Skocz do zawartości

INTRUDER LC 1500 - modyfikacja


motorbikeusa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem LC ale trochę mi kolor nie leży.

Znalazłem przykład przeróbki i zastanawiam się czy to będzie wygłądać.

Koszt modyfikacji to ok 1500zł przy zachowaniu starych elementów.

Co o tym sądzicie.

 

Aktualny:

fota 1

fota 2

fota 3

 

Po modzie:

fota 1

fota 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Napisałeś o zmianie koloru, a po modzie pokazałeś znacznie poważniejsze przeróbki. Jeżeli chciałbyś tak uciąć tylni błotnik, to :) Z cruisera tanim kosztem zrobiony chopper :) gruba kanapa (tył), duze oparcie z bagażnikiem, masywny stelaż błotnika nijak się mają do odchudzonego tyłu :) jakby ktoś z dubeltówki odstrzelił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi zasadziłeś :) .

Fakt - lubię choppery i myślałem że tak to załatwię.

Generalnie chodzi o odchudzenie sprzętu :)

Na moje szczęście znam gościa który robi błotniki itp. elementy tylko pomyśł muszę zapodać.

Nawet zbiornik można przerobić bo jak wiadomo to tylko nakładki :)

Jeżeli ktoś ma jakieś inne propozycje to chętnie zobaczę.

Oczywiście chcę zachować wszystko co jest oryginalne.

Edytowane przez motorbikeusa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się prawie podoba. Tylko oparcie do wywalenia (lub radykalnego skrócenia), siedzenie do odchudzenia i wydechy do wymiany. Poza tym fajny :) Ale i tak modyfikacje Intrudera powinno zaczynac się od innej strony (od silnika :) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się prawie podoba. Tylko oparcie do wywalenia (lub radykalnego skrócenia), siedzenie do odchudzenia i wydechy do wymiany. Poza tym fajny :) Ale i tak modyfikacje Intrudera powinno zaczynac się od innej strony (od silnika :icon_mrgreen: ).

No właśnie, Pompka, odchudzić LC można, ale przy okazji trzeba w/w elementy też jakoś zmodyfikować i powinno być dobrze. Błotnik na tyle można skrócić, ale nie tak radykalnie. To i tak zawsze kwestia gustu, ale jakieś kanony chyba są...

 

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=152154631 - tutaj już coś lepiej Intruz wygląda (tył oczywiście, bo Ty chcesz zachować oryginalne podzespoły). Kanapa tez trochę się gryzie z całością - taki niby Indian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z allegro mi się nie widzi. Jakiś taki czegos mu brakuje. Lampa z przodu też obleśna a własciciel (czy gosć który siedzi na moto) łazi w dresie ;) No i opis fajny "dźwięk jak hary", "przewody chamulcowe", " WEST ORANGE CHOPERSS","SOLUWECZKA " ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem LC ale trochę mi kolor nie leży.

Znalazłem przykład przeróbki i zastanawiam się czy to będzie wygłądać.

Koszt modyfikacji to ok 1500zł przy zachowaniu starych elementów.

Co o tym sądzicie.

 

Widzę, że mamy podobne gusty. Ja przerabiam VTX-a Retro. Modyfikacje podobne:

Krótkie błotniki, zmieniony filtr powietrza, kierownica, siedzenie solo.

Tylko nie wiem co z szybą zrobić, bo bez szyby to wiecej jak 120 se ne da, a czasem trzeba ;) a duża szyba nijak nie pasuje.

 

A u Ciebie to te wydechy z I wersji bardziej pasują, no i tylne siedzenie trzeba by odchudzić, a najlepiej połączyć z przednim w jedą linię - może coś takiego http://imageevent.com/germanpete/p4picture...l=0&w=4&s=0&z=2

240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie sie fabryczny design LC podoba i uwazam za GLUPOTE "odchudzac" go. Moim zdaniem do takich przerobek pasuja wszelkiej masci intruzy 1.4 :flesje: np.

