Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

..żona też twierdzi że gada do niej... ale ona słyszy inne dźwięki... :)

...cały urok Dzikiej Gwiazdy:)

Pozazdrościć takiej żony :wink: Ja pierwsze kilometry przyspieszałem i zwalnialem, żeby nakarmić się wibracjami i mocą momentu obrotowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...mam jednak mały problem z typową przypadłością niektórych roczników wildka... co prawda delikatnie ... ale zauważyłem że pęka błotnik tylny... wiem że to efekt życia motocykla... na wolnych amlituda drgań błotnika jest rzędu 3 cm... po sezonie będę chciał to naprawić... czy ktoś z szanownych motonitów naprawiał tą przypadłość u siebie???

 

...bedę wdzięczny za info :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...mam jednak mały problem z typową przypadłością niektórych roczników wildka... co prawda delikatnie ... ale zauważyłem że pęka błotnik tylny... wiem że to efekt życia motocykla... na wolnych amlituda drgań błotnika jest rzędu 3 cm... po sezonie będę chciał to naprawić... czy ktoś z szanownych motonitów naprawiał tą przypadłość u siebie???

 

...bedę wdzięczny za info :banghead:

Ja to naprawiałem, ale napisze więcej w wolnej chwili. Da się to zrobić.

 

Sprawa wyglądała tak, że pęknięcia były na bokach błotnika oraz w miejscach mocowania stelaża kierunków. Na bokach nawet nie pomogly wiercenia na końcach pęknięć - posuwały się dalej. Od spodu błotnik został wzocniony drutem, pęknięcia zaspawane. Uszkodzenia pod stelażem zaspawane i wzmocnione blachą z lekkim dystansem, także patrząc od spodu, śruba nie styka się z błotnikiem. Lakierowanie i po robocie. Dobry blacharz poradzi sobie sam, gorzej z lakiernikiem - paski trzeba odtworzyć :biggrin: Nie polecam Serwisow Yamahy, bo wybulisz za paski, jakby zawierały amfę :buttrock: Albo sam coś wykombinujesz, może znajdziesz na allegro, a może lakiernik je namaluje, ale PILNUJ, by nie spartolił i zrobił idento, jak na pozostałej części nadwozia (rozmiar i odcień).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zastanawiam się nad próbą laminowania tych miejsc od spodu...

 

pęknięcia są bardzo drobniutkie prawie niezauważalne, zastanawiam się nad tym czy dobre oczyszczenie powierzchni od spodu błotnika i użycie żywic i maty do laminowania zda egzamin i zapobiegnie dalszemu postępowi tego procesu... laminowanie stosuje się w budowie i naprawach łodzi, świetnie trzyma się do odpowiednio przygotowanej powierzchni metalowej... pytanie tylko czy jest odporne na obciążenia udarne jakie występują w błotniku tego motocykla...

 

...może ktoś już próbował taki zabieg z laminowaniem... może w przypadku samochodu czy innego ustrojstwa... ????

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też się zaczęło od minimalnych pęknięć, ale nie chciałem moto na wakacjach odstawiać. Pamiętam, że było już coś na forum o żywicach i klejach, ale chyba (???) takie rozwiązania nie były polecane. Zresztą możesz spróbować, bo one nie wymagają natychmiastowego lakierowania jak spaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia mojego nowego Bastera 1600 wkleję jak kupię aparacik... bo stary mi padł... w tym tyg...

 

...mam jednak pytanie do szanownych motonitów... ma ktoś może manuala do wilda?

najchetniej po polsku... ale angielski też będzie gut... może ktoś zna jakiegoś linka???

 

Dzięki i pozdrawiam

 

 

Możesz spróbować w autoryzowanych serwisach/salonach Yamahy - ja dostałym instrukcję gratis z Mitsui (Warszawa)

 

pzdr,

zawada :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować w autoryzowanych serwisach/salonach Yamahy - ja dostałym instrukcję gratis z Mitsui (Warszawa)

 

pzdr,

zawada :icon_evil:

Instrukcję czy manuala, bo to trochę dwie różne kniżki ;)

 

No, normalnego... z polskiego salonu. Rocznik 2003.

Jak dotąd jedynego, co zrobiła na mnie wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.starmotorcycles.com/star/parts/home.aspx

To link do strony z katalogiem części ,wybrałem najdroższy model widlaka z tego rocznika ,ma 2 tłoczkowe pływajace zaciski.

 

Doktor, masz rację moja pomyłka. Nie przyglądnąłem się temu dokładnie, tylko bezwiednie powtórzyłem to, co usłyszałem od mechanika. Wyraźnie stwierdził, że mam zaciski czterotłoczkowe. Może miał na myśli fakt, że dwa są z jednej, a dwa z drugiej - razem cztery. Ten sposób liczenia nie jest jednak odosobniony. Nowy zacisk, który chcę kupić - Performance Machine - to dwa razy po 3 tłoczki. Producent określa go jako sześciotłoczkowy. Podobny sposób liczenia tłoczków stosuje inny znany producent akcesoriów RC Components..

 

Znalazłem przed chwilą na stronie Yamahy w opisie Road/Wild Stara taka oto informację na temat hamulców:

 

"Dual 298mm front disc brakes feature four-piston calipers with aluminum pistons and sintered brake pads for strong, linear stopping power, backed up by a 320mm single rear disc. "

 

Wygląda zatem na to, że mechanik się nie przejęzyczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kusz!!

Czy twoją Ślicznotkę można gdzieś zobaczyć (w necie)?

Właściwie to chętnie bym jej posłuchał

Znalazłem to :

i przestałem się stresować

Pozdrowienia

Krzysiek

Magistrala 1.6

syntetycznie ciszej a z rurek coraz głośniej

P.S.

Prałat

moje rurki też się przebarwiają, ale po 14 latach w siodle już mi to nie przeszkadza (moje to chyba noname'y)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...