Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ponadto szukam porządnej obejmy na gmol, moze ktos z Was nabywał cos takiego ? bedę wdzieczny za link! bo szukam szukam i chyba szukać nie umiem albo szczęscia nie mam

pozdro , i przyczepnosci

Darek

Porządne obejmy na gmol są w ofercie Highway Hawk - na różne średnice rury i możliwością przykręcenia podnóżków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich! pytanie dośc istotne bo i zwiazane z bezpieczenstwem! miałem przypadek że po inntensywnm hamowaniu tzn. duza czestotliwosc wciskania pedału hamulca tylnego koła hamulec przestał zupełnie działać! zupełnie nic! pedał "pusty" hamowania zero! nadmienie że płyn hamulcowy jest w odpowiedniej ilosci. Po minucie wszystko wruciło do normy! jestem przerażony . proszę o rade , moze jakies wskazówki i z góry dziekuje!

 

 

Darek

A kto tyle razy używa tylnego hamulca ?Płyn się zagotował więc pewnie dawno albo wcale nie był zmieniany.Zacznij zatem od wymiany płynu w obu hamulcach.W naszych motocyklach do hamowania używa się głównie silnika.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto szukam porządnej obejmy na gmol, moze ktos z Was nabywał cos takiego ? bedę wdzieczny za link! bo szukam szukam i chyba szukać nie umiem albo szczęscia nie mam

 

 

Sie ma.

 

Zobacz coś takiego.

 

http://www.allegro.pl/item602945569_uchwyt...a_podnozki.html

 

Wyglądają całkiem całkiem.

 

A tak przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji świąt .

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ostatnio mialem okazje pstryknac pare fotek mojemu sprzetowi po przerobkach. Jak ktos ma ochote poogladac to ostatnie 5 fotek jest nowe:

http://www.bikepics.com/members/vpower30/07silverado/

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ostatnio mialem okazje pstryknac pare fotek mojemu sprzetowi po przerobkach. Jak ktos ma ochote ...

 

Witam

Piękna maszyna :notworthy: :flesje:

Ciekaw jestem jak się manewruje z ta kierą? Przecież można sobie nerki obić przy ciasnym skręcie :icon_mrgreen:

Pozdro.

Eryk

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzes -ale dales kurcze stary - no kosmicznie to poukladales - ejstem naprawde pod wrazeniem! :clap:

Wiesz - miales takie zajebiste V&H hehehe ale teraz? Kurcze no no. ech..

Jest super :) Warto bylo :)

 

Witam,

ostatnio mialem okazje pstryknac pare fotek mojemu sprzetowi po przerobkach. Jak ktos ma ochote poogladac to ostatnie 5 fotek jest nowe:

http://www.bikepics.com/members/vpower30/07silverado/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że te wszystkie sprzęty pooglądamy na żywo w Częstochowie już w niedzielę.A więc do zobaczenia.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam podobna kierownice w swojej, jexdzi się z tym genialnie :buttrock:

Sam chciałme wydechy na dwie strony puścić ale jakoś ten pomysł upadł, tak jak upada moja wiara w specjalistów w Wawie dzisiaj rano moja krówka znów zaczeła dziwnie pracować, na szczęście trwało to tylko chwilę. Miałem dziwne wrażenie że nie dostaje paliwa, może mam jakąś wilgoć w zbiorniku albo brud w gaźniku. Po pracy dzisiaj czeka mnie więc troszkę rozkręcania oby tylko udało mi się wszystko poskładać i nie zostawić jakichś dyszek czy śrubek :-)

 

Mam jeszcze takie pytanie. Czy wywalaliście sami AIS z waszych maszyn?? Jaki to ma wpływ na pracę i żywotność silnika? Czy dodaje to w jaki kolwiek sposób mocy czy jest to zabieg zupełnie bezsensowny i lepiej zostawić to na swoim miejscu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komplementy.

