Skocz do zawartości

Napęd - wymiana.


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Właśnie rozebrałem napęd, a właściwie to, co z niego zostało:) Mam pytanie, mój napęd miał z przodu 13 zębów, z tyłu 43 zęby. Zastanawiam się, czy nie zmienić ilości zębów tak aby motor był wolniejszy, ale miał większego kopa. Jaką kombinację proponujecie?

Pozdrawiam

Gajep

 

Jasny gwint, ten post miał trafić do działu "Wszystko o Suzuki DR"!

Edytowane przez Gajep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Właśnie rozebrałem napęd, a właściwie to, co z niego zostało:) Mam pytanie, mój napęd miał z przodu 13 zębów, z tyłu 43 zęby. Zastanawiam się, czy nie zmienić ilości zębów tak aby motor był wolniejszy, ale miał większego kopa. Jaką kombinację proponujecie?

Pozdrawiam

Gajep

 

Jasny gwint, ten post miał trafić do działu "Wszystko o Suzuki DR"!

 

Zależy jak bardzo chcesz czuć różnice. Przednia zostaw jak jest a na tył jak bedziesz dawał więcej zębów to uważaj żeby ci łańcucha starczyło :flesje: Powiem tak wyczówalna różnica u mnie wyniosła już 2 zęby a przy 4 zębach to już jest duża różnica. jak masz 43 z tyłu to może daj 47.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie w SX miałem z przodu 13 a powinna byc 14. Moto miało bardzo krotkie biegi (super do endurzenia po lesie) ale na dalszej trasie z kumplami na polnych prostych drogach czy jakis tam aswaltowych przelotówkach wogole i ch nie mogłem dogonioc. moto szło max 110km/h ale teraz mam 14 zębów czyli tak jak w oryginale i jest duuuza roznica. Nawet nie tyle bardzo na niskich biegach 1,2,3 ale 4 i 5 stały sie naaapraawde szybkimi biegami do 140km/h.

Czyli ja bym polecał z przodu dac 12 zębów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 ząb na przodzie to prawie 3 zęby z tyłu , osobiście wolałbym długie biegi

 

To kwestia gustu i przyzwyczajenia. Jak na kręte ścierzki z podjazdami to lepiej rzeby była moc bo niema się jak rozpędzić. Ale w 4t krótkie biegi to żaden problem, gorzej z 2t gdzie trzeba mieszać biegami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w 4t krótkie biegi to żaden problem, gorzej z 2t gdzie trzeba mieszać biegami.

 

 

oj nie wiem, moje exc250 2T było elastyczniejsze i mocniejsze od 450 4T :buttrock:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj nie wiem, moje exc250 2T było elastyczniejsze i mocniejsze od 450 4T :)

 

Mi się wydaje że 450 4t to jak masz 3 tyś to ma już wystarczającom moc żeby pod ostre podjazdy wyjechać

A 2t wydaje mi się że nie da rady przy 3 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że 450 4t to jak masz 3 tyś to ma już wystarczającom moc żeby pod ostre podjazdy wyjechać

A 2t wydaje mi się że nie da rady przy 3 tyś.

 

 

nie będę się kłócił, pojeździj kilka lat, przejedź się tym i tym i wtedy pogadamy

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że 450 4t to jak masz 3 tyś to ma już wystarczającom moc żeby pod ostre podjazdy wyjechać

A 2t wydaje mi się że nie da rady przy 3 tyś.

nie ma co tu gadac :) na 4T mozna pozwolic sobie na chwile zapomnienia i doadac gazu przed samym podjazdem tak o. Natomiast 3000 obr/min to wystarczająco duzo zeby dosc stromy podjazd z miejsca pokonac na 2 biegu w 250 2T :D

Jezdziłem kilkakrotnie na 520 exc i wyraznie czuc roznice w sposobie oddawania mocy aczkolwiek nie zdazyło mi sie zeby moj SX zdechł na jakims podjezdzie tak jak mi sie to zdazało w 125. poprostu dodaje gazu i motor jedzie na kazdym podjezdzie. Jak dla mnie nie ma problemu ze słabym dołem w 2T od 250 w zwyż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będę się kłócił, pojeździj kilka lat, przejedź się tym i tym i wtedy pogadamy

 

NO ja jeżdziłem na secie. 250 to jusz coś i o wile lepiej ciągnie od dołu podobno. Tak więc może masz racje. A kłucić się też nie zamierzam. :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...