Mariusz1213 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Witam.Mam problema ponieważ włożyłem nowe pierscionki na tłoka i po założeniu cylindra w ogóle niema kompresji :banghead: pierwsze pierscionki rozjebały mi sie w cylindrze kurde ale sie wystraszyłem odpaliłem a po 5 sekundach coś jebło (strzeliło), po głose poznałem że to w cylindrze i to były nowe pierscionki nie wiem ale one były czarne takie jakieś żeliwne jak je kupiłem (połamały sie, popękały), lecz dziś kupiłem nowe nominalne i wkładam a tu nie ma kompresji nie wiem czemu. A po tamtych tylko jedna rysa została lecz prawie niewidoczna. Miałem farta że nie musze oddawać do szlifu. Niewiem ale jak rusze kołem to w cylindzrze słychać jak pierścionki trą tak jak by były tam ziarenka piasku w cylyndrze ale to tylko jak tłok jest na samym dole cylindra nie wiem może jakiś piasek sie tam dostał jakimś cudem. Lecz nie wiem może ten brak kompresji to małem pierścionki ??. Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Wpierw dokładnie wyczyść cylinder, potem pomież czy wcześniej nie był szlifowany, bo mogą pierścienie nie pasić, no i zasylikonuj dokładnie dekiel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 (...) w ogóle niema kompresji (...) rozjebały mi sie w cylindrze (...) coś jebło (strzeliło), (...)Wyrażaj się smarkaczu, bo nie jestes w dresiarni. Nie ma u Was szkoły? Wpierw dokładnie wyczyść cylinder, potem pomież czy wcześniej nie był szlifowany, bo mogą pierścienie nie pasić, no i zasylikonuj dokładnie dekiel...miara > mierzyć > pomierzsilikon Jaki dekiel chcesz silikonować? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Jaki dekiel chcesz silikonować? chodziło mu pewno aby przy składaniu posmarowac uszczelke pod cylindrem aby było całkowicie szczelnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1213 Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Dobra sory za powyższe słowa. Dziś kupiłem nowe pierścionki i założyłem no jest tam jakaś kompresja. Lecz niechciała mi odpalić siedziałem z kolegą dobre 3 godz. i z 20min. temu na udało się ją odpalić po tak wielkim trudzie. pochodziła sobie z 10-15 min. , było słychać lekkie świszczenie pierścionków więc się docierały. Pzdr Dobra sory za powyższe słowa. Dziś kupiłem nowe pierścionki i założyłem no jest tam jakaś kompresja. Lecz niechciała mi odpalić siedziałem z kolegą dobre 3 godz. i z 20min. temu na udało się ją odpalić po tak wielkim trudzie. pochodziła sobie z 10-15 min. , było słychać lekkie świszczenie pierścionków więc się docierały. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor7903 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 "Świszczenie" pierścieni to raczej nie znak że się docierają. Jeżeli nieumiejętnie wybijałeś sworzeń tłokowy(jezeli to robiłeś przy tej wymianie) to mogłeś skrzywić korbowód i wtedy słychać taki nietypowy dźwięk. A co do silikonowania cylindra to uszczelka cylindra nie ma wpływu na spreżanie tylko na proces napełniania cylindra i przeplukiwania zwrotnego. Uszczelka głowicy gra tutaj role a tam silikon mało pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek_spox Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Na moje oko masz kolego piękny próg na gładzi cylindra :) To są właśnie typowe objawy gdy ucieka kompresja. Sprawdź dokładnie gładź cylindra ,czy nie ma nalotu rdzy etc. Jeśli masz zamontowane nowe pierścienie to nic nie powinno świszczeć ,chyba że są one za duże ,albo przegrzałeś silnik. Sprawdź wszystko dokładnie , potem pogadamy :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1213 Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Nie cylinder jest wporządku. niegdzie niema żadnego nalotu rdzy. Dziś już jeżdziłem motorem pomalutku i śmiga lecz zaniepokoimło mnie takie nie ledwie co słyszalne piszczenie w cylindrze. Ściągnołem cylinder i wszystko wporządku a sworznia w cylindrze niewybijałem. Widać było że się pierścionki docierają. Póżniej założyłem spotrotem no i dalej śmiga pali za pierwszym kopnięciem. A kompresja jest więc pozosało mi tylko go dotrzeć. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.