Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie zmiany biegów... dokładnie punktu w którym taką amianę wykonujecie...

Pytanie furmuuję ze względu na dziwne i moim zdaniem niezgodne z prawdą (przynajmniej u mnie) określenie tych punktów w instrukcji Yamahy... "5" przy 50??? szarpie i czuć że to nie ten moment...

ja zapinam "5" przy ok. 70 - 80 km/h... jakoś tak naturalnie wychodzie...

 

jak jest u Was?

 

gdy użytkowałem wildka 5 wrzucałem minimum przy 80km/h - [poniżej tej predkosci silnik chciał wyskoczyć z ramy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem Electrą 2 letnia 5 km (więcej mi niepozwolili :biggrin: ) silnik spokojnie daje radę , dźwiek śliczny i nawet wygodnie i lekko sie prowadziła i koniec plusów , minusy to to ,że po każdym naciśnięciu klamka w innym miejscu styka sie z manetka , konsola wachluje przy każdym zachamowaniu i przyśpieszeniu , a kosa wygląda jaby ją pan Kazio w piwnicy pospawał , w japoni sa kute i pieknie wypolerowane a tu pret z nierdzewkiz z przyspawana blachą a tapicerka kanap z tak cienkiego skaju ,że mozna pomyśleć ze to brezent, o niezawodności po 5 km nic złego powiedziec niemogę :D Tyle moich obserwacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem Electrą 2 letnia 5 km (więcej mi niepozwolili :cool: ) silnik spokojnie daje radę , dźwiek śliczny i nawet wygodnie i lekko sie prowadziła i koniec plusów , minusy to to ,że po każdym naciśnięciu klamka w innym miejscu styka sie z manetka , konsola wachluje przy każdym zachamowaniu i przyśpieszeniu , a kosa wygląda jaby ją pan Kazio w piwnicy pospawał , w japoni sa kute i pieknie wypolerowane a tu pret z nierdzewkiz z przyspawana blachą a tapicerka kanap z tak cienkiego skaju ,że mozna pomyśleć ze to brezent, o niezawodności po 5 km nic złego powiedziec niemogę :wink: Tyle moich obserwacji

Toś, kolego Doktorze, podsumował H-D ;) . Swoją drogą H-D jest pieknym motocyklem, ale przeznaczonym do upiekszania gadgetami, których firmie nie brakuje i są zrobione z wielkim smakiem... wymagaja jednak grubego portfela. Wild Star podobnie, choć akcesoria do niego są skromniejsze. Mnie jednak zastanawia jedno - moge się mylić - ale gdy kumple oddaje H-D do serwisu, to praktycznie o nic się nie martwi, serwisanci czają bazę. Oddając Wildka do serwisu, mam wrażenie, że mechanicy coś tam wiedzą, ale w sumie się uczą dopiero. Trzeba im podpowiadać, na co mają zwrócić uwagę... takie są moje odczucia. Wciąż szukam mechanika z powołaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toś, kolego Doktorze, podsumował H-D :bigrazz: . Swoją drogą H-D jest pieknym motocyklem, ale przeznaczonym do upiekszania gadgetami, których firmie nie brakuje i są zrobione z wielkim smakiem... wymagaja jednak grubego portfela. Wild Star podobnie, choć akcesoria do niego są skromniejsze. Mnie jednak zastanawia jedno - moge się mylić - ale gdy kumple oddaje H-D do serwisu, to praktycznie o nic się nie martwi, serwisanci czają bazę. Oddając Wildka do serwisu, mam wrażenie, że mechanicy coś tam wiedzą, ale w sumie się uczą dopiero. Trzeba im podpowiadać, na co mają zwrócić uwagę... takie są moje odczucia. Wciąż szukam mechanika z powołaniem.

 

 

Swięta racja, zamiast fabrycznych kanap Corbin albo cos innego z katalogu gadżetów do H-D , nowe klamki i kosa i zostanie przyjemne prowadzenie ,śliczny dźwięk ,dziura w kieszeni :wink: no nie wiem czy na wachlowanie konsoli coś tunerzy maja , ale w koncu mozna przerabiać Road Kinga tam konsoli nie ma :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zmiana oleju w Wildku

 

...ponieważ szukałem na forum ... i nie znalazłem mam pytanie:

kupiłem olej BelRay V-Twin SAE 20W50, filterek oleju... ale jak zmienić olej??? Pytam ze względu na to że jest to moto z suchą miską olejową, dotychczas zmieniałem olej w dragstarku i była to banalna operacja...

...pewnien mechanik nastraszył mnie że tam jakieś odpowietrzenie należy wykonać... po zalaniu... nie chciał się podjać wymiany... :(

 

...zastanawiam się zatem czy samemu zrobić wymianę czy odstawić moto do serwisu... ale do serwisu na zmianę oleju??? nieeee żenada...

 

Pomożecie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co kojarzę, to są tam dwie śruby spustowe. Potem zalewasz i czekasz aż spłynie. Odpalasz, rozgrzewasz, gasisz, prostujesz, odczekujesz jakieś 30sec. i na bagnecie sprawdzasz. Czasem trzeba coś dolać.

