Polo Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 a tak , chetnie odkupię 33 za rozsądną cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Gdyby Twój pasował do 1600 moglibyście się zamienić. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianv2 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Gdyby Twój pasował do 1600 moglibyście się zamienić. Mój pullej idzie na śmietnik jest wyrobiony na frezie. Ps;moja rama jest pospawana i czeka na malowanie potem zaworki nowy pas i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aygor Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Panowie, potrzebuję pomocy na temat zgłaszanego błędu przez mojego RS. Wiem skąd się bierze i potrzebuję sprawdzonego info jak się go pozbyć. W moim moto został zainstalowany akcesoryjny gaźnik firmy WEBER Side, zamontowany z boku motocykla razem z filtrem. W wyniku czego, zostały odłączone kable informujące o położeniu przepustnicy i kabel od podgrzewania mieszanki. I tu moja prośba, jak pozbyć się migającej kontrolki informującej o błędzie? Tylko proszę nie podpowiadać mi, żebym wyją żaróweczkę z kontrolki i takie tam - tylko poważne odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 (edytowane) wyjać czujnik z starego gaźnika i podpiąć do instalacji , sygnał będzie statyczny ale będzie . jesli go nie masz , to wepnij opornik z zakresu 4-6 kOhm i błędy powinny zniknąć Edytowane 6 Lutego 2009 przez Polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aygor Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 (edytowane) Dzięki, będę się bawił z opornikiem. Oczywiście masz na myśli przewody odpowiedzialne za położenie przepustnicy? Edytowane 6 Lutego 2009 przez Aygor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 wg schematu do kostki od czujnika polożenia przepustnicy dochodzą trzy przewody niebieski, żółty, czarno-niebieski. weź i kup potencjometr 4-6 kOhm i zewnętrzne końce podłącz do niebieskiego i czarno-niebieskiego a środkowy ( suwak ) do żółtego tak działa oryginalny czujnik - jak dzielnik napięcia regulując położenie suwaka będziesz symulował położenie przepustnicy, co da rózne ch-ki silnika , zapwene dla częściowych obciążeń silnika ( małe otwarcie przepustnicy ) kąt wyprzedzenia zapłonu będzie większy , niż dla całkowitego otwarcia przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 BYlo o dywagacjach pare linijek temu - POLO - ja tam bardzo lubie czytac Twoje wypowiedzi - i nie nazwal bym ich dywagacjami - nawet tak czuje i mi sie od razu wydaje jakbym od tego czytania byl madrzejszy :biggrin: :clap: :clap: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 A ja sie zastanawiam, czytajac madrosci Polo, co za motocykl sobie kupilem ??? Kurde, miala byc prosta konstrukcja z gaznikowym silnikiem V2 a tu .... czytam i nic nie kumam z tego :banghead: Co nie zmienia faktu ze madre rzeczy wypisuje :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Majkel proste motocykle to sie w latach 60tych skonczyly. Potem bylo juz tylko gorzej.:) Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Dlatego teraz kupilem sobie Garbusa rocznik 73 :buttrock: :clap: Jeden gaznik, aparat zaplonowy, palec rozdzielacza, kopulka, 4 swiece Wszystko poroste jak budowa mlotka i samemu mozna wszystko zrobic :lalag: A cokolwiek z Wildkiem ........ to juz tylko serwis :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 a wszystko przez ekologów coraz więcej tych czujników i innego dziadostwa w motocyklu jeździ i coraz trudniej w trasie naprawić , bo jedyne co mówi instrukcja to skontaktuj się z serwisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 (edytowane) bo jedyne co mówi instrukcja to skontaktuj się z serwisem. Dokladnie :banghead: Pytajac gostka angola od ktorego kupowalem motocykl jaki olej ma wlany .... ten po chwili zastanowienia pokazal mi instrukcje obslugi, pokazal tabelke i mowi ... no taki :clap: A ja pytam jaki rodzaj .... a On na to nie wiem bo w serwisie wymieniali :icon_mrgreen: :buttrock: Pytam o klocki hamulcowe .... tez w serwisie wymieniali :crossy: Edytowane 6 Lutego 2009 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aygor Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 wg schematu do kostki od czujnika polożenia przepustnicy dochodzą trzy przewody niebieski, żółty, czarno-niebieski. weź i kup potencjometr 4-6 kOhm i zewnętrzne końce podłącz do niebieskiego i czarno-niebieskiego a środkowy ( suwak ) do żółtego tak działa oryginalny czujnik - jak dzielnik napięcia regulując położenie suwaka będziesz symulował położenie przepustnicy, co da rózne ch-ki silnika , zapwene dla częściowych obciążeń silnika ( małe otwarcie przepustnicy ) kąt wyprzedzenia zapłonu będzie większy , niż dla całkowitego otwarcia przepustnicy. Wielkie dzięki, ale mam następne pytanie: Jeśli w moim RS za mapę zapłonu jest odpowiedzialny Moduł zapłonowy DYNA 3000 firmy Denatek z manualną możliwością regulacji mapy zapłonowej, to jaki wpływ na mapę zapłonu będzie miała pozycja przepustnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 ...a instrukcję przeczytac nie łaska ? mnie znalezienie jej w sieci i przeczytanie zajęło 5 minut. Dyna 3000 ma mozliwość pracy z akcesorynymi gaźnikami bez czujnika przepustnicy , wtedy odpowiednie wyjścia nalezy zmostkować , co da efekt otwartej lub zamknietej przepustnicy ( wer. z zamknietą daje większy kąt wyprzedzenia ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.