Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby Twój pasował do 1600 moglibyście się zamienić.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, potrzebuję pomocy na temat zgłaszanego błędu przez mojego RS.

Wiem skąd się bierze i potrzebuję sprawdzonego info jak się go pozbyć.

W moim moto został zainstalowany akcesoryjny gaźnik firmy WEBER Side, zamontowany z boku motocykla razem z filtrem. W wyniku czego, zostały odłączone kable informujące o położeniu przepustnicy i kabel od podgrzewania mieszanki. I tu moja prośba, jak pozbyć się migającej kontrolki informującej o błędzie?

Tylko proszę nie podpowiadać mi, żebym wyją żaróweczkę z kontrolki i takie tam - tylko poważne odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjać czujnik z starego gaźnika i podpiąć do instalacji ,

sygnał będzie statyczny ale będzie .

jesli go nie masz , to wepnij opornik z zakresu 4-6 kOhm

i błędy powinny zniknąć

Edytowane przez Polo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg schematu do kostki od czujnika polożenia przepustnicy

dochodzą trzy przewody niebieski, żółty, czarno-niebieski.

 

 

weź i kup potencjometr 4-6 kOhm i zewnętrzne końce podłącz do

niebieskiego i czarno-niebieskiego a środkowy ( suwak ) do żółtego

 

tak działa oryginalny czujnik - jak dzielnik napięcia

regulując położenie suwaka będziesz symulował położenie przepustnicy, co da rózne ch-ki silnika , zapwene dla częściowych obciążeń silnika ( małe otwarcie przepustnicy ) kąt wyprzedzenia zapłonu będzie większy , niż dla całkowitego otwarcia przepustnicy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BYlo o dywagacjach pare linijek temu - POLO - ja tam bardzo lubie czytac Twoje wypowiedzi - i nie nazwal bym ich dywagacjami - nawet tak czuje i mi sie od razu wydaje jakbym od tego czytania byl madrzejszy :biggrin:

:clap: :clap: :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sie zastanawiam, czytajac madrosci Polo, co za motocykl sobie kupilem ???

Kurde, miala byc prosta konstrukcja z gaznikowym silnikiem V2 a tu .... czytam i nic nie kumam z tego :banghead:

Co nie zmienia faktu ze madre rzeczy wypisuje :buttrock:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego teraz kupilem sobie Garbusa rocznik 73 :buttrock: :clap:

Jeden gaznik, aparat zaplonowy, palec rozdzielacza, kopulka, 4 swiece

Wszystko poroste jak budowa mlotka i samemu mozna wszystko zrobic :lalag:

A cokolwiek z Wildkiem ........ to juz tylko serwis :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jedyne co mówi instrukcja

to skontaktuj się z serwisem.

 

Dokladnie :banghead:

Pytajac gostka angola od ktorego kupowalem motocykl jaki olej ma wlany .... ten po chwili zastanowienia pokazal mi instrukcje obslugi, pokazal tabelke i mowi ... no taki :clap:

A ja pytam jaki rodzaj .... a On na to nie wiem bo w serwisie wymieniali :icon_mrgreen: :buttrock:

Pytam o klocki hamulcowe .... tez w serwisie wymieniali :crossy:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg schematu do kostki od czujnika polożenia przepustnicy

dochodzą trzy przewody niebieski, żółty, czarno-niebieski.

weź i kup potencjometr 4-6 kOhm i zewnętrzne końce podłącz do

niebieskiego i czarno-niebieskiego a środkowy ( suwak ) do żółtego

 

tak działa oryginalny czujnik - jak dzielnik napięcia

regulując położenie suwaka będziesz symulował położenie przepustnicy, co da rózne ch-ki silnika , zapwene dla częściowych obciążeń silnika ( małe otwarcie przepustnicy ) kąt wyprzedzenia zapłonu będzie większy , niż dla całkowitego otwarcia przepustnicy.

Wielkie dzięki, ale mam następne pytanie:

Jeśli w moim RS za mapę zapłonu jest odpowiedzialny Moduł zapłonowy DYNA 3000 firmy Denatek z manualną możliwością regulacji mapy zapłonowej, to jaki wpływ na mapę zapłonu będzie miała pozycja przepustnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a instrukcję przeczytac nie łaska ?

mnie znalezienie jej w sieci i przeczytanie zajęło 5 minut.

 

Dyna 3000 ma mozliwość pracy z akcesorynymi gaźnikami

bez czujnika przepustnicy , wtedy odpowiednie wyjścia nalezy

zmostkować , co da efekt otwartej lub zamknietej przepustnicy

( wer. z zamknietą daje większy kąt wyprzedzenia )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...