Sienkos Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam,Mam pytanie. Chce zmienic wydech i filtr w moim moto. Czy po takim zabiegu potrzebna jest jakas regulacja? Podobno w przypadku gaznikow tak, tu jest wtrysk wiec jak to wyglada? Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Kto szuka ten znajdzie Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Kto szuka ten znajdzie Pzdr. Myslisz ze nie szukalem? po co zakładalbym nowy temat jesli bym wiedzial i znalazl. Do leniwych pod tym wzgledem nie naleze i nie chce zasmiecac forum.Pytam bo nie moge znalesc :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Ja w TLu wymieniłem tylko wydechy...filtr zostawiłem oryginalny i jest dobrze...żadnych strzałów czy spadku dynamiki...ale w TLR mam dwa wtryskiwacze na cylinder....mój kolo w TLS jak zmienił wydechy to strzelał mu po odjęciu gazu jak radziecka haubica...ale TLS ma jeden wtryskiwacz i inną mapę zapłonu i wtrysku... zatem wstaw najpierw puszki i zobacz jak będzie... Jeśli już upierasz się żeby zmienić i filtr na K&N +wydechy no to idź na całość i dokup POwer Commander...no i zapitalać na hamownie żeby zestroić wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam,Mam pytanie. Chce zmienic wydech i filtr w moim moto. Czy po takim zabiegu potrzebna jest jakas regulacja? Podobno w przypadku gaznikow tak, tu jest wtrysk wiec jak to wyglada? Dzieki za pomocW przypadku gaznikow sama regulacja moze nie wystarczyc i konieczna bedzie wymiana dysz w gaznikach na wieksze DYNOJET'a. Ja np mialem taki problem w swoim bandycie B6. Ja w TLu wymieniłem tylko wydechy...filtr zostawiłem oryginalny i jest dobrze...żadnych strzałów czy spadku dynamiki...ale w TLR mam dwa wtryskiwacze na cylinder....mój kolo w TLS jak zmienił wydechy to strzelał mu po odjęciu gazu jak radziecka haubica...ale TLS ma jeden wtryskiwacz i inną mapę zapłonu i wtrysku... zatem wstaw najpierw puszki i zobacz jak będzie... Jeśli już upierasz się żeby zmienić i filtr na K&N +wydechy no to idź na całość i dokup POwer Commander...no i zapitalać na hamownie żeby zestroić wszystko.Teoretycznie wtrysk powinien zalatwic wszystko... Zalezy co producent K&N mowi na ten temat o swoim filtrze do konkretnie tego motocykla oraz jak to sie ma do przelotowego wydechu. Jesli juz zmieniasz komplet wydech+filtr na takie o sportowych parametrach to musisz liczyc sie z tym ze bedzie potrzebna zmiana mapy zaplonu i testy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Od razu się wpitole :icon_rolleyes:W przypadku gdy chcemy zmienic w Kawasaki ZXR 400 (91') wydech sportowy (za głośny według taty :icon_biggrin:) na oryginał to musimy także robic jakieś regulacje czy coś ??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 (edytowane) Dobra. Rozumiem...moze sobie odpuszcza narazie :icon_biggrin: W takim razie czy wymiana samego komina bedzie pociagala za soba to wszystko? Czy wymienie i jazda? :biggrin: Edytowane 25 Lutego 2007 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 (edytowane) Zapraszam na forum o Sv : http://www.sv650.fora.pl/index.php temat wydechów poruszany mase razy. Co do wymiany wydechu to zawsze dania beda podzielone, nowszych sv ( od 03r ) odczuwalna jest roznica mimo ze sa na wtrysku...Ja u siebie tez planowalem zmienic koncówke ale zostane przy oryginale chyba poniewaz moze byc tak ze zaczna sie cudza dziac po takim zabiegu... Sorry nie zauwazylem ze jestes juz na tamtym forum, pogadaj z Pedrosem albo z Kuba oni maja u siebie w sv nieoryginalne wydechy Edytowane 25 Lutego 2007 przez Złoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Zapraszam na forum o Sv : http://www.sv650.fora.pl/index.php temat wydechów poruszany mase razy. Co do wymiany wydechu to zawsze dania beda podzielone, nowszych sv ( od 03r ) odczuwalna jest roznica mimo ze sa na wtrysku...Ja u siebie tez planowalem zmienic koncówke ale zostane przy oryginale chyba poniewaz moze byc tak ze zaczna sie cudza dziac po takim zabiegu...Sorry nie zauwazylem ze jestes juz na tamtym forum, pogadaj z Pedrosem albo z Kuba oni maja u siebie w sv nieoryginalne wydechy nie ma mnie:) dzieki za info zaraz sie zarejestruje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 zwracam honor :icon_razz: u nas na forum jest Siekson a nie Sienkos :) zapraszam jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Ja u siebie tez planowalem zmienic koncówke ale zostane przy oryginale chyba poniewaz moze byc tak ze zaczna sie cudza dziac po takim zabiegu... Zloty, czego sie boisz?Ja mam ixila i zadnej roznicy(oprocz dzwieku oczywiscie :icon_razz: )w pracy silnika nie zauwazylem.Wszystko dziala bez zarzutu, nie potrzebne byly zadne regulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Zloty, czego sie boisz?Ja mam ixila i zadnej roznicy(oprocz dzwieku oczywiscie :icon_mrgreen: )w pracy silnika nie zauwazylem.Wszystko dziala bez zarzutu, nie potrzebne byly zadne regulacje. Ile dales za tego Ixila? ladnie gada? w porownaniu np z leovince? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Ile dales za tego Ixila? ladnie gada? w porownaniu np z leovince?1000 zl bo byl nowy(i tak po duzej znizce).Duzo ale warto bylo.Banan nie schodzi z twarzy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Slayer czytalem gdzies na forum SV ze sie dzialy cuda, dziura w obrotach i takie tam durnoty.mialem kiedys GPZ z ukladem wydechowym sebringa i takich cudow jak tam to w zadnym motocyklu nie widzialem.Wymiana dysz, ustawianie poziomow regulacje nic nie pomagało.Sprzet po prost zyl swoim zyciem i palil kosmicznie duzo :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 No nie wiem...U mnie wszystko jest ok.Wazne by kupic wydech do konkretnego modelu i rocznika.Te problemy moga sie brac z powodu zastosowania nieodpowiedniej puchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.