Skocz do zawartości

Ustawienia gaźnika honda xl 250


mr-z
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

kolega ma honde xl 250 i rozebrał gaźnik keihin PD .... ( taki z dodatkową pomką przyspieszającą )

potrzebuje teraz rozmiary oryginalnych dysz, jak i ustawienia śruby mieszanki ( pod gaźnikiem od strony silnika ) a także poziom na pływaku

jak by ktoś posiadał te informacje bym był wdzięczny gdyby się nimi ze mną podzielił :eek:

Edytowane przez mr-z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam M. szukałem i kilka osob już się pytało o serwisowki do tego moto i nikt im nie odpowiadał :icon_mrgreen: więc się pytam tu może przynajmniej ktos rozbierał te gaźniki i pamięta ustawienia :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile ustawienie pływaka można zrobić z książka w ręku to co do ustawienia śruby mieszanki i obrotów na biegu jałowym to mam wątpliwości.. przecież moto nie jest nowe i na pewno nastawy będzie musiało mieć inne, aby prawidłowo pracować...

 

mam serwisówkę, ale do xl 500s... niby siniki bliźniacze, ale gaźniki jednak się różnią... jeśli jednak chcesz to mogę Ci wysłać kilka screenów tej servisówki.. odezwij się na gg:9735905 jeśli chcesz.

 

a tak na koniec mam pytanie: próbowałeś ściagnąć przez e-mule? z tego co pamiętam to tam znajdowałem wszytskie serwisówki jakie tylko w życiu potrzebowałem.. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ze powinno się regulowac a nie zdawac na fabryke to wiem ale nawet niewiem jakie fabryka ustawienia przewidziała a ze u kumple jeszcze sa jakieś problemy z zapłonem to juz całkiem sie sprawa komplikuje i dlatego chciał bym wiedziec przy jakim ustawieniu gaźnika fabryka podaje ze powinien dobrz pracowac i wtedy mogłbym spokojnie szukać usterek w zapłonie a po naprawieniu zapłony wyregulowac gaźnik :icon_mrgreen:

a fotki bardzo chętnie :bigrazz:

Edytowane przez mr-z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ze powinno się regulowac a nie zdawac na fabryke to wiem ale nawet niewiem jakie fabryka ustawienia przewidziała a ze u kumple jeszcze sa jakieś problemy z zapłonem to juz całkiem sie sprawa komplikuje i dlatego chciał bym wiedziec przy jakim ustawieniu gaźnika fabryka podaje ze powinien dobrz pracowac i wtedy mogłbym spokojnie szukać usterek w zapłonie a po naprawieniu zapłony wyregulowac gaźnik :icon_mrgreen:

a fotki bardzo chętnie :clap: wyślij na adres [email protected]

 

Tutaj masz cała moją serwisówkę.. http://www.speedyshare.com/974342225.html

miłego szukania w niemczym.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...