JAKI Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 (edytowane) Witam, nie mało sie nameczyłem zeby zdajc całą czasze, najwiekszy problem miałem z odkreceniem szybki:| dziwny patent z tymi sróbkami, bo jak kreciłem sróbka to ten taki gumowy czopek obracał sie czesto raze z sróba, no i w ogóle te srubki z bardzo miekkiego plastiku sa zrobione:/ i niestety dwie mósze wyminic:( ale tak mysle ze wymienie chyba wszystkie:] co prawda chciałbym orginlane ale nie wiem gdzie je mozna dostac, choc z metalowymi sróbkami nie było by takich problemów :wink: mniejsza o to... . Chodzi o to ze teraz mam bardzo dobry dostep do głowicy, i chciałbym zjadc jej pokrywe zeby móc "skontrolowac" wałki i łancuszek rozrzadu. Pytanie moji brzmi czy aby na pewno uda mi sie to skontrolwac? czy moze pownieniem mioec do tego jakis sprzet pomiarowy? bo tak na oko to ja tam pewnie wiele nie wywnioskuje, napiszcie mi co i jak powinno byc;p jaki luz łancuszka, jak powinny wygladac krzywki, no i na co powinienem uwazaz przy zdejmowaniu tej pokrywy;) POZDRAWAIM Edytowane 28 Lutego 2007 przez JAKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 lepiej jej nie sciagaj bo potem ciezko zlaozyc. A jak nie masz zamiaru regulowac zaworow to op co sie w to bawic. Ew mozesz zmierzyc lancuszek. Ale jak nie stukal na pracujacym silniku, to wykrec napinacz i zobacz ile zabkow masz jeszcze do konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 hmmm skoro mówisz ze moga byc potem prolemy z zakładaniem tego to raczej sobie odpuszcze, bo tak czy inaczej za jakies 2tygodnie zajza tam na serwisie zeby wszystko posprawdzac;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Inna sprawa, co ma owiewka ze zdjęciem pokrywy zaworów. Nic. Po drugie prosiłem w przyklejonym temacie, o podawanie szczegółów odnośnie rocznika, przebiegu itp. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 a ma pawel bo jest gdzie leb wsadzi i idzie prawie jezykiem polizac rurki a z owiewkami gorzej bylo :buttrock:No ale na upartego tez sie dalo ja zdjac.I amietam ile sie naq,u,r,w,,,,, aby zalozyc spowrotem ta pokrywe z uszczelka .... no chybaze taki matolek ze mnie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 tak mi sie zdaje ze nic sam nie zdziałasz do regulacji potrzebne są płytki no i cóś do mierzenia(napewno nie miara) na twoim miejscu bym tam nie zaglądał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Jak wyżej...Jeżeli chcesz tam zajrzeć tylko z czystej ciekawości, a nic nie dzwoni i nie klepie, to nie ma takiej potrzeby. Chyba że bardzo jesteś ciekawy :icon_mrgreen: Ale to kup sobie od razu uszczelkę pod pokrywę rozrządu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Eeee tam Bronx, cos przesadzasz, nie ma problemów ze zdjeciem pokrywy w XJ 600 Diversion, w nowszych modelach przeszkadza chłodnica oleju, która można odginać na wężach, a najlepiej zadać sobie troche wiecej trudu i zdjąć. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 No Pawel jak zone kocham :P ( a kocham :biggrin: ) ja sie napocilem nieziemsko aby ja zdjac , i wkoncu zdemontowalem owiewke i latwiej mi bylo "usiasc pod przodem" aby ja zalozyc. Inna sprawa ze dawalem delikatni locttica aby pomoc sobie z uszczelka (aby nie spadla byla w pokrywie) i obchodzilem sie z tym jak z malym dzieckiem. Przypuszczam ze gdybym kichal "silikon" wszystko by poszlo bezawaryjnie i kilka razy szybciej :icon_evil: - praktyka czyni mistrzem :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 A po co ściągać owiewkę do wymiany żarówki?? Ja wymieniłem bez w XJ, tylko trzeba mieć zwinne łapki :icon_mrgreen: Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 A po co ściągać owiewkę do wymiany żarówki?? Ja wymieniłem bez w XJ, tylko trzeba mieć zwinne łapki :D Pozdr no ja moze i zwinnych łapek nie mam, ale gwarantuje ci ze zarówki swiateł postojowych bez zdjecia owiewki nie wymienisz:] główna zarówke to da rade, ale postojowych nie:] tym bardziej ze poki tam nie zajzałem to nei wiedziałem jak ona tam jest dokładnie wsadzona;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 fakt zwinne łapki wystarczą tylko musza byc jakiegos zwinnego plecaczka bo moje sie tam nie miescza.Co do pokrywy to racja lepiej się zdejmuje jka nie ma owiewki no i warto przy montazu uzyciu troszku jakiego uszczelnienia Uszczelka zakładana jeszcze raz nigdy tak samo sie nie ułozy (wiem z doswiadczenia)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Eeee tam Bronx, cos przesadzasz, nie ma problemów ze zdjeciem pokrywy w XJ 600 Diversion, w nowszych modelach przeszkadza chłodnica oleju, która można odginać na wężach, a najlepiej zadać sobie troche wiecej trudu i zdjąć. Niestety Bronx ma rację. Bez zdjęcia owiewki upierdliwa sprawa.A dla ciekawskich, tam naprawdę nie ma co oglądać. Poza regulacją zaworów i ewentualnych wycieków nie ma sensu zdejmować. A dla mechaników, we Francji też idą na łatwiznę i zamiast wymienić uszczelkę walą silikon. I TO ILE. Widać u nich tani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 apropo chce wymienic uszczeli pod głowica i cylindrem czy ktos to robił i jaki tego koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Niestety Bronx ma rację. Bez zdjęcia owiewki upierdliwa sprawa. A ja się bede nadal upierał że owiewka nie ma tutaj nic do rzeczy, a nie robiłem tego 1 raz w 1 motocyklu. Diversion to popularny motocykl, wiec troche tego było. Ale nieważne - kazdy niech robi jak chce i jest mu wygodniej :icon_razz:. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.