Skocz do zawartości

Przeciętna predkość przelotowa na trasie.


samolot
 Udostępnij

Jaka utrzymujecie przecietna predkosc za miastem  

333 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Predkosc przelotowa

    • 60-80km/h
      25
    • 80-100km/h
      55
    • 100-120km/h
      133
    • 120-150km/h
      120


Rekomendowane odpowiedzi

Triumph Sprint ST, Przy podanych warunkach ok złoty 40 (w miarę możliwości oczywiście), w miarę dobry kompromis między wygodą, ekonomicznością (ok 6l/100km) a szybkością (znaczy się już nie wloke się jak żółw :icon_biggrin: )...no i bezpieczeństwem oczywiście.

Kolego Greedo, jeśli nie odpowiada Tobie ten topic to po co się udzielasz? Znajdź sobie odpowiedni dla swojego potencjału intelektualnego temat i tam się wypróżniaj.

Pozdro

 

Juz sie wypróżniłem w tym temacie, Tobie życze dalszego milego wypróżniania sie w tematach samolota :icon_evil:

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jalatam podobnie jak Zbycho, mam podobnego sprzeta :cool:

gdzie sie da to latam 150 i wiecej. na a4 ktora od czasu do czasu mam przyjemnosc -to tak do max :]

ale zdecydowanie wole przyspieszenia mojego sprzeta niz predkosci .

no i lubie poogladac okolice tez.

jakZbycho prawi-wszystko zalezy od tego -z kim kiedy igdzie sie akurat udaje.

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na klv-le miedzy 140 a 160 - prowadzi sie wtedy jak mazenie i pali ponizej 6.5 litra przy takiej predkosci moto ma jakies 5.5 tys obrotow na min - co daje duzy zapas mocy i predkosci w razie potrzeby (moto na 5 biegu rozkreci sie do 10.5tys obr/min i predkosci 225km/h) tak wiec mozna jechac 160km/h i tylko odkrecic manetka podczas przyspieszania - i moto idzie jka burza

 

h-d miedzy 100 a 130 - moto pojedzie duzo wiecej - ale powyzej 120 to juz jest walka z wiatrem - spalania nie sprawdzalem w nim mysle ze przy tej predkosci to okolo 6 l. (z taka przecietna predkoscia jezdzimy w grupie dlatego tez tak a nie inaczej napisalem)

 

pozdro all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, ze wszystko zależy od motocykla, na jednych bardziej odczuwa sie prędkość, na innych mniej (na tych większych i mocniejszych zawsze mniej, dlatego nigdy dużego motocykla początkującym)

zasadniczo 120-140, czasem więcej czasem mniej. Tak było jak jeździłem Thundercatem, teraz VFR wolniej 90-120 - nie prowadzi się tak lekko i przyjemnie jak tamten.

 

Odnośnie średniej prędkości - najważniejsza jest PLYNNOSC JAZDY! Piszą o tym w dobrych książkach i samemu bardzo łatwo się przekonać. kiedyś samochodem też zawsze jeździłem szybko 120-140, jakiś czas temu (głównie ze względu na oszczędności) zacząłem jeździć 90-100. I co zauważyłem:

Czas podróży na odcinku 300 km wzrósł max o 20-30 minut.

Auto pali mniej - na w.w. odcinku oszczędnośc 3-4 litrów.

Nie wyprzedzam tyle (początkowo naiwnie myślałem, że może ruch jakis mniejszy niż kiedys, ale któregoś razu przyspieszyłem i nagle okazało sie, że pojawiło się pełno "zawalidróg" i zaczeła sie znowu ciagła walka o ich wyprzedzenie - znowu przy każdym wyprzedzeniu pedał w podłogę, litry benzyny w powietrze i dodatkowy niepotrzebny stres)

Nie wiem czy z wiekiem, czy z doswiadczeniem coraz mniej mi się chce szybko jeździć. Z resztą nigdy nie byłem demonem prędkości. A najbardziej za spokojną umiarkowaną jazdą do mnie przemawia to, że zakładając, ze zyskam to 30 minut, ale narażam sie na mandat, utratę zdrowia lub życia, dodatkowy stres... no i tracę z 20 zł na paliwo. jadąc 30 minut dłużej wychodzi na to, że zarabiam 40 zł na godzinę (zakładając już, że nie dostanę nawet dodatkowo mandatu)... a rzadko gdzie tak dobrze płacą.

Tak czy siak, płynność jazdy najważniejsza i to podstawowy element jeżeli chodzi o jak najkrótszy czas podróży.

 

Oj, sie rozpisałem, i to chyba nie na temat. sory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie średniej prędkości - najważniejsza jest PLYNNOSC JAZDY!.......

Tak czy siak, płynność jazdy najważniejsza i to podstawowy element jeżeli chodzi o jak najkrótszy czas podróży.

 

Oj, sie rozpisałem, i to chyba nie na temat. sory.

 

 

fakt, rozpisałeś się :P ale w sumie to masz rację :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...