Skocz do zawartości

Zwykły łańcuch a o-ringowy


damiaan91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam derbi sende xtreme i chciałbym się spytać czy jest jakiś sens kupować łańcuch o-ringowy, podobno jest lepszy i widać to po cenie, bo jak kupiłem zwykłego 420 IRISA to rozciągnął mi sie za szybko, a teraz mam też zwykły DID 420 i wydaje mi się że jest o wiele lepiej, a konkretnie chciałbym się dowiedzieć ile taki o-ringowy wam wytrzyma bez naciągania?? Według mnie wole kupić dwa zwykłe DID niż jeden o-ringowy, co wy na to powiecie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Mtxie mialem Irisa sport i nowy naped i ladnie chodzil nierosciagal sie.O-ringowy lancuch ma n kazdym ogniwie 2 oringi.Czyli przepuszcza olej(do smarowania lancucha) a nieprzepuszcza piachu,pylu itd.Oringowy jest zywotniejszy tym samym.Ciszej pracuje itd:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem lepiej raz zainwestowac w dobry lancuch bo jak sie naciagnie to zuzycie zebatek jest wtedy wieksze. ja do nsr kupilem nowe zebatki i lancuch o-ringowy i od sierpnia jezdzac prawie caly czas nie ma najmniejszego sladu zuzycia zebatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem lepiej raz zainwestowac w dobry lancuch bo jak sie naciagnie to zuzycie zebatek jest wtedy wieksze. ja do nsr kupilem nowe zebatki i lancuch o-ringowy i od sierpnia jezdzac prawie caly czas nie ma najmniejszego sladu zuzycia zebatek.

no ale przeważnie bardzie zużywa się łańcuch niż zębatki,a najgorzej sie zużywa gdy chodzi w wodzie czy piachu,tak wiec oringowy nadaje sie do tego najlepej,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enduromaster odradzasz oringi? musze też zakupić układ i cały czas myślałem o o-ringu bo podobno w wodzie i piachu widoczne mniejsze użycie, ale o zmniejszeniu osiągów niesłyszałem. mozesz coś wiecej?

 

 

odradzam oringi do sprzętów poniżej 125cc, oringowy łańcuch jest dużo cięższy i sztywniejszy od zwykłego co w przypadku maszyn z małym momentem obrotowym (ostrą charakterystyką) wpływa na dynamikę jazdy.

W przypadku maszyn onroad może nie jet to aż tak bardzo odczuwalne ale w offroadzie znacząco.

 

Oring teoretycznie i praktycznie więcej wytrzymuje w terenie ale też wymaga troskliwej opieki, do zwykłego możesz używać suchych smarów i też nie będzie się lepił piach

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, jestes 100 zeta do przodu. popieram zdanie enduromastera, zreszta w wielu serwisach mi odradzali. jetsa ciezszy, sztywniejszy i to czego nie dodal- ciezej po prostu chodzi.

 

proponuje zwykly lancuch, dobre smary albo najlepiej calkowite plukanie lancucha w benzycie/ropie/nafcie a potem kapiel w oleju. juz chyba bardziej dbac nie mozna :notworthy:

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...