damiaan91 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 witam, mam derbi sende xtreme i chciałbym się spytać czy jest jakiś sens kupować łańcuch o-ringowy, podobno jest lepszy i widać to po cenie, bo jak kupiłem zwykłego 420 IRISA to rozciągnął mi sie za szybko, a teraz mam też zwykły DID 420 i wydaje mi się że jest o wiele lepiej, a konkretnie chciałbym się dowiedzieć ile taki o-ringowy wam wytrzyma bez naciągania?? Według mnie wole kupić dwa zwykłe DID niż jeden o-ringowy, co wy na to powiecie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 W Mtxie mialem Irisa sport i nowy naped i ladnie chodzil nierosciagal sie.O-ringowy lancuch ma n kazdym ogniwie 2 oringi.Czyli przepuszcza olej(do smarowania lancucha) a nieprzepuszcza piachu,pylu itd.Oringowy jest zywotniejszy tym samym.Ciszej pracuje itd:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes_II Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 moim zdaniem lepiej raz zainwestowac w dobry lancuch bo jak sie naciagnie to zuzycie zebatek jest wtedy wieksze. ja do nsr kupilem nowe zebatki i lancuch o-ringowy i od sierpnia jezdzac prawie caly czas nie ma najmniejszego sladu zuzycia zebatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 moim zdaniem lepiej raz zainwestowac w dobry lancuch bo jak sie naciagnie to zuzycie zebatek jest wtedy wieksze. ja do nsr kupilem nowe zebatki i lancuch o-ringowy i od sierpnia jezdzac prawie caly czas nie ma najmniejszego sladu zuzycia zebatek.no ale przeważnie bardzie zużywa się łańcuch niż zębatki,a najgorzej sie zużywa gdy chodzi w wodzie czy piachu,tak wiec oringowy nadaje sie do tego najlepej, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes_II Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 mialem to samo na mysli :icon_rolleyes: zwlaszcza ze enduro/cross maja duzo do czynienia z piachem czy woda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 kup dobry nie uszczelniany łańcuch , na oringowym przy tej pojemności odczujesz spadek mocy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Enduromaster odradzasz oringi? musze też zakupić układ i cały czas myślałem o o-ringu bo podobno w wodzie i piachu widoczne mniejsze użycie, ale o zmniejszeniu osiągów niesłyszałem. mozesz coś wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Ja mam łańcuch O-ring a sprzęt mam podobny do twojego i rzadnego spadku mocy nie wyczułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Enduromaster odradzasz oringi? musze też zakupić układ i cały czas myślałem o o-ringu bo podobno w wodzie i piachu widoczne mniejsze użycie, ale o zmniejszeniu osiągów niesłyszałem. mozesz coś wiecej? odradzam oringi do sprzętów poniżej 125cc, oringowy łańcuch jest dużo cięższy i sztywniejszy od zwykłego co w przypadku maszyn z małym momentem obrotowym (ostrą charakterystyką) wpływa na dynamikę jazdy.W przypadku maszyn onroad może nie jet to aż tak bardzo odczuwalne ale w offroadzie znacząco. Oring teoretycznie i praktycznie więcej wytrzymuje w terenie ale też wymaga troskliwej opieki, do zwykłego możesz używać suchych smarów i też nie będzie się lepił piach Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Czyli co żadnych oringów ani uczelnianych łańcuchów? najzwyklejszy porządnej formy typu DID czy YBS i suchy smar i styka? :) no to dzieki za info bo juz własnie jestem 100zeta do przodu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 tak, jestes 100 zeta do przodu. popieram zdanie enduromastera, zreszta w wielu serwisach mi odradzali. jetsa ciezszy, sztywniejszy i to czego nie dodal- ciezej po prostu chodzi. proponuje zwykly lancuch, dobre smary albo najlepiej calkowite plukanie lancucha w benzycie/ropie/nafcie a potem kapiel w oleju. juz chyba bardziej dbac nie mozna :notworthy: pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 nie no wole robić takie zabiegi co wypad a miec 100 zeta w kieszeni:) sezon w pełni trzeba za cos jeździć :icon_biggrin: ale ogólnie to i tak co wypad każdy łańcuch myje i smaruje także lux:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.