Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że sam moduł nie siada :-( Jadę zaraz do domu walczyć z maszyną. rozbiorę AIs-a całego i wysuszę. Wyjme moduł i zobacze jakie ma ustawienia, najwyżej coś pozmieniam i potestuję... W sobotę do Częstocowy musi żyć :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AIS mogą być skropliny, nawet czasami w wydechu, różnica temperatur

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem podsuszyłem. Wyciągnałem moduł, zmieniałem ustawienia i bez regulacji gaźnika była kicha więc wróciłem do pierwotnego ustawienia modułu. Kichała nadal. Podjechalem do Majkela i zalałem mu olejem garaż :-) Majkel jeszcze raz bardzo przepraszam :-) Za t owracając sprzet działał super. No może po za dwoma kichnięciami w filtr powietrza.

Dzisiaj rano odpaliłem na ssaniu rewelacja. Rozgrzała się i było calkiem nieźle nie liczac kilku kichnięć w filtr... czyżby za uboga mieszanka?? HELP!!!! W sobotę chcę jechać do Częstochowy a nie sprawnym czy rozregulowanym wolał bym tego nie robić. Znacie kogoś kto miał by dzisiaj chwilę i wiedzę żeby obejżeć, posłuchac i ewentualnie wyregulować mojego Wildka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem podsuszyłem. Wyciągnałem moduł, zmieniałem ustawienia i bez regulacji gaźnika była kicha więc wróciłem do pierwotnego ustawienia modułu. Kichała nadal. Podjechalem do Majkela i zalałem mu olejem garaż :-) Majkel jeszcze raz bardzo przepraszam :-) Za t owracając sprzet działał super. No może po za dwoma kichnięciami w filtr powietrza.

Dzisiaj rano odpaliłem na ssaniu rewelacja. Rozgrzała się i było calkiem nieźle nie liczac kilku kichnięć w filtr... czyżby za uboga mieszanka?? HELP!!!! W sobotę chcę jechać do Częstochowy a nie sprawnym czy rozregulowanym wolał bym tego nie robić. Znacie kogoś kto miał by dzisiaj chwilę i wiedzę żeby obejżeć, posłuchac i ewentualnie wyregulować mojego Wildka??

Jak znajdziesz kogoś, to chętnię się dołączę do takiej diagnozy, bo mam wręcz identyczny problem.

Ostatecznie możemy się spotkać w celach "terapuetycznych" :)

Posłuchać, pogadać, może wspólnie coś uradzić...

 

P.S. Czy to ktoś z forum parkuje przy Domaniewskiej 50?

Edytowane przez RayoV6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdziesz kogoś, to chętnię się dołączę do takiej diagnozy, bo mam wręcz identyczny problem.

Ostatecznie możemy się spotkać w celach "terapuetycznych" :)

Posłuchać, pogadać, może wspólnie coś uradzić...

 

P.S. Czy to ktoś z forum parkuje przy Domaniewskiej 50?

 

Dostałme namiar od Majkela na jakiegoś mechaniora. Będę do niego dzisiaj dzwonił jak by co powiedzieć że będzie nas dwóch?? Jechał bym do niego koło 15,30- 16 z pod blue city.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy: Witam wszystkich!

Z dumą dołączyłem do Was i zakupiłem :crossy: RS 2004 Silverado Midnight Star, wcześniej DS1100, na razie mało czasu mam dla maszyny ale ambitne plany w 2010 roku na długą podróż Szwecja/Norwegia.

 

Prosze o porady, tylko nie odsyłajcie mnie na forum bo ile stron do czytania sami wiecie, juz sie z tym zapoznałem i potrzebuje tylko kilku konkretów.

 

>motocykl kicha w gaźnik( gaźnik wyczyszczony, swiece nowe, filtr powietrza nowy) kicha na zimnym ale i na ciepłym, moze nie umiem jeszcze sie nim posługiwać (tzn, jeździc RSem bo w Dragu 1100 tylko kichnał na zimnym), ale jeśli jest na to rada prosze o pomoc

 

>olej do silnika mineralny BEl-Ray, czy ktos z was go uzywa i jaka jest opinia.

Prosze tylko te dwie porady.

Fotek nie zapodam bo nie mam czym ich zrobić(fotograf zachorował)ale każdy wie jak to wygląda.

 

do usłyszenia na forum buttrock.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno nie odpalaj na chwile bo zarzuca świece.

 

Widzisz kolego ?? :evil:

A mojego kazales odpalic i za chwilke mi go zgasiles .... w ucho chcesz dostac :icon_mrgreen:

Ja jednak stawiam na zla regulacje gaznika i syf w srodku :lapad:

 

My wszyscy pięknymi maszynami pojedziemy do Częstochowy.

 

Kurde, tylko jak My sie tam poznajdujemy i poznamy ze My to My :icon_mrgreen: :clap: :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkel a gdze tak pisałem ???? Może chodziło zgasić ale później zapalić, tylko w fazie sprawdzenia :P Majkel ciebie można poznać po brodzie ;) haha

A moze właśnie mieszanka za bogata w paliwo, nie dopala później kicha,

co do oleju to lepiej gęsty ze względu na popychacze ja stosuje 15W50 motula pół syntetyk

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do oleju to lepiej gęsty ze względu na popychacze ja stosuje 15W50 motula pół syntetyk

 

No wlasnie ....

A co jesli rozni spcjalisci z srwisow polecaja monerala ?? :eek:

Bo ja juz pomalu glupieje co mam wlac ..... :icon_rolleyes:

 

Majkel a gdze tak pisałem ????

 

To bylo do wykrzyknika ze prosil abym odpalil maszyne i jeszcze zanim byla ciepla, na ssaniu wylaczyl mi ja :banghead:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kurde, tylko jak My sie tam poznajdujemy i poznamy ze My to My :icon_mrgreen: :clap: :crossy:

Majkel jak już będę w Częstochowie to spróbuję do Ciebie się dodzwonić.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, ja juz bede od soboty siedzial nad zalewem w Poraju a w niedziele to jakis lansik wkolo Czestochowy, zebranie ekipy warszawskiej i powrot w huku i grzmocie do domu :crossy: :buttrock:

Mozesz z kims w sobote dokoptowac do nas, bo mamy kwatery w duzym domu wykupione :lalag: :clap:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim.Borykam sie z tym samym problemem co panowie WYKRZYKNIK i RAYOV6.Jak zapalam motocykl chodzi OK.jak sie zagrzeje i dodaje gazu to tak jak by cos huczało w AIS i jak by mial mniej mocy.jak jade przez jakis kilometr szarpie strzela z wydechow, mam takie wrazenie jak by na pierwszym garze chodzil na 1 swiecy.swiece wymienilem i dalej huczu z przodu tak jakby w AIS.jak troche pojezdze poszczela i wszystko ok.swiece wymienilem.sprubje rozkrecic AIS.skad mogla sie tam wziac woda?

 

Panowie napiszcie co z tym fantem robic.

Czy kolega WYKRZYKNIK osuszył AIS i czy to cos pomoglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AIS to najlepiej wywalić i po kłopocie.Nic nie będzie kichało i strzelało.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem duzo o tym czytalem. Przyjdzie na to czas. Narazie chcial bym rozwiklac ten problem, moze to nic wielkiego ale bardzo klopotliwe. Musze to zrobic bo wybieram sie do Polski na moto mam do przejechania jakies 1700 i niechce zeby zdechł.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na partaczy trzeba uważac. Ja dałem motocykl do przeglądu i przy okazji mieli ustawic zawory i co? Ukręcili gwint tak, że spod dekla olej ciekł jak cholera i nijak nie dało się dokręcic! I może ktoś myśli, że się przyznali? Skąd! Dopiero nasz forumowy Buber wybawił mnie z opresji i pomógł naprawic ten gwint /właściwie sam naprawił/. Na szczęście było to w innym motocyklu, ale mam nauczkę i Draga na oczy nie zobaczą.

Edytowane przez shipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...