Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

65tyś to czas żeby myśleć o nowym pasie,czas jego się kończy.

 

Na jakiej podstawie tak twierdzisz ???

Czy tylko przebieg jest wymiernikiem zuzycia a nie jego stan ???

Wymieniasz pasek jesli wydac ze cos z nim jest nie tak a nie wtewdy kiedy przekroczysz jakas bariere kilometrow.

A moze sie myle ;)

Moze to tak jak z oponami.

Mozna miec nowki sztuki w samochodzie co ma 15 lat a tez je trzeba zmienic bo guma po 6 latach juz sie nie nadaje do uzycia ...

Moze z pasem jest tak samo :)

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko przebieg jest wymiernikiem zuzycia a nie jego stan ???

 

zgodnie z instrukcją obsługi, o ile takowe pamiętam, to właśnie wymiana następuje po określonym przebiegu

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgodnie z instrukcją obsługi, o ile takowe pamiętam, to właśnie wymiana następuje po określonym przebiegu

jsz

 

Czyli jak juz sie ten przebieg osiagnelo, to bez wzgledu jak pasek wyglada trzeba go wymienic, tak ?

Pytam, bo moj ma ponad 30000 mil a pasek wyglada jak nowka sztuka

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po określonym przebiegu pas powinien być wymieniony bez względu na stan.Jeśli Ci pęknie to sam go na drodze nie wymienisz,poza tym urywający się pas może uszkodzić obudowę skrzyni.A więc mając dość duży przebieg nie ryzykował bym dalszej wyprawy na starym pasie.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwal się ile zapłaciłeś / ile oszczędziłeś oraz dlaczego go wymieniłeś (co się działo ze starym?).

 

Pozdr. Piter

Niemiecka cena to 295 EUR.Polska to 1800pln,bardzo ciekawe prawda?.stary pas to DAYCO więc wole wymienić na oryginalny.Czeka mnie spory remont pekły mi mocowania tylniego zawieszenia czy ktoś z was się z tym spotkał?już widziałem takie zdjęcia w WRSC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, no bo ja znalazlem na ebayu w USA pasy za 160 i 50$ nowki sztuki nie smigane :notworthy:

ps. dzieki dla Upload'a za rzut okiem na Wildka i kilka cennyh uwag dotyczacych stanu i eksploatacji Dzikiego

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do pasów. Mój kumpel niedawno wymieniał w Sporsterze pas. kupił ze sklepu specjalizujacym sie w doborze pasów, śrub, sprężyn itp. Dobrał pas z katalogu. Szerokość identyczna jak w HD z tym, że był krótszy o jeden ząb co w niczym nie przeszkadza. Pas kosztował niecałe 200 zł. Zrobił już na nim koło 6tys km i jak na razie wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia jaki to był kod. Po prostu pojechał tam ze swoim zerwanym, pomierzyli wszystko co trzeba i na drugi dzień odebrał pas. Oczywiście nie mówił do czego ma służyć po pewnie cena by poszła ostro w góre :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...