motorbikeusa Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam.Kupiłem LC ale trochę mi kolor nie leży. Znalazłem przykład przeróbki i zastanawiam się czy to będzie wygłądać. Koszt modyfikacji to ok 1500zł przy zachowaniu starych elementów. Co o tym sądzicie. Aktualny:fota 1fota 2fota 3 Po modzie:fota 1fota 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 :) Napisałeś o zmianie koloru, a po modzie pokazałeś znacznie poważniejsze przeróbki. Jeżeli chciałbyś tak uciąć tylni błotnik, to :) Z cruisera tanim kosztem zrobiony chopper :) gruba kanapa (tył), duze oparcie z bagażnikiem, masywny stelaż błotnika nijak się mają do odchudzonego tyłu :) jakby ktoś z dubeltówki odstrzelił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbikeusa Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) Ale mi zasadziłeś :) .Fakt - lubię choppery i myślałem że tak to załatwię.Generalnie chodzi o odchudzenie sprzętu :)Na moje szczęście znam gościa który robi błotniki itp. elementy tylko pomyśł muszę zapodać.Nawet zbiornik można przerobić bo jak wiadomo to tylko nakładki :)Jeżeli ktoś ma jakieś inne propozycje to chętnie zobaczę.Oczywiście chcę zachować wszystko co jest oryginalne. Edytowane 24 Lutego 2007 przez motorbikeusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 A mi się prawie podoba. Tylko oparcie do wywalenia (lub radykalnego skrócenia), siedzenie do odchudzenia i wydechy do wymiany. Poza tym fajny :) Ale i tak modyfikacje Intrudera powinno zaczynac się od innej strony (od silnika :) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 A mi się prawie podoba. Tylko oparcie do wywalenia (lub radykalnego skrócenia), siedzenie do odchudzenia i wydechy do wymiany. Poza tym fajny :) Ale i tak modyfikacje Intrudera powinno zaczynac się od innej strony (od silnika :icon_mrgreen: ).No właśnie, Pompka, odchudzić LC można, ale przy okazji trzeba w/w elementy też jakoś zmodyfikować i powinno być dobrze. Błotnik na tyle można skrócić, ale nie tak radykalnie. To i tak zawsze kwestia gustu, ale jakieś kanony chyba są... http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=152154631 - tutaj już coś lepiej Intruz wygląda (tył oczywiście, bo Ty chcesz zachować oryginalne podzespoły). Kanapa tez trochę się gryzie z całością - taki niby Indian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Ten z allegro mi się nie widzi. Jakiś taki czegos mu brakuje. Lampa z przodu też obleśna a własciciel (czy gosć który siedzi na moto) łazi w dresie ;) No i opis fajny "dźwięk jak hary", "przewody chamulcowe", " WEST ORANGE CHOPERSS","SOLUWECZKA " ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Kupiłem LC ale trochę mi kolor nie leży. Znalazłem przykład przeróbki i zastanawiam się czy to będzie wygłądać. Koszt modyfikacji to ok 1500zł przy zachowaniu starych elementów. Co o tym sądzicie. Widzę, że mamy podobne gusty. Ja przerabiam VTX-a Retro. Modyfikacje podobne:Krótkie błotniki, zmieniony filtr powietrza, kierownica, siedzenie solo.Tylko nie wiem co z szybą zrobić, bo bez szyby to wiecej jak 120 se ne da, a czasem trzeba ;) a duża szyba nijak nie pasuje. A u Ciebie to te wydechy z I wersji bardziej pasują, no i tylne siedzenie trzeba by odchudzić, a najlepiej połączyć z przednim w jedą linię - może coś takiego http://imageevent.com/germanpete/p4picture...l=0&w=4&s=0&z=2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 A mnie sie fabryczny design LC podoba i uwazam za GLUPOTE "odchudzac" go. Moim zdaniem do takich przerobek pasuja wszelkiej masci intruzy 1.4 ;) np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) A mnie sie fabryczny design LC podoba i uwazam za GLUPOTE "odchudzac" go. Moim zdaniem do takich przerobek pasuja wszelkiej masci intruzy 1.4 :flesje: np.A ja pozwolę się z Tobą nie zgodzić :) Ten "sport" właśnie na tym