Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj wygrałem browarka. Założyłem się z kumplem, że seryjnym VS 1400 (tylko zmienione wydechy ale za to sprzęgło się ślizgało jak diabli) objadę z miejsca jego Road Stara 1.6 (wydechy, filtr K&N i pewnie coś namieszane w gaźniku bo całkiem nieźle chodzi). VS z miejsca jest szybszy o kilka długośic motocykla. W trakcie jazdy na 5 biegu od mniej więcej 60 -70 km/h VS też lepiej przyśpieszał (mimo totalnie rozwalonego sprzęgła - przekładki aż fioletowe a sprężyny też w nie lepszym szczęściu). Na pocieszenie dodam, ze kierowca XV waży około 120 kg kierowca VS około 90 :icon_mrgreen: I żeby przy okazji wyjaśnić sprawę H-D TC. Dyna (niewiem jak Softail bo jest cięższy i ma ciut słabszy silnik) z silnikiem TC88 objerzdźa seryjnego VS 1400 (a nawet lekko tuningowanego) bez większych problemów. Czyli Road Star nie ma żadnych szans na wygranie wyścigu od świateł do świateł :wink: .

 

 

Szkoda, że niemam jakiegoś filmiku - huk silników był naprawdę niezły a mimo to było słychac pisk opon. Na asfalcie zostały slady jak by ktoś cwiczył tam awaryjne hamowanie samochodem bez ABS :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka :icon_mrgreen: zresztą VS 1400 słynie z dobrego silnika pod względem osiągów. Seryjnie jest mocniejszy od XV, a do tego VS jest lżejszy. Ale co tam... do ścigania to nie służy.

 

Byłbym za tym, by te 2 sprzęty zważyć... różnica wagi kerowców (30kg), różnica wagi motocykli... VS(260) / Xv (320)... na sucho, bez gadżetów wychodzi jakieś 90 :icon_mrgreen: no dobra, sprzęgło w VS-ie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle centów down? Masz jeszcze jakąś amortyzację? Kurde, może dzięki temu czułbym się jak na komarku a nie byku :lalag: Jeździ się spoko, ale tak 2-3 cm wolałbym nizej siedzieć, łatwiej by się odpychało przy cofaniu.

No dzisiaj stestowałem to zawieszenie.Powiem tak-prowadzenie jak na skuterze, wręcz-idealne,wyczuwalna różnica między oryginalną zawiechą a teraz, tyle że-od czasu do czasu docierałem spodem ramy w zakręcie. :) Ale ja mam całkowicie popuszczony nastaw sprężyny na amortyzatorze, jeśli by go skrecic w miarę mocno(zawieszenie będzie twardsze) wtedy sam kierowca o wadze średnio 80 kg spokojnie może śmigac>ja wracam niestety do oryginału ,ponieważ nie zawsze jeżdżę sam :icon_mrgreen: no i nie ważę 80 kilo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze jakbysmy sie chcieli scigac od swiatel do swiatel kupilibysmy sobie nakedy albo scigacze

a jezeli chodzi o inna aspekty to road star jest ladny a vs jest brzydki

i to dla wiekszosci mysle wystarczajacy argument zeby wybrac tego pierwszego

co do hd, nie ma cie czym cieszyc ze hd jest szybszy od swiatel do swiatel i ma moc wieksza, bo skoro placisz za niego 2 razy wiecej... jakos nie przekonuje mnie to by wydac o 35 tys wiecej na hd lub mniej na japonskiego odpowiednika

teksty typu ze harley ma dusze, jakos nie przekonuja mnie , widok niektorych kolesi na tych harleyach ktorzy wygladaja jakby wczoraj przyjechali z dzikiego zachodu tez nie za bardzo do mnie przemawia.

 

no i nie ważę 80 kilo :icon_mrgreen:

 

no wlasnie 80 kg to chyba wazy ktos kto ma 160 :lalag:

 

wzorstu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co ma przemawiać? :icon_mrgreen:

 

po to ma przemawiac zebym ja potencjalny klient chcial wejsc w ta grupe poprzez zakup motocykla

 

 

Dymsha btw tez bym przemalowal bak

dziwie ze ze komus takie cos sie podobalo :icon_mrgreen:

 

tak tak moim zdaniem

zawsze pisze subiektywnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, znawcy, a można w Wildzie jakoś obniżyć zawieszenie na centralnym amortyzatorze? Cos podkręcić?

