Prałat Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Ponadto szukam porządnej obejmy na gmol, moze ktos z Was nabywał cos takiego ? bedę wdzieczny za link! bo szukam szukam i chyba szukać nie umiem albo szczęscia nie mam pozdro , i przyczepnosci Darek Porządne obejmy na gmol są w ofercie Highway Hawk - na różne średnice rury i możliwością przykręcenia podnóżków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 witam wszystkich! pytanie dośc istotne bo i zwiazane z bezpieczenstwem! miałem przypadek że po inntensywnm hamowaniu tzn. duza czestotliwosc wciskania pedału hamulca tylnego koła hamulec przestał zupełnie działać! zupełnie nic! pedał "pusty" hamowania zero! nadmienie że płyn hamulcowy jest w odpowiedniej ilosci. Po minucie wszystko wruciło do normy! jestem przerażony . proszę o rade , moze jakies wskazówki i z góry dziekuje! Darek A kto tyle razy używa tylnego hamulca ?Płyn się zagotował więc pewnie dawno albo wcale nie był zmieniany.Zacznij zatem od wymiany płynu w obu hamulcach.W naszych motocyklach do hamowania używa się głównie silnika. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazzi Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Ponadto szukam porządnej obejmy na gmol, moze ktos z Was nabywał cos takiego ? bedę wdzieczny za link! bo szukam szukam i chyba szukać nie umiem albo szczęscia nie mam Sie ma. Zobacz coś takiego. http://www.allegro.pl/item602945569_uchwyt...a_podnozki.html Wyglądają całkiem całkiem. A tak przy okazji wszystkiego najlepszego z okazji świąt . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAREK Z Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Serdeczne dzięki za pomoc ! :notworthy: życze radosci z jazdy i bezpiecznego hamowania :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam, ostatnio mialem okazje pstryknac pare fotek mojemu sprzetowi po przerobkach. Jak ktos ma ochote poogladac to ostatnie 5 fotek jest nowe: http://www.bikepics.com/members/vpower30/07silverado/ Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazzi Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam, ostatnio mialem okazje pstryknac pare fotek mojemu sprzetowi po przerobkach. Jak ktos ma ochote ... Witam Piękna maszyna :notworthy: :flesje: Ciekaw jestem jak się manewruje z ta kierą? Przecież można sobie nerki obić przy ciasnym skręcie :icon_mrgreen: Pozdro. Eryk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Grzes -ale dales kurcze stary - no kosmicznie to poukladales - ejstem naprawde pod wrazeniem! :clap: Wiesz - miales takie zajebiste V&H hehehe ale teraz? Kurcze no no. ech.. Jest super :) Warto bylo :) Witam, ostatnio mialem okazje pstryknac pare fotek mojemu sprzetowi po przerobkach. Jak ktos ma ochote poogladac to ostatnie 5 fotek jest nowe: http://www.bikepics.com/members/vpower30/07silverado/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Myślę że te wszystkie sprzęty pooglądamy na żywo w Częstochowie już w niedzielę.A więc do zobaczenia. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Sam mam podobna kierownice w swojej, jexdzi się z tym genialnie :buttrock: Sam chciałme wydechy na dwie strony puścić ale jakoś ten pomysł upadł, tak jak upada moja wiara w specjalistów w Wawie dzisiaj rano moja krówka znów zaczeła dziwnie pracować, na szczęście trwało to tylko chwilę. Miałem dziwne wrażenie że nie dostaje paliwa, może mam jakąś wilgoć w zbiorniku albo brud w gaźniku. Po pracy dzisiaj czeka mnie więc troszkę rozkręcania oby tylko udało mi się wszystko poskładać i nie zostawić jakichś dyszek czy śrubek :-) Mam jeszcze takie pytanie. Czy wywalaliście sami AIS z waszych maszyn?? Jaki to ma wpływ na pracę i żywotność silnika? Czy dodaje to w jaki kolwiek sposób mocy czy jest to zabieg zupełnie bezsensowny i lepiej zostawić to na swoim