Gajep Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) CześćWłaśnie rozebrałem napęd, a właściwie to, co z niego zostało:) Mam pytanie, mój napęd miał z przodu 13 zębów, z tyłu 43 zęby. Zastanawiam się, czy nie zmienić ilości zębów tak aby motor był wolniejszy, ale miał większego kopa. Jaką kombinację proponujecie?PozdrawiamGajep Jasny gwint, ten post miał trafić do działu "Wszystko o Suzuki DR"! Edytowane 1 Marca 2007 przez Gajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 daj z przodu 12 a z tyłu troszke większa, 45,48 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 CześćWłaśnie rozebrałem napęd, a właściwie to, co z niego zostało:) Mam pytanie, mój napęd miał z przodu 13 zębów, z tyłu 43 zęby. Zastanawiam się, czy nie zmienić ilości zębów tak aby motor był wolniejszy, ale miał większego kopa. Jaką kombinację proponujecie?PozdrawiamGajep Jasny gwint, ten post miał trafić do działu "Wszystko o Suzuki DR"! Zależy jak bardzo chcesz czuć różnice. Przednia zostaw jak jest a na tył jak bedziesz dawał więcej zębów to uważaj żeby ci łańcucha starczyło :flesje: Powiem tak wyczówalna różnica u mnie wyniosła już 2 zęby a przy 4 zębach to już jest duża różnica. jak masz 43 z tyłu to może daj 47.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroo Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) w exc 400 zmieniłem o piec z tyłu i przod został oryginalny.efekt-zajebisty Edytowane 1 Marca 2007 przez maroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 ja u siebie w SX miałem z przodu 13 a powinna byc 14. Moto miało bardzo krotkie biegi (super do endurzenia po lesie) ale na dalszej trasie z kumplami na polnych prostych drogach czy jakis tam aswaltowych przelotówkach wogole i ch nie mogłem dogonioc. moto szło max 110km/h ale teraz mam 14 zębów czyli tak jak w oryginale i jest duuuza roznica. Nawet nie tyle bardzo na niskich biegach 1,2,3 ale 4 i 5 stały sie naaapraawde szybkimi biegami do 140km/h. Czyli ja bym polecał z przodu dac 12 zębów. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 1 ząb na przodzie to prawie 3 zęby z tyłu , osobiście wolałbym długie biegi Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 1 ząb na przodzie to prawie 3 zęby z tyłu , osobiście wolałbym długie biegi To kwestia gustu i przyzwyczajenia. Jak na kręte ścierzki z podjazdami to lepiej rzeby była moc bo niema się jak rozpędzić. Ale w 4t krótkie biegi to żaden problem, gorzej z 2t gdzie trzeba mieszać biegami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Ale w 4t krótkie biegi to żaden problem, gorzej z 2t gdzie trzeba mieszać biegami. oj nie wiem, moje exc250 2T było elastyczniejsze i mocniejsze od 450 4T :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 oj nie wiem, moje exc250 2T było elastyczniejsze i mocniejsze od 450 4T :) Mi się wydaje że 450 4t to jak masz 3 tyś to ma już wystarczającom moc żeby pod ostre podjazdy wyjechaćA 2t wydaje mi się że nie da rady przy 3 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Mi się wydaje że 450 4t to jak masz 3 tyś to ma już wystarczającom moc żeby pod ostre podjazdy wyjechaćA 2t wydaje mi się że nie da rady przy 3 tyś. nie będę się kłócił, pojeździj kilka lat, przejedź się tym i tym i wtedy pogadamy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) klon Edytowane 1 Marca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Mi się wydaje że 450 4t to jak masz 3 tyś to ma już wystarczającom moc żeby pod ostre podjazdy wyjechaćA 2t wydaje mi się że nie da rady przy 3 tyś.nie ma co tu gadac :) na 4T mozna pozwolic sobie na chwile zapomnienia i doadac gazu przed samym podjazdem tak o. Natomiast 3000 obr/min to wystarczająco duzo zeby dosc stromy podjazd z miejsca pokonac na 2 biegu w 250 2T :D Jezdziłem kilkakrotnie na 520 exc i wyraznie czuc roznice w sposobie oddawania mocy aczkolwiek nie zdazyło mi sie zeby moj SX zdechł na jakims podjezdzie tak jak mi sie to zdazało w 125. poprostu dodaje gazu i motor jedzie na kazdym podjezdzie. Jak dla mnie nie ma problemu ze słabym dołem w 2T od 250 w zwyż. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Tez zmieniam naped i zamowilem 14 przod a tyl 48 - tak cyrkluje,ze bedzie w sam raz ,a to na szose troche a to w teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 ja zmienilem przod z 15 na 13 tyl pozostal 43 ale wymienie na 47 bo lubie jazde na kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 nie będę się kłócił, pojeździj kilka lat, przejedź się tym i tym i wtedy pogadamy NO ja jeżdziłem na secie. 250 to jusz coś i o wile lepiej ciągnie od dołu podobno. Tak więc może masz racje. A kłucić się też nie zamierzam. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.