Bedac szczerym to on mi sie na zdjeciach srednio podoba - jakos nie da sie uchwycic tych zmian w wygladzie. :)

Co do kiery i obijania nerek - jak bedziesz mial pecha to nie tylko nerki sobie obic mozna ale wazniejsze klejnoty.:) A na powaznie to jezdzi sie spoko, manewruje tez ok no chyba, ze na maksa skret kolem - wtedy nalezy uwazac. Rama oczywiscie juz przytarlem ale jak na razie to testuje ustawienia i w razie czego bedzie korekta naciagu sprezyny (chociaz to akurat moto nie podniesie do gory).:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez AIS-a jeżdżę już trzeci sezon.Żadnych minusów nie stwierdziłem.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam podobna kierownice w swojej, jexdzi się z tym genialnie :buttrock:

Sam chciałme wydechy na dwie strony puścić ale jakoś ten pomysł upadł, tak jak upada moja wiara w specjalistów w Wawie dzisiaj rano moja krówka znów zaczeła dziwnie pracować, na szczęście trwało to tylko chwilę. Miałem dziwne wrażenie że nie dostaje paliwa, może mam jakąś wilgoć w zbiorniku albo brud w gaźniku. Po pracy dzisiaj czeka mnie więc troszkę rozkręcania oby tylko udało mi się wszystko poskładać i nie zostawić jakichś dyszek czy śrubek :-)

 

Mam jeszcze takie pytanie. Czy wywalaliście sami AIS z waszych maszyn?? Jaki to ma wpływ na pracę i żywotność silnika? Czy dodaje to w jaki kolwiek sposób mocy czy jest to zabieg zupełnie bezsensowny i lepiej zostawić to na swoim miejscu??

 

Ais jest banalnie prosty w wymontowaniu chociaz przy 1,6 pozostaje kwestia kolanek (mozna zostawic lub wybic z glowic). Zabieg ten na pewno mocy nie doda, co najwyzej wyrowna obroty jalowe (chociaz tutaj bym sie klocil - z tymi obrotami w RS jest dziwnie).:) Czy warto - wymontowalem bo wizualnie to badziewie jest ale innych zalet nie zauwazylem.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam podobna kierownice w swojej, jexdzi się z tym genialnie :buttrock:

Sam chciałme wydechy na dwie strony puścić ale jakoś ten pomysł upadł, tak jak upada moja wiara w specjalistów w Wawie dzisiaj rano moja krówka znów zaczeła dziwnie pracować, na szczęście trwało to tylko chwilę. Miałem dziwne wrażenie że nie dostaje paliwa, może mam jakąś wilgoć w zbiorniku albo brud w gaźniku. Po pracy dzisiaj czeka mnie więc troszkę rozkręcania oby tylko udało mi się wszystko poskładać i nie zostawić jakichś dyszek czy śrubek :-)

 

Mam jeszcze takie pytanie. Czy wywalaliście sami AIS z waszych maszyn?? Jaki to ma wpływ na pracę i żywotność silnika? Czy dodaje to w jaki kolwiek sposób mocy czy jest to zabieg zupełnie bezsensowny i lepiej zostawić to na swoim miejscu??

A masz świece wymienione?Taki objaw występuje przy nie sprawnej świecy.Ważne żeby wszystkie cztery wymienić,bo spotkałem się z przypadkiem wymiany tylko dwóch .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeczki wwzystkie nowe. :-( Problem był największy kilka dni temu. W czwarteek była w serwisie na wale międzyszyńskim. Do wczoraj było wszystko ok, no może prawie bop dwa razy w sobotę zdażyło jej się kichnąć w gaźnik. Dzisiaj rano odpaliła pieknie, rozgażała sie zanim otworzyłem brame i się ubrałem. Przejechałem trzysta metrów wyłączyłem ssanie i pracowała ok. Ruszyłem z pod świateł, na trujce poczułem jak by nie miała mocy po czym zaczeła nierówno pracowac jak by na jednym garnku. Dojechałem do świateł praca się wyrównała i już wszystko było ok. I moc jak nalezy i zadnych szarpnieć czy kichnięć. Zastanawiam się czy może gdzieś coś z elektryką się nie dzieje :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...