majkelpl Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Taki nagar tworzy się po krótkich trasach wokół komina. Czyli co ? :eek: Nie odpalam sprzeta az do Chorwacji ?? :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Tak. A jak jedziesz do Chorwacji to tez odpalasz tylko raz :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SławekS Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam, dla "angielskojęzycznych" przesyłam link z ciekawym porównaniem, w którym bierze udział Road Star 1.7. dodam, że wypada bardzo przyzwoicie. http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...cles/index.html pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam, dla "angielskojęzycznych" przesyłam link z ciekawym porównaniem, w którym bierze udział Road Star 1.7. dodam, że wypada bardzo przyzwoicie. http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...cles/index.html pozdrawiam, No calkiem calkiem. Ten Fat Bob tam pasowal jak piesc do nosa ale na tej stronce czasami tak zestawiaja motocykle do testow. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SławekS Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Rzeczywiście, zamiast Fat Boba mogli porównać coś innego np. Heritage Softail, w końcu pojemność taka sama jak w Fat Bob ale mniejsza o to, artykuł i tak całkiem całkiem. pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jura-HQV Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) Witam. Od listpoada jestem szczęśliwym posiadaczem RS 1700. Od jakiegoś czasu jestem stałym podczytywaczem waszych wypowiedzi, w końcu dziś doczytałem ten dział od początku do końca :biggrin: aby nie powtarzac tych samych pytań, a sporo się ich powtarza, np.ostatnie porównanie było już chyba dwa razy. Przy okazji mam pytanie. Czy normalne jest, że po odpuszczeniu gazu motocykl czasami lekko kicha w wydechy ? Wydechy mam oryginalne. Pozdrawiam i czasami jak coś będę miał do powiedzenia to się odezwę a na pewno już będę stałym podczytywaczem :cool: Edytowane 24 Stycznia 2009 przez Jura-HQV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Mam tłumiki Vance i nigdy nie prychneły,chociaż się starałem.Pozdrawiam wszystkich. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jedyną metodą wyleczenia prychania jest czyszczenie i regulacja gażnika.Ale dla niektórych jest to bardzo pożądany efekt, jak moto strzeli sobie z wydechu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aygor Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Z doświadczenia wiem, że prychanie, a nawet szczelanie z tłumików nie jest tylko wynikiem zanieczyszczenia gaźników, ani rozlegulowanie ich. Tłumiki w motocyklu mają więcej za zadanie niż tylko tłumienie pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Torturro, Aygor, vpower - dzięki za opinie w/s podnośnika. Kupię zatem. Rozumiem, że w komplecie są pasy mocujące do ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aygor Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Dwie sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Tak w komplecie są pasy.Moja maszynka już drugą zimę wisi na takim podnośniku.Ale nigdy pasów nie używałem.Podnośnik ma małe kółka więc moto na nim można sobie postawić w jakimś kącie i nie będzie zawadzać,można też moto na podnośniku obracać w każdą stronę. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazzi Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam Wszystkich :flesje: Mam pytanie które raczej jeszcze nie padlo na forum. Jeśli jednak sie mylę to sorki, ale tematy olejowe raczej przeczytałem wszystkie. W swoim RS w zeszły sezonie 3 razy wymieniałem olej w silniku. Pierwszy raz zaraz po kupnie. Wymieniłem wtedy na półsyntetyk i . . . . zaczęło się klepanie. Po lekturze wypowiedzi na tym forum, dzięki wielkie :notworthy: , wróciłem do minerała i ta decyzja okazała się być słuszna, klepanie zdecydowanie ucichło, wręcz ustąpiło. Kolejną wymianę zrobiłem w listopadzie przed zimowaniem. Po pierwszej wymianie zalałem tyle ile mówi "mądra księga" i . . . . . było tego za dużo. Musiałem odsysac nadmiar. Mając nauczkę po pierwszej wymianie przy drugiej wlałem ilość z własnego doświadczenia i było OK. Natomiast przy trzeciej zalałe taka ilością jak przy drugiej i znowu było za dużo :icon_eek: . Dodam że filtr oleju wymieniałem za kazdym razem a poziom oleju sprawdzałem po ok. 15 minutowej, spokojnej przejażdżce. Przy zalewaniu po wlaniu ok. 2 litrów odpalam moto, robię kilka "spokojnych" przygazówek i wlewam pozostałą ilość oleju. I tutaj następuje nurtujące mnie pytanie :icon_question: Jak Wy radzicie sobie z tym problemem? A może to tylko moje dwie "lewe ręce" cos partolą? Aha. Przy spuszczaniu oleju moto stoi na podnośniku na w miare poziomej nawierzchni, korek wlewowy jest odkręcony podobnie jak oba korki spustowe. Silnik jest cieply w dotyku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 To ile wlewasz?Ja wlewam 4l i nie przejmuje się resztą.Jesli wymieniasz olej z filtrem to powinno być ok. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nazzi Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 To ile wlewasz?Ja wlewam 4l i nie przejmuje się resztą.Jesli wymieniasz olej z filtrem to powinno być ok. Ja leję ok. 3,9. Być może ostatnim razem w listopadzie za słabo rozgrzałem silnik i nie wszystko do końca zeszło :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.