Skocz do zawartości

Cross, enduro 125ccm i wyżej. Na bezdroża. Szukam rady


Rekomendowane odpowiedzi

szukaj okazji i bierz co ci sie trafi tanio tylko nie 125 w 4t bo to troche śmieszne jesli cos to 250 w 4t i napewno nie bierz 250 w 2t bo na wahe nie wyrobisz w terenie to ponad 10l chla jak nie lepiej. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj okazji i bierz co ci sie trafi tanio tylko nie 125 w 4t bo to troche śmieszne jesli cos to 250 w 4t i napewno nie bierz 250 w 2t bo na wahe nie wyrobisz w terenie to ponad 10l chla jak nie lepiej. Pozdro

 

... nie bierz 250 2t, bo moc jest zdecydowanie nie dla amatora :lalag: - tak bym to ujął :) - z tym spalaniem się nie zgodze, dobra seta spali więcej.

pzdr.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

xl 250 jest idealna na początek, trochę nią jeździłem i na pewno będzie lepsza niż 125 2t, dobrze ciągnie już od dołu i nie ma aż tyle mocy żeby se jakąś wiekszą krzywdę zrobić. A ze to 4t to spalanie też przyzwoite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles katuje klr 250 i chwali sobie , z jego filmikow i fotek widze ze calkiem sobie radzi toto w terenie

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...