A ja pozwolę się z Tobą nie zgodzić :) Ten "sport" właśnie na tym polega, że bierzesz jakiś motocykl, nie ważne jaki - najlepiej taki jaki masz :icon_mrgreen: i dopasowujesz go do stylu jaki Ci odpowiada/właśnie się zmienił*. U jednego będzie to ubieranie we wszelakiej maści kufry, okucia, pojemniki na napoje itp. Kto inny będzie tęsknił za takim designem jakiego właśnie nie ma (mogłem kupić VTX-a C, ale w Retro podobało mi się szersze przednie koło i licznik na zbiorniku - resztę właśnie zmieniam) i będzie odkręcał wszystko co nie potrzebne, obcinał wszystko czego jest za dużo itd. - przecież to "grzech" załaniać piekny szeroki tylny laczek takim błotnikie do ziemi :icon_mrgreen:

Idę do garażu popracować nad kierownicą :icon_mrgreen:

Edytowane przez Virek
240club.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z allegro mi się nie widzi. Jakiś taki czegos mu brakuje. Lampa z przodu też obleśna a własciciel (czy gosć który siedzi na moto) łazi w dresie :) No i opis fajny "dźwięk jak hary", "przewody chamulcowe", " WEST ORANGE CHOPERSS","SOLUWECZKA " :icon_mrgreen:

Ja tego opisiku nawet nie czytałem :icon_mrgreen: przód też mi się nie widzi. Zresztą autor tematu chyba ma zamiar przód w oryginale zostawić (lagi, półki itd). Zwróciłem uwage tylko na tył, Pompka, a nawet na sam błotnik i lampę. Reszta rzeczywiście do wykończenia.

 

A mnie sie fabryczny design LC podoba i uwazam za GLUPOTE "odchudzac" go. Moim zdaniem do takich przerobek pasuja wszelkiej masci intruzy 1.4 :flesje: np.

Osobiście też zostaję przy oryginale :icon_mrgreen: przeróbka japońca na customa związana jest z poważną obniżką ceny przy odsprzedaży, a póki nie jeździ się na docelowym moto, to po co tracić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście też zostaję przy oryginale :crossy: przeróbka japońca na customa związana jest z poważną obniżką ceny przy odsprzedaży, a póki nie jeździ się na docelowym moto, to po co tracić?

 

tu sie niezgodze. tak sie sklada ze znam poprzedniego wlasciciela tego vl-a z allegro. to juz 3 wcielenie tego motocykla. kumpel kupil juz po modyfikacjach ale wyglad mial zupelnie inny po jednym sezonie zmienil kompletnie wyglad motocykla i sprzedal do gdanska bez straty bo sprzedal po cenie rynkowej motocykl i graty oddzielnie na allegro. gosc z gdanska mial go tylko 1 sezon a kask o ktorym napisal w opisie to braincap pomalowany areografem

Edytowane przez Innytruder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu sie niezgodze. tak sie sklada ze znam poprzedniego wlasciciela tego vl-a z allegro. to juz 3 wcielenie tego motocykla.

Zdarzają się wyjątki :crossy:

Odnośnie przerobienia LC, to polecam zajrzeć na ŚM 2006/9 - "Czarny pieprz", s. 50. Bardzo ładnie zrobiony HD Heritage Softail. Praktycznie seria, ale gustownie zrobiona i myślę, że Autora tematu ten wygląd by zadowolił.

Edytowane przez Prałat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz jakiegoś scana albo fotki ?

Qrde, no nie mam :crossy: ale to akurat przypomina Twój pomysł na modyfikację, tylko bardziej uszlachetniony. Poszukam w necie.

 

Andrzej Odyjas - [email protected] - tyle znalazłem, ale foty żadnej. Spodoba Ci się, bo moto jest masywne, przód Road King (czyli LC :) ) błotnik na tyle z Heritage. Współgra bardzo ładnie. Myślę, że gościu podeśle Ci jakieś foty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...