majkelpl Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ..kompletny zestaw wraz z ustrojstwami do gaźnika +regulacja oraz to że musisz zdrowo zap.....lać No i mam to wszystko i jeszcze montowane przez ASO Yamahy i co??? 170 km/h i wszystkie pieniadze bo odcina zaplon :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikus_Pikus Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 czy po zamontowaniu filtra powietrza K&N tego w miejsce oryginlnego musze przeregulowac gazniki? czy po zamontowaniu filtra powietrza K&N tego w miejsce oryginlnego musze przeregulowac gaznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 czy po zamontowaniu filtra powietrza K&N tego w miejsce oryginlnego musze przeregulowac gazniki? Nie jest konieczna ale wskazana jeśli moto nie będzie chodzić poprawnie. Majkel moja maszynka zamyka licznik,a poza tym na 5 biegu nie działa odciecie. Spróbuj przejechać się bez szyby. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) O Hypkach słyszałem już wiele opini. Sam chciałemzałozyc do poprzedniej Ymaszki ale jakoś nie wyszło. Teraz ma filtr K&N z tym, że nie w oryginalnej puszce a z całym akcesoryjnym stelarzem i puszką. Wyglada jak tarcza. Majkel nie jeździ bez szyby bo go zwiewa przez ten Harger :buttrock: Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez wykrzyknik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Nie może go zwiewać przy 170km/h, a szyba działa jak hamulec areodynamiczny.Moj wynik był robiony na autostradzie we dwie osoby z bagażem[powrót ze zlotu]I oczywiście bez szyby.Z szybą max.110mph. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aygor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Sorki, ale skaczecie to tematach jak dzikie zające w kapuście. Wracając do tematu prychania i niewchodzenia na obroty, wydaje mi się, że problem może leżeć w składzie mieszanki i niskiemu stanowi paliwa w komorze pływakowej (jakiś syf po zimie). Jeśli zaś chodzi o klocki, polecam firmę EBC i to te złote. Są drogie, ale warte swojej ceny. Ja je stosuję u siebie na przodzie, tańsze kupuję do tyłu. Ich podstawową zaletą jest duża skuteczność w pokonywaniu długich serpentyn jadąc w dół oczywiście. Na hamulcach bym nie oszczędzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Pier twierdzisz, że bez szyby przy 170 nie zwiewa?? Jak leciałme teraz do Częstochowy jechałem max 150, średnio 120-130. Po dojechaniu na miejsce myślałem, że nie wyprosyuję palców a w dłoniach i przedramionach następnego dnia miałem zakwasy. Z tym, że mam kieręz 120cm szeroką i zamiast podestów wysunięte do przodu nózki. Pozycja jak na dragu. I przy 150 ciągnie jak cholera, robi się z człowieka żagiel a jak ktoś jeszcze drobny jest jak ja to trzeba się mooocno trzymać :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Nie jest konieczna ale wskazana jeśli moto nie będzie chodzić poprawnie. Majkel moja maszynka zamyka licznik,a poza tym na 5 biegu nie działa odciecie. To bylo wlasnie bez szyby :icon_mrgreen: I jak nie dziala odcinka, skoro odkrecam manetke a On dochodzi do 170 a potem juz wiecej nic ?? Na 2 odcina mi przy 90 km/h i na pozostalych biegach tez ... Zreszta .... wiecej mi nie potrzeba a jazda bez szyby juz przy 140 nie nalezy do przyjemnosci :lapad: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Sorki, ale skaczecie to tematach jak dzikie zające w kapuście. Wracając do tematu prychania i niewchodzenia na obroty, wydaje mi się, że problem może leżeć w składzie mieszanki i niskiemu stanowi paliwa w komorze pływakowej (jakiś syf po zimie). Jeśli zaś chodzi o klocki, polecam firmę EBC i to te złote. Są drogie, ale warte swojej ceny. Ja je stosuję u siebie na przodzie, tańsze kupuję do tyłu. Ich podstawową zaletą jest duża skuteczność w pokonywaniu długich serpentyn jadąc w dół oczywiście. Na hamulcach bym nie oszczędzał. Sęk w tym, że gaźnik byl czyszczony, dwa na obroty się wkręca. Najgorzej jest przy równym tepie na niskich obrotach i w poczatkowej fazie przyspieszania. Oraz po zatrzymaniu motocykla. Pracuje nierówno tak jak by mial za niskie obroty albo gadał na jednym garnku by po chwili się uspokoił i działał normalnie. Do tego przy prędkości dajmy na to 110-120 odgłos tak jak bym singlem jechał i to tez nie cały czas... Nie ma co myślę tego tematu dalej ciągnąć, w poniedziałek będzie badana przez specjalistów i wszystk osię wyjaśni, mam nadzieję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) Może coś z elektryką ?????? Ja już nie mam pomysłu Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) Ja tez nie, im więcej czytam serwisówki tym bardziej głupieję. Zamiast iść do ogólniaka mogłem pójść do technikum samochodowego, miał bym teraz większe pojęcie.... Tak czy inaczej muszę do poniedziałku przecierpieć... Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez wykrzyknik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miran Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Tak z ciekawości przeprowadziłem badanie naciągu paska i jak go nacisnę od dołu to spokojnie ugina się do samej góry tego oczka.Wychodziło by że trzeba trochę podciągnąć. Moje pytanie czy tę operację można przeprowadzić samemu i tak zgrubsza jak to się robi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Tak z ciekawości przeprowadziłem badanie naciągu paska i jak go nacisnę od dołu to spokojnie ugina się do samej góry tego oczka.Wychodziło by że trzeba trochę podciągnąć. Moje pytanie czy tę operację można przeprowadzić samemu i tak zgrubsza jak to się robi?? Pewnie, że można. Musisz poluzować troszkę koło. Następnie śrubami do regulacji naciągu napiąć do odpowiedniego poziomu. Po obu stronach masz znaki i na wachaczu i na elementach do naciągu. Powinieneś je ustawić identycznie. Potem tylko dokręcić koło i nakrętki blokujące naciąg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 No i w koncu sie na cos przydales :icon_mrgreen: :clap: A nie tylko marudzisz ze ci krowka, biedaczka, zaniemogla :icon_razz: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 No ktoś musi pomarudzić na Wildki bo jak nikt tego nie zrobi to zaraz wszyscy będa nimi śmigać bo takie bezawaryjne :buttrock: wpadłem dzisiaj na pomysł kilku przeróbek. Musze poszperać na ebayu ile będzie mnie kosztował szerszy wahacz i przeniesienie napędu, znaczy wysubiecie bardziej w lewo. Do tego szukam speca co mi zrobi zbiornik i błotniki. Będzie pięęęęęęęęęęęękna :buttrock: No i oczywiście tylne koło.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.