Jeszcze ze dwa razy przełożę to faktycznie będę znawcą :icon_rolleyes: Z amorem nic nie zrobisz,możesz go jedynie utwardzić,chyba że są jakies tuningi- krótsze,ale po co jak przez trzy strony piszę jak go obniżyć,bez wywalania kasy.Sam będziesz mógł jezdzić bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ze dwa razy przełożę to faktycznie będę znawcą ;) Z amorem nic nie zrobisz,możesz go jedynie utwardzić,chyba że są jakies tuningi- krótsze,ale po co jak przez trzy strony piszę jak go obniżyć,bez wywalania kasy.Sam będziesz mógł jezdzić bezproblemowo.

Muszę pomyśleć nad tym. W porywach ważę 65 :icon_rolleyes: także może być ciekawie. A tarło Ci na ostrych przechyłach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę pomyśleć nad tym. W porywach ważę 65 :buttrock: także może być ciekawie. A tarło Ci na ostrych przechyłach?

Oj dobry człowieku..ja mam sporo więcej- przy tej wadze to śmiało zmieniaj :smile: Na samych przechyłach nie trze, można go kłaść aż na podłogi, tylko jak trafiłem jakąś muldę,poprzeczny garb wtedy przycierał:).Amor ma regulację twardości ,i jak się zdecydujesz to wykonawca niech go dokręci na ciasno.Będzie trochę twardszy, ale na pewno nie dobijesz ramą do podłoża.Zresztą jak by co,to zawsze można wrócić do stanu pierwotnego. :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Jestem zwolennikiem rywalizacji, ale ten wyścig zbrojeń jest dla mnie lekkim zaskoczeniem

To znaczy nie dziwi mnie fakt, iż Intruz 1.4 objedzie WS

Nie dziwi mnie też fakt zaistnienia takiej rywalizacji

Dziwi mnie to wszechobecne porównywanie się, „kto jest lepszy a kto gorszy”

Wszystko jest względne.

Jak bym miał nieograniczoną ilość kasy to musiałbym mieć sporą galerię Motocykli, bo jeden by miał zajebiste odejście drugi byłby super na miasto, trzeci na trasę itd.

Myślę, że skoro to wątek poświęcony WSK (Wild Star Klub) to może watro napisać, kto co lubi a czego nie lubi w tym konkretnym sprzęcie, oczywiście fajnie by było wypowiedź uzasadnić spostrzeżeniami wyciągniętymi z innych (dosiadanych) motocykli.

 

I tu pozwolę sobie napisać, że mnie przeszkadza (ła) masa motocykla – ale można się do tego przyzwyczaić – trzeba myśleć podczas parkowania

 

Plus natomiast widzę w silniku – jego praca i sposób oddawania mocy jest zadziwiający (do tego też się zapewne przyzwyczaję)

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Melex 1.6

 

P.S.

Jestem chory i nie wiem czy napisałem coś z sensem – proszę o wyrozumiałość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobowość porównawcza jest niezdrowa :) raz sie jest bossem :P raz przegranym :icon_mrgreen: Uplode, masz rację. Mi jak dotąd raczej wszystko pasuje w tym moto, chociaż mógłby sie kręcić do wyższych obrotów. Z masą się oswoiłem. Pękające blachy w pierwszych rocznikach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie to wszechobecne porównywanie się, „kto jest lepszy a kto gorszy”

 

A kto tu (oprócz Stana :biggrin: ) pokazuje co jest lepsze a co gorsze. Mój post o tym co jest szybsze to miała być taka ciekawostka anie udowadnianie czegokolwiek. Zdajesobie sprawę, ze jak ktoś kupuje sobie motocykl o którym pisze sie w tym dziale forum to szybka jazda (naprawdę szybka) go nie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...