 

Nie wstydź się do serwisu podjechać z wymianą oleju :biggrin: zawsze mozesz ściemnić, że nie masz jak go zutylizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zmiana oleju w Wildku

 

 

Pomożecie??

 

Postępuj zgodnie z instrukcjami

i wszystko będzie git

 

http://roadstarclinic.com/content/view/158/116/

 

warto poczytac tą stronke

 

pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6

 

P.S

Jeśli możecie nagrać swoje Wildki i Roadki to podeślijcie mi pliki ( w celach naukowo poznawczych)

 

Okej

Mam prośbę

Wiem, że kilku z nas pozbyło się już AIS'u

Powoli dojrzewam do tej decyzji i ja

Moja prośba dotyczy zaślepek do kolanek

Może macie kontakt do kogoś, kto to może dorobić lub sprowadzić taki "wypasiony" zestaw korków

Zakładam możliwość powrotu, więc nie chcę spalić za sobą kolanek (znaczy mostów)

Pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej

Mam prośbę

Wiem, że kilku z nas pozbyło się już AIS'u

Powoli dojrzewam do tej decyzji i ja

Moja prośba dotyczy zaślepek do kolanek

Może macie kontakt do kogoś, kto to może dorobić lub sprowadzić taki "wypasiony" zestaw korków

Zakładam możliwość powrotu, więc nie chcę spalić za sobą kolanek (znaczy mostów)

Pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6

 

Przerabiałem ostatnio ten temat.

Kolanka zostawiłem, bo powrót może być kiedyś konieczny, zaślepiłem je zestawem:

- mosiężna tuleja rozporowa fi 10mm długość 32mm

- śruba z łbem walcowym (fi 12mm) z gniazdem sześciokątnym (ampulowe) z kwasówki długość gwintu pełnego 30mm

- o-ring uszczelniający do wysokich temperatur

Koszty łączne poniżej 5,00 PLN.

Takie zaślepienie możesz zamaskować jakąś ładną chromowaną końcówką od karniszy rurkowych 12mm bądź linkowych. W OBI są ładne i solidne, ale te co mi się podobały to wydatek rzędu 150-200,oo PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przerabiałem ostatnio ten temat.

Kolanka zostawiłem, bo powrót może być kiedyś konieczny, zaślepiłem je zestawem:

- mosiężna tuleja rozporowa fi 10mm długość 32mm

- śruba z łbem walcowym (fi 12mm) z gniazdem sześciokątnym (ampulowe) z kwasówki długość gwintu pełnego 30mm

- o-ring uszczelniający do wysokich temperatur

Koszty łączne poniżej 5,00 PLN.

Takie zaślepienie możesz zamaskować jakąś ładną chromowaną końcówką od karniszy rurkowych 12mm bądź linkowych. W OBI są ładne i solidne, ale te co mi się podobały to wydatek rzędu 150-200,oo PLN.

 

Wielkie dzięki za pomoc

Dziś na placu teatralnym a właściwie w jego okolicach stały obok siebie dwie siostry (dla niektórych bliźniaczki)

Podpowiem, że obie miały 1.6 Litra

Miałem okazję posłuchać jak pracuje maszyna RayoV6 i muszę powiedzieć, że o wiele ciszej od mojej (mam na myśli dźwięki samego silnika, bo wydech to ma zdecydowanie głośniejszy)

Jutro zabieram się za usunięcie AIS'u. Dzięki RayoV6 mam już wszystkie potrzebne elementy

(Oring kosztuje 0,50 gr.)

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jestem po AIS'ie

Wolne i niskie obroty są zdecydowanie równiejsze Moto wygląda lepiej i mam mniej do dźwigania

Wymieniłem przy okazji świece (należało im się)

Moto dalej strzela, gdy schodzi z obrotów

 

Jeszcze raz wielkie dzięki

 

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6

P.S.

Przypominam że w sobotę chciałby zobaczyć się z wami w arkadii na parkingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem 30 km

I jak na razie poza obrotami nie zauważyłem zmian

Liczyłem na wyciszenie pracy silnika i się troszkę zawiodłem

Pozwoliłem sobie zwolnić jeszcze wolne obroty i moto rusza płynnej niż wcześniej

Ale nie tam żeby od razu maiła więcej mocy

Po prostu równiej oddycha

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6 ( Jakieś 0.5 Kg lżejsza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propos sobotniego mityngu - o której zbiórka?

 

UWAGA!! WRSC !! (Wolny Ruch Stalowych Czopków)

Parking podziemny pod arkadią, najniższy poziom, jest tam sporo nieuczęszczanych miejsc parkingowych przy wyjeździe północnym (nie wiem czy na najniższym poziomi jest kilka wyjazdów)

Spotkajmy się o 19:00

Chyba, że nikt nie pracuje to byśmy się razem gdzieś przewietrzyli wtedy może koło 12:00

Proszę się zgłaszać z podaniem godziny to w razie jakby co polatamy i wrócimy na 19:00 do arkadii

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6

P.S.

nadal walcze o wyciszenie silnika

(nie poddam się tak łatwo - teraz zaczniemy zabawę z olejem)

Edytowane przez Upload
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...