mr-z Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) Witamkolega ma honde xl 250 i rozebrał gaźnik keihin PD .... ( taki z dodatkową pomką przyspieszającą )potrzebuje teraz rozmiary oryginalnych dysz, jak i ustawienia śruby mieszanki ( pod gaźnikiem od strony silnika ) a także poziom na pływaku jak by ktoś posiadał te informacje bym był wdzięczny gdyby się nimi ze mną podzielił :eek: Edytowane 17 Lutego 2007 przez mr-z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Szukaj w watku o serwisowkach jakiejs do sciagniecia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Adam M. szukałem i kilka osob już się pytało o serwisowki do tego moto i nikt im nie odpowiadał :icon_mrgreen: więc się pytam tu może przynajmniej ktos rozbierał te gaźniki i pamięta ustawienia :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 o ile ustawienie pływaka można zrobić z książka w ręku to co do ustawienia śruby mieszanki i obrotów na biegu jałowym to mam wątpliwości.. przecież moto nie jest nowe i na pewno nastawy będzie musiało mieć inne, aby prawidłowo pracować... mam serwisówkę, ale do xl 500s... niby siniki bliźniacze, ale gaźniki jednak się różnią... jeśli jednak chcesz to mogę Ci wysłać kilka screenów tej servisówki.. odezwij się na gg:9735905 jeśli chcesz. a tak na koniec mam pytanie: próbowałeś ściagnąć przez e-mule? z tego co pamiętam to tam znajdowałem wszytskie serwisówki jakie tylko w życiu potrzebowałem.. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) no to ze powinno się regulowac a nie zdawac na fabryke to wiem ale nawet niewiem jakie fabryka ustawienia przewidziała a ze u kumple jeszcze sa jakieś problemy z zapłonem to juz całkiem sie sprawa komplikuje i dlatego chciał bym wiedziec przy jakim ustawieniu gaźnika fabryka podaje ze powinien dobrz pracowac i wtedy mogłbym spokojnie szukać usterek w zapłonie a po naprawieniu zapłony wyregulowac gaźnik :icon_mrgreen: a fotki bardzo chętnie :bigrazz: Edytowane 18 Lutego 2007 przez mr-z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 no to ze powinno się regulowac a nie zdawac na fabryke to wiem ale nawet