Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Majkel ladnie moto wyglada z relingiem z tylu zamiast siedzonka :)

 

Wiem, ale ja mam oparcie kierowcy wysokie i jeszcze z tylu kufer mam wiec .... nie byloby widac tego relingu

Myslalem nad tym :buttrock:

Jedynie jeszcze reling na tylni blotnik musze zanabyc :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miały , np. mój nie jest silverado a szprychy ma ( XV17AV )

 

Tak ale 2006 rok sadzac po fotkach. Ja bralem moto nowke z salonu w usa wiec jedyny jaki wtedy szprychy mial to wlasnie silverado - inne byly na alumach. Gdybym kupowal uzywke mialbym wiekszy wybor.

 

Vpower, jak nie będziesz chciał kosmicznych pieniędzy za sakwy i stelaże Silverado, to nie martw się o lezakowanie na półce... wiesz, jak mnie szukać :icon_mrgreen:

Pralat ja mam mnostwo pomyslow tylko musze mierzyc sily (finansowe) na zamiary ale jak juz tak daleko bedzie to bede o Tobie pamietal.:)

Jak na razie wszystkie moje zmiany pozwalaja na powrot do stanu oryginalnego (z wiekszym lub mniejszym bolem) wiec w razie czego zawsze mam jakas opcje. Lubie sie zabezpieczac. :icon_razz:

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem foty Twojego sprzeta w cruisreowych/chopperowych fotach. :crossy:

Fajnie wyglada :notworthy: :lalag:

A czy Ty, bezczelnie, poobcinales fredzle z siedzenia nozyczkami ?? :banghead:

ps. ja wczoraj nawinalem kilka km, dzisiaj juz zimniej :icon_razz:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie denerwujcie mnie z tym jezdzeniem. Ja najpredzej za tydzien moto do kupy poskladam (taka mam przynajmniej nadzieje).

Pytanie do tych co obnizali moto (obojetnie jak) - po tym zabiegu nalezy naciagnac pas bo sie troche chyba zluzuje prawda? Jaki jest najlepszy sposob sprawdzenia czy jest wystarczajaco naciagniety? - zaznaczam, ze nie mam madrego przyrzadu yamahy do mierzenia naciagu.

Pytanie nr2: wymieniajac sprezyny przedniego zawieszenia wraz z innymi bzdurami (jakies lulejki itp) potrzebuje nowe simmeringi i jakies inne badziewia czy nie? Glupie pytanie ale patrzac na rysunek dolaczony do zestawu Barona nie jest to takie oczywiste.

 

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polo - Tobie to czlowiek sie boi odpowiadac - bez 3ch doktoratow z wytrzymalosci materialow ;)

u mnie bylo to polaczenie 2ch czynnikow - pas po obnizeniu - skrzypial przy dobijaniu (dodatkowe napiecie ukladu) - wiec po pierwsze poluznialem az przestanie skrzypiec a po drugie - paluszkiem trzeba badac ugiecie sie pasa :) nie powinno byc za duze ani za male hehe

 

jezdzic! - jezdzic! - nie badac za duzo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisówka podaje pas powinien ugiąć sie w stojącym moto o 7,5 do 13mm.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...