miejscu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Dzieki za komplementy. Bedac szczerym to on mi sie na zdjeciach srednio podoba - jakos nie da sie uchwycic tych zmian w wygladzie. :) Co do kiery i obijania nerek - jak bedziesz mial pecha to nie tylko nerki sobie obic mozna ale wazniejsze klejnoty.:) A na powaznie to jezdzi sie spoko, manewruje tez ok no chyba, ze na maksa skret kolem - wtedy nalezy uwazac. Rama oczywiscie juz przytarlem ale jak na razie to testuje ustawienia i w razie czego bedzie korekta naciagu sprezyny (chociaz to akurat moto nie podniesie do gory).:) Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 u mnie po odłączeniu AIS , dźwiek z wydechu zaczął być bardziej pulsacyjny , taki puf ,puf , z wyraźnymi pauzami pomiędzy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Bez AIS-a jeżdżę już trzeci sezon.Żadnych minusów nie stwierdziłem. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Sam mam podobna kierownice w swojej, jexdzi się z tym genialnie :buttrock: Sam chciałme wydechy na dwie strony puścić ale jakoś ten pomysł upadł, tak jak upada moja wiara w specjalistów w Wawie dzisiaj rano moja krówka znów zaczeła dziwnie pracować, na szczęście trwało to tylko chwilę. Miałem dziwne wrażenie że nie dostaje paliwa, może mam jakąś wilgoć w zbiorniku albo brud w gaźniku. Po pracy dzisiaj czeka mnie więc troszkę rozkręcania oby tylko udało mi się wszystko poskładać i nie zostawić jakichś dyszek czy śrubek :-) Mam jeszcze takie pytanie. Czy wywalaliście sami AIS z waszych maszyn?? Jaki to ma wpływ na pracę i żywotność silnika? Czy dodaje to w jaki kolwiek sposób mocy czy jest to zabieg zupełnie bezsensowny i lepiej zostawić to na swoim miejscu?? Ais jest banalnie prosty w wymontowaniu chociaz przy 1,6 pozostaje kwestia kolanek (mozna zostawic lub wybic z glowic). Zabieg ten na pewno mocy nie doda, co najwyzej wyrowna obroty jalowe (chociaz tutaj bym sie klocil - z tymi obrotami w RS jest dziwnie).:) Czy warto - wymontowalem bo wizualnie to badziewie jest ale innych zalet nie zauwazylem. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Sam mam podobna kierownice w swojej, jexdzi się z tym genialnie :buttrock: Sam chciałme wydechy na dwie strony puścić ale jakoś ten pomysł upadł, tak jak upada moja wiara w specjalistów w Wawie dzisiaj rano moja krówka znów zaczeła dziwnie pracować, na szczęście trwało to tylko chwilę. Miałem dziwne wrażenie że nie dostaje paliwa, może mam jakąś wilgoć w zbiorniku albo brud w gaźniku. Po pracy dzisiaj czeka mnie więc troszkę rozkręcania oby tylko udało mi się wszystko poskładać i nie zostawić jakichś dyszek czy śrubek :-) Mam jeszcze takie pytanie. Czy wywalaliście sami AIS z waszych maszyn?? Jaki to ma wpływ na pracę i żywotność silnika? Czy dodaje to w jaki kolwiek sposób mocy czy jest to zabieg zupełnie bezsensowny i lepiej zostawić to na swoim miejscu?? A masz świece wymienione?Taki objaw występuje przy nie sprawnej świecy.Ważne żeby wszystkie cztery wymienić,bo spotkałem się z przypadkiem wymiany tylko dwóch . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Świeczki wwzystkie nowe. :-( Problem był największy kilka dni temu. W czwarteek była w serwisie na wale międzyszyńskim. Do wczoraj było wszystko ok, no może prawie bop dwa razy w sobotę zdażyło jej się kichnąć w gaźnik. Dzisiaj rano odpaliła pieknie, rozgażała sie zanim otworzyłem brame i się ubrałem. Przejechałem trzysta metrów wyłączyłem ssanie i pracowała ok. Ruszyłem z pod świateł, na trujce poczułem jak by nie miała mocy po czym zaczeła nierówno pracowac jak by na jednym garnku. Dojechałem do świateł praca się wyrównała i już wszystko było ok. I moc jak nalezy i zadnych szarpnieć czy kichnięć. Zastanawiam się czy może gdzieś coś z elektryką się nie dzieje :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.