Skocz do zawartości

Porada. 2T średnia żyła :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chciałbym zaznaczyć, że przeczytałem praktycznie wszystkie posty, ale nadal nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie.

Otóż, po rozstaniu się z marzeniami o 4T, postanowiłem na 2 sezony wsiąść na 2T

Szukam czegoś niezbyt wyżyłowanego, ale dynamicznego. Wszelkie YZ, KX, CR, KTMy odpadaja. (bzyk bzyk)

Myślałem o CRM, RMX, DT

 

Najlepiej, jakby to było jakieś 250 (mniejsze obroty, bez bzyków, ale moc jest), nie przekraczajace 9000-9500rpm (chodzi o trwałość) jak w przypadku DT, słyszałem, że tłok może wystarczyć nawet na 3 lata, a w YZ... Każdy wie, jak jest.

Interesują mnie "tanie" części, NIEGŁUPIA zawiecha, spalanie poniżej 7dm\100km no i jakaś realna masa pojazdu.

Na moto do 5000zł (to już ładny musi być:P

 

Uwielbiam, w maszynach kroju KX to walniecie mocy, ale mnie na nie nie stać, i do tego, co mnie najbardziej bawi, czyli teren, nie bardzo się nadaje.

A więc, chciałbym mieć możliwość jazdy poniżej 5tyś, w miarę równo rozłożony moment (jak np. DT)

DT 125 skolei, chyba nieco za słaba. Chciałbym mieć ok 35KM, a przynajmniej nie schodzić poniżej 28KM i nie przekraczać 35KM

 

Co byście mi doradzili?

 

Pozdrawiam zapaleńców :icon_rolleyes: !

Morpiel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Wszelkie YZ, KX, CR, KTMy odpadaja. (bzyk bzyk)

 

co to znaczy bzyk bzyk?

Nie podales granicy rocznikowej.

Wychodzi na to ze odpowiednimi sprzetami dla Ciebie beda kdx 200/250,suzuki ts200 (enuromax ma takowa),crm 250,wr 250 i to chyba tyle.

NP.

http://allegro.pl/item166799635__super_kawasaki_kx_250_.html

 

zapomnialem dodac wr 250:

http://moto.allegro.pl/item166353173_yamaha_wr_250.html

Edytowane przez TwisterZG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno dt 125 odblokowana ma 28KM nie wiem jak KMX, ale kolegi dawał rade w terenie, pod strome górki podjeżdzał, mocy raczej nie brakowało

wiesz pod stroma gorke to i 10konna 50 podjedziesz, niemozna tak patrrzyc.

no wlasnie, a tak przy okazji moze mi ktos powiedziec ile koni ma kmx125 i ile dt125 w podobnych rocznikach?

Edytowane przez Jimmy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Chciałbym zaznaczyć, że przeczytałem praktycznie wszystkie posty, ale nadal nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie.

Otóż, po rozstaniu się z marzeniami o 4T, postanowiłem na 2 sezony wsiąść na 2T

Szukam czegoś niezbyt wyżyłowanego, ale dynamicznego. Wszelkie YZ, KX, CR, KTMy odpadaja. (bzyk bzyk)

Myślałem o CRM, RMX, DT

 

Najlepiej, jakby to było jakieś 250 (mniejsze obroty, bez bzyków, ale moc jest), nie przekraczajace 9000-9500rpm (chodzi o trwałość) jak w przypadku DT, słyszałem, że tłok może wystarczyć nawet na 3 lata, a w YZ... Każdy wie, jak jest.

Interesują mnie "tanie" części, NIEGŁUPIA zawiecha, spalanie poniżej 7dm\100km no i jakaś realna masa pojazdu.

Na moto do 5000zł (to już ładny musi być:bigrazz:

 

Uwielbiam, w maszynach kroju KX to walniecie mocy, ale mnie na nie nie stać, i do tego, co mnie najbardziej bawi, czyli teren, nie bardzo się nadaje.

A więc, chciałbym mieć możliwość jazdy poniżej 5tyś, w miarę równo rozłożony moment (jak np. DT)

DT 125 skolei, chyba nieco za słaba. Chciałbym mieć ok 35KM, a przynajmniej nie schodzić poniżej 28KM i nie przekraczać 35KM

 

Co byście mi doradzili?

 

Pozdrawiam zapaleńców :banghead: !

Morpiel

Z tego co napisałes to DT odpada. Pojemnosci raczej 250 i jak wyzej najlepsze bybyło KDX 200 lub 250 to juz powazne motocykle a jednak nie są tak bardzo wyzyłowane. CRM 250 to rowniez piękna sprawa bo sąsiad miał to naprawde ładnie to chdoziło. Jest tylko jeden problem... Znaleźć któryś z tych modeli do sprzedania graniczy z cudem...

Ten z linku powyzej to jakis rodzynek KDX wiec dzwon jedz i jak ok to bierz!!! Tego naprawde na rynku nie ma. Częsci normaalnie są dostępne i nie ma z tym problemu bo kumpel miał taka 200

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten KX ma przecież 60 KM a Morpiel pisał, że nie chce mocniejszego sprząta niż 35 KM. Ale w sumie każda 250 będzie miała grubo ponad 35 koni.

