Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

dla "angielskojęzycznych" przesyłam link z ciekawym porównaniem, w którym bierze udział Road Star 1.7. dodam, że wypada bardzo przyzwoicie.

 

http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...cles/index.html

 

pozdrawiam,

 

No calkiem calkiem. Ten Fat Bob tam pasowal jak piesc do nosa ale na tej stronce czasami tak zestawiaja motocykle do testow.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od listpoada jestem szczęśliwym posiadaczem RS 1700. Od jakiegoś czasu jestem stałym podczytywaczem waszych wypowiedzi, w końcu dziś doczytałem ten dział od początku do końca :biggrin: aby nie powtarzac tych samych pytań, a sporo się ich powtarza, np.ostatnie porównanie było już chyba dwa razy.

Przy okazji mam pytanie. Czy normalne jest, że po odpuszczeniu gazu motocykl czasami lekko kicha w wydechy ? Wydechy mam oryginalne.

Pozdrawiam i czasami jak coś będę miał do powiedzenia to się odezwę a na pewno już będę stałym podczytywaczem :cool:

Edytowane przez Jura-HQV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną metodą wyleczenia prychania jest czyszczenie i regulacja gażnika.Ale dla niektórych jest to bardzo pożądany efekt, jak moto strzeli sobie z wydechu.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia wiem, że prychanie, a nawet szczelanie z tłumików nie jest tylko wynikiem zanieczyszczenia gaźników, ani rozlegulowanie ich. Tłumiki w motocyklu mają więcej za zadanie niż tylko tłumienie pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w komplecie są pasy.Moja maszynka już drugą zimę wisi na takim podnośniku.Ale nigdy pasów nie używałem.Podnośnik ma małe kółka więc moto na nim można sobie postawić w jakimś kącie i nie będzie zawadzać,można też moto na podnośniku obracać w każdą stronę.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich :flesje:

 

Mam pytanie które raczej jeszcze nie padlo na forum. Jeśli jednak sie mylę to sorki, ale tematy olejowe raczej przeczytałem wszystkie.

 

W swoim RS w zeszły sezonie 3 razy wymieniałem olej w silniku. Pierwszy raz zaraz po kupnie. Wymieniłem wtedy na półsyntetyk i . . . . zaczęło się klepanie. Po lekturze wypowiedzi na tym forum, dzięki wielkie :notworthy: , wróciłem do minerała i ta decyzja okazała się być słuszna, klepanie zdecydowanie ucichło, wręcz ustąpiło. Kolejną wymianę zrobiłem w listopadzie przed zimowaniem.

 

Po pierwszej wymianie zalałem tyle ile mówi "mądra księga" i . . . . . było tego za dużo. Musiałem odsysac nadmiar. Mając nauczkę po pierwszej wymianie przy drugiej wlałem ilość z własnego doświadczenia i było OK. Natomiast przy trzeciej zalałe taka ilością jak przy drugiej i znowu było za dużo :icon_eek: .

Dodam że filtr oleju wymieniałem za kazdym razem a poziom oleju sprawdzałem po ok. 15 minutowej, spokojnej przejażdżce. Przy zalewaniu po wlaniu ok. 2 litrów odpalam moto, robię kilka "spokojnych" przygazówek i wlewam pozostałą ilość oleju.

 

I tutaj następuje nurtujące mnie pytanie :icon_question:

Jak Wy radzicie sobie z tym problemem? A może to tylko moje dwie "lewe ręce" cos partolą?

 

Aha. Przy spuszczaniu oleju moto stoi na podnośniku na w miare poziomej nawierzchni, korek wlewowy jest odkręcony podobnie jak oba korki spustowe. Silnik jest cieply w dotyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile wlewasz?Ja wlewam 4l i nie przejmuje się resztą.Jesli wymieniasz olej z filtrem to powinno być ok.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile wlewasz?Ja wlewam 4l i nie przejmuje się resztą.Jesli wymieniasz olej z filtrem to powinno być ok.

 

 

 

Ja leję ok. 3,9. Być może ostatnim razem w listopadzie za słabo rozgrzałem silnik i nie wszystko do końca zeszło :icon_idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...