Wochu Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Witam mam pytanko jaka metoda najlepeij zespawac takie pekniecie??http://w2.bikepics.com/pics/2007/02/19/bik...806731-full.jpg(od razu moie, ze takie moto kupilem a sprzedajacy oczywiscie nie wspomnial o tym i dopiero po dokladnych czyszczeniach wyszlo to co wyszlo ;( moto jedzie prosto... ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 ja mysle ze gazowo tam jest dosyc cienka stal wiec migiem mozna dziury porobic , takie pekniecie to nic sie nie przejmuj to tylko lapa od silnika i nie sluchaj tych co pod spodem beda pisac zebys rame zmienil :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Trzebaby chyba nakladke z rury o wiekszej srednicy dospawac do peknietej rury, a dopieto do niej dospawac mocowanie silnika. To tulko lacznik miedzy glownymi rurami ramy, wiec spawanie np Tigiem nie powinno zaszkodzic, a caly lacznik wymaga wzmocnienia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Wochu, widzę, że Twój sprzęt to jednak niezbyt dobry egzemplarz. Sikajaca chłodnica, enigmatyczny silnik i to pęknięcie, szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 min ci u nas dostatek... TIG - da rade Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 migomacik pyknie:D powiedzcie mi dokąndie jak to jest z tym mig, mag tig itd, czy to jst sposób spawania czy jak. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) tak TIG to spawanie elektryczne za pomoca luku - masz raczke z wolframowa elektroda i ona podaje luk elektryczny roztapaiajac material , a w 2 rece masz drut, w zaleznosci od pradu ( staly. zmienny) mozna spawac nierdzewke, alu lub stal Edytowane 20 Lutego 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Najlepiej byłoby wyciąć ten kawałek, następnie dorobić rurkę odpowiedniej długości, pospawać, a na końcu dospawać do rurki uchwyt. Ps. Czy rama też jest pęknięta w miejscu gdzie koniec wężyka swobodnie leży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Lukass widzisz taki nasz kraj... oczywiscie sprzedawca zapewnial ze wszystko jest ok... silnik okazuje sie jest malowany tylko jeszcze nie wiem dlaczego.... moze zeby moto bylo cale czarne albo zeby ukryc kolejna wade... Narazie jest to jedyne i mam nadzieje ostatnie peknieci jakie znalazlem... Mam pewien pomysl jak to zespawac, przedstawie go potem bo teraz musze sciagi na egzamin szykowac :)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Lukass widzisz taki nasz kraj... oczywiscie sprzedawca zapewnial ze wszystko jest ok... silnik okazuje sie jest malowany tylko jeszcze nie wiem dlaczego.... moze zeby moto bylo cale czarne albo zeby ukryc kolejna wade... Narazie jest to jedyne i mam nadzieje ostatnie peknieci jakie znalazlem... Mam pewien pomysl jak to zespawac, przedstawie go potem bo teraz musze sciagi na egzamin szykowac :)pozdro Sory że nie w temacie ale wygląda na to że masz żal że nie obejrzałeś dokładnie motocykla. PS. Uważam że spokojnie pospawasz to metodą mig-mag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 migomacik pyknie:D powiedzcie mi dokąndie jak to jest z tym mig, mag tig itd, czy to jst sposób spawania czy jak. pzdrhttp://www.esab.pl/index.asp?item=61471 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Sory że nie w temacie ale wygląda na to że masz żal że nie obejrzałeś dokładnie motocykla. PS. Uważam że spokojnie pospawasz to metodą mig-mag.no tak jak mowisz.. ale przy ogledzinach ciezko bylo to wypatrzec :) dopiero po czyszczeniu wyszlo :biggrin: ale co zrobic pospawam i bede smigal ;) A teraz o tym jak planuje to pospawac... Miejsce pekniecia zespawac mig-mag (migomat tak?) nastepnie seszlifowac do gladka, dospawac 1/3rurki na stara rurke (na niebiesko;)) i zrobic wsporniki po obu stronach (na zielono;)) Rysunek schematyczny ;) oczywiscie w momencie wspawywania wspornikow bede pamietal ze musi tam wejsc filtr powierza ;) dobrze kombinuje? chetnie uslysze za i przeciw i inne pomysly (nie za skomplikowane;))pozdro zdjeciehttp://w2.bikepics.com/pics/2007/02/20/bik...807813-full.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 no tak jak mowisz.. ale przy ogledzinach ciezko bylo to wypatrzec :icon_mrgreen: dopiero po czyszczeniu wyszlo ;) ale co zrobic pospawam i bede smigal :icon_razz: A teraz o tym jak planuje to pospawac... Miejsce pekniecia zespawac mig-mag (migomat tak?) nastepnie seszlifowac do gladka, dospawac 1/3rurki na stara rurke (na niebiesko;)) i zrobic wsporniki po obu stronach (na zielono;)) Rysunek schematyczny :cool: oczywiscie w momencie wspawywania wspornikow bede pamietal ze musi tam wejsc filtr powierza ;) dobrze kombinuje? chetnie uslysze za i przeciw i inne pomysly (nie za skomplikowane;))pozdro zdjeciehttp://w2.bikepics.com/pics/2007/02/20/bik...807813-full.jpg nierozumiem po co tak katowac rame wspornikami, btw. mi sie wydaje ze ten moto wodowal w jakiejs ladnej powodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Byl kumpel i obgadalismy sprawe... tez uwaza ze poprostu dobrze pospawac tak jak jest bez dawania wspornikow.co do powodzi.. to faktycznie troche postal pod chmurka ... ale mam nadzieje ze doprowadze go do dobredo stanu :)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Tylko nie popalcie czegoś przy spawaniu :biggrin: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.