 

Polecam CRM 125R, właśnie taką będę miał niebawem do sprzedania... :smile:

Edytowane przez Artur_125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten KX ma przecież 60 KM a Morpiel pisał, że nie chce mocniejszego sprząta niż 35 KM. Ale w sumie każda 250 będzie miała grubo ponad 35 koni.

 

Polecam CRM 125R, właśnie taką będę miał niebawem do sprzedania... :evil:

Sprzedawca jest głupi i nie wie co sprzedaje :smile: to nie KX a KDX i ma kolo 45KM i tyle tez ma CRM 250. To naprawde przyswoite motocykle które równo i łagodnie oddaja moc. Jak miałem KTMa GS 125 to chodził bardzo podobnie jak CRMa 250 kumpla. Jezdzilismy razem i nie było razącej roznicy.

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki

 

czyli to:

 

http://allegro.pl/item166799635__super_kawasaki_kx_250_.html

 

to jest kdx 250? (dziwne, KXy mają lampy?? Eeee)

 

W takim razie, biore pod uwage CRM125 jak i 250 (cieżko cokolwiek znaleźć) oraz kdx 125 jak i 250 (również ciężko)

 

Jak ze spalaniem w tych sprzętach co wymieniłem? Masami? No i przede wszystkim, o czym zapomniałem napisać w pierwszym poście, TRWAŁOŚCIĄ ? Wiem, że 2T tym nie grzeszy, ale jednak na pewno są modele trwalsze i mniej trwałe. Bardzo prosze właścicieli CRMów i KDXów o rzetelne informacje i odczucia co do swoich maszyn, oraz przykładowe ceny części (jak tłok, korba, sprzęgło etc)

 

Z góry dzięki za info,

Pozdro :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki

 

czyli to:

 

http://allegro.pl/item166799635__super_kawasaki_kx_250_.html

 

to jest kdx 250? (dziwne, KXy mają lampy?? Eeee)

 

W takim razie, biore pod uwage CRM125 jak i 250 (cieżko cokolwiek znaleźć) oraz kdx 125 jak i 250 (również ciężko)

 

Jak ze spalaniem w tych sprzętach co wymieniłem? Masami? No i przede wszystkim, o czym zapomniałem napisać w pierwszym poście, TRWAŁOŚCIĄ ? Wiem, że 2T tym nie grzeszy, ale jednak na pewno są modele trwalsze i mniej trwałe. Bardzo prosze właścicieli CRMów i KDXów o rzetelne informacje i odczucia co do swoich maszyn, oraz przykładowe ceny części (jak tłok, korba, sprzęgło etc)

 

Z góry dzięki za info,

Pozdro :icon_mrgreen:

 

 

Tak to jest KDX 250 tylko sprzedający jak widać zbytnio nie zna się na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200cc byłoby idealne.

np. moja TS ma po odblokowaniu 36-37KM (wg. danych). Masa na sucho ze wszystkim to 109kg (moja na sucho ma teraz ze 104 :)). Zawias nie głupi bo i średnica lag wynosząca 43mm jest już w miare pokaźna i regulacja tłumienia, gazówka z regulacją tłumienia z tyłu.

Co do minusów hmm, tłok to droga sprawa ale za to powinien wytrzymac spokojnie 10 000km (kazdy to mowi).

Co do ceny to za 4500 była swego czasu Ts'ka 200 z papierami na allegro. Ja kupiłem moją za śmieszne pieniądze ale remoncik troche wyszedł. Jednak opłacało się bo motocykl jest niesamowity. Ma duzy moment obrotowy, zawias idealny do enduro, pozycja za kierownica calkiem "w cipke". Hamulce duzo lepsze niz w KDX'ie 125 czy DT 125.

Pozdrawiam!

Edytowane przez EnduroMax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz pod stroma gorke to i 10konna 50 podjedziesz, niemozna tak patrrzyc.

 

podjeżdzalismy we dwoch, przy mocniejszym dodaniu gazu, albo zamianie biegu (NIE BYŁO strzałów ze sprzegla) przednie kolo sie odrywalo, a gorka wydaje mi sie naprawde stroma :icon_mrgreen: 50 chyba by tak nie zrobiła:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 chyba by tak nie zrobiła:P

 

nie lekceważ potencjału 50cc, w mojej okolicy znam conajmniej 3 osoby które w lesie by siedziały na ogonie rasowym maszynom

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to za roznica co jest w dowodzie :cool: ja mam w piwnicy MTX z 86r i on ma jako marke wpisane JD05 :rolleyes: co Ty na to heheh

Poprostu panienka z okienka u urzedzie wykazała sie bardzo małą inteligencją i przy pierwszej rejestracji wpisała pierwsze 4 numery ramy :icon_eek:

Jak w dowodzie jest napisane ze jest to motocykl i jest odpowiedznia pojemnosc rocznik i zgadazaja sie numery w dowodzi z numerami ramy to sie nei ma czym przejmowac. Ten KDX 250 to naprawde okazja jak holera. Na allegro taki rodzynek pojawia sie nei czesciej niz raz na rok

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...