnie. Do tego przy prędkości dajmy na to 110-120 odgłos tak jak bym singlem jechał i to tez nie cały czas...

Nie ma co myślę tego tematu dalej ciągnąć, w poniedziałek będzie badana przez specjalistów i wszystk osię wyjaśni, mam nadzieję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś z elektryką ?????? Ja już nie mam pomysłu

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie, im więcej czytam serwisówki tym bardziej głupieję. Zamiast iść do ogólniaka mogłem pójść do technikum samochodowego, miał bym teraz większe pojęcie....

Tak czy inaczej muszę do poniedziałku przecierpieć...

Edytowane przez wykrzyknik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości przeprowadziłem badanie naciągu paska i jak go nacisnę od dołu to spokojnie ugina się do samej góry tego oczka.Wychodziło by że trzeba trochę podciągnąć.

Moje pytanie czy tę operację można przeprowadzić samemu i tak zgrubsza jak to się robi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości przeprowadziłem badanie naciągu paska i jak go nacisnę od dołu to spokojnie ugina się do samej góry tego oczka.Wychodziło by że trzeba trochę podciągnąć.

Moje pytanie czy tę operację można przeprowadzić samemu i tak zgrubsza jak to się robi??

 

Pewnie, że można. Musisz poluzować troszkę koło. Następnie śrubami do regulacji naciągu napiąć do odpowiedniego poziomu. Po obu stronach masz znaki i na wachaczu i na elementach do naciągu. Powinieneś je ustawić identycznie. Potem tylko dokręcić koło i nakrętki blokujące naciąg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ktoś musi pomarudzić na Wildki bo jak nikt tego nie zrobi to zaraz wszyscy będa nimi śmigać bo takie bezawaryjne :buttrock:

wpadłem dzisiaj na pomysł kilku przeróbek. Musze poszperać na ebayu ile będzie mnie kosztował szerszy wahacz i przeniesienie napędu, znaczy wysubiecie bardziej w lewo. Do tego szukam speca co mi zrobi zbiornik i błotniki. Będzie pięęęęęęęęęęęękna :buttrock:

No i oczywiście tylne koło....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...