polega, że bierzesz jakiś motocykl, nie ważne jaki - najlepiej taki jaki masz :icon_mrgreen: i dopasowujesz go do stylu jaki Ci odpowiada/właśnie się zmienił*. U jednego będzie to ubieranie we wszelakiej maści kufry, okucia, pojemniki na napoje itp. Kto inny będzie tęsknił za takim designem jakiego właśnie nie ma (mogłem kupić VTX-a C, ale w Retro podobało mi się szersze przednie koło i licznik na zbiorniku - resztę właśnie zmieniam) i będzie odkręcał wszystko co nie potrzebne, obcinał wszystko czego jest za dużo itd. - przecież to "grzech" załaniać piekny szeroki tylny laczek takim błotnikie do ziemi :icon_mrgreen:Idę do garażu popracować nad kierownicą :icon_mrgreen: Edytowane 24 Lutego 2007 przez Virek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Ten z allegro mi się nie widzi. Jakiś taki czegos mu brakuje. Lampa z przodu też obleśna a własciciel (czy gosć który siedzi na moto) łazi w dresie :) No i opis fajny "dźwięk jak hary", "przewody chamulcowe", " WEST ORANGE CHOPERSS","SOLUWECZKA " :icon_mrgreen:Ja tego opisiku nawet nie czytałem :icon_mrgreen: przód też mi się nie widzi. Zresztą autor tematu chyba ma zamiar przód w oryginale zostawić (lagi, półki itd). Zwróciłem uwage tylko na tył, Pompka, a nawet na sam błotnik i lampę. Reszta rzeczywiście do wykończenia. A mnie sie fabryczny design LC podoba i uwazam za GLUPOTE "odchudzac" go. Moim zdaniem do takich przerobek pasuja wszelkiej masci intruzy 1.4 :flesje: np.Osobiście też zostaję przy oryginale :icon_mrgreen: przeróbka japońca na customa związana jest z poważną obniżką ceny przy odsprzedaży, a póki nie jeździ się na docelowym moto, to po co tracić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Virek, ja tak z przekasem stuknalem (stad ta emotka z jezorem).Sam tez grzebie przy sprzecie, ale raczej dodajac to lub owo, nie ruszajac ogolnego wygladu. Spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) Osobiście też zostaję przy oryginale :crossy: przeróbka japońca na customa związana jest z poważną obniżką ceny przy odsprzedaży, a póki nie jeździ się na docelowym moto, to po co tracić? tu sie niezgodze. tak sie sklada ze znam poprzedniego wlasciciela tego vl-a z allegro. to juz 3 wcielenie tego motocykla. kumpel kupil juz po modyfikacjach ale wyglad mial zupelnie inny po jednym sezonie zmienil kompletnie wyglad motocykla i sprzedal do gdanska bez straty bo sprzedal po cenie rynkowej motocykl i graty oddzielnie na allegro. gosc z gdanska mial go tylko 1 sezon a kask o ktorym napisal w opisie to braincap pomalowany areografem Edytowane 24 Lutego 2007 przez Innytruder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 (edytowane) tu sie niezgodze. tak sie sklada ze znam poprzedniego wlasciciela tego vl-a z allegro. to juz 3 wcielenie tego motocykla. Zdarzają się wyjątki :crossy: Odnośnie przerobienia LC, to polecam zajrzeć na ŚM 2006/9 - "Czarny pieprz", s. 50. Bardzo ładnie zrobiony HD Heritage Softail. Praktycznie seria, ale gustownie zrobiona i myślę, że Autora tematu ten wygląd by zadowolił. Edytowane 24 Lutego 2007 przez Prałat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbikeusa Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 ... Odnośnie przerobienia LC, to polecam zajrzeć na ŚM 2006/9 - "Czarny pieprz", s. 50 ... Nie masz jakiegoś scana albo fotki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Nie masz jakiegoś scana albo fotki ?Qrde, no nie mam :crossy: ale to akurat przypomina Twój pomysł na modyfikację, tylko bardziej uszlachetniony. Poszukam w necie. Andrzej Odyjas - [email protected] - tyle znalazłem, ale foty żadnej. Spodoba Ci się, bo moto jest masywne, przód Road King (czyli LC :) ) błotnik na tyle z Heritage. Współgra bardzo ładnie. Myślę, że gościu podeśle Ci jakieś foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.