franek Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Witam. Mam mały problem z przednim zawieszeniem w mojej Kawie. Ogólnie prowadzi się dobrze i mogę puścić kierownicę ale tylko przy prędkości wyższej od 60km/h, bo poniżej zaczyna wibrować. Także przy mocniejszym hamowaniu, kiedy dociążam przód pojawia się szarpanie koła (do przodu i do tyłu). Może to być efektem tego, że jak kupiłem moto to nie posiadał oleju, bo ktoś jak sie wyłożył to nie zauważył, że ma lekko pęknięty kielich i wszystko się wylało. Nadmienię, że kielich jest po regeneracji bo nie mogłem dostać innego. Uszczelniacze zmienione więc nic nie cieknie. Lagi są proste (były sprawdzane w serwisie), łożysko główki ramy też jest ok. Jeśli ktoś wpadnie na to, co może mu dolegać to piszcie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Musi być coś nie tak w okolicach główki ramy... A może coś nie tak z łożyskiem, moze ma złe wymiary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Zobacz czy masz prostą tarczę hamulcową przód, jeżeli przy hamowaniu szarpie. Może być żle wyważone koło, lub zjechana opona. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 hmmm roznie moze byc to powodem tarczy hamulcowejjak hamujesz i szarpie kolem ale jak nie hamujesz i jedziesz mniej niz 60 to tezwiec moze zle wywazone kolo, lub opona juz do wymiany moga byc rowniez jakies luzy w mocowaniu ale wtedy odczuwal bys to rowniezprzy wiekszych predkosciach pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Tarcz nie sprawdzałem, więc muszę to zrobić przy okazji zmienię klocki. Wydaje mi się, że gdyby to była wina tarczy to i przy lekkim użyciu hamulca powinienem czuć, że coś jest nie tak. Oponka to już na złom poleciała, więc okaże się, czy to była jej wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Wydaje mi się, że gdyby na oponie był jakiś guz, czy byłaby krzywo zużyta to kolo nie biłoby w przód/tył...A może łożyska w piaście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) łożysko głowki ramy do wymiany z bieżniami, ew łożysko kółka Edytowane 2 Marca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Przemyślałem także sprawe krzywej (pofalowania) tarczy i zle wywazonego koła. W obu tych przypadkach może wystąpić bicie tylko na boki, nie widze racjonalnego wytłumaczenia na to jak koło może chodzić do przodu i do tyłu podczas tych usterek. Sprawdź piaste ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Dzięki za odpowiedzi.Łożysko piasty zmieniałem zaraz po kupieniu bo koło latało jak żyd po pustym sklepie, więc zostaje główka ramy.Może ktoś mi powiedzieć jak dokładnie sprawdzić czy są luzy na łożysku główki?? Ja próbowałem sprawdzić i nie wykryłem luzu, ale może źle do tego podchodze. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Dzięki za odpowiedzi.Łożysko piasty zmieniałem zaraz po kupieniu bo koło latało jak żyd po pustym sklepie, więc zostaje główka ramy.Może ktoś mi powiedzieć jak dokładnie sprawdzić czy są luzy na łożysku główki?? Ja próbowałem sprawdzić i nie wykryłem luzu, ale może źle do tego podchodze. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Kurcze, w motorze to nie wiem, ale w rowerze hamujesz przednim kolem i popychasz motor do przodu i widać jak się rusza widelec :biggrin: Podnieś motor tak, żeby było przednie koło w powietrzu i ruszaj widelcem do przodu do tyłu, powinieneś wyczuć luz, ale nie wiem czy to jest profesjonalny sposób... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) Jak najbardziej. Przod w powietrzu, lapiemy za koncowki teleskopow i ruszamy w tyl i przod. Adam M. Edytowane 6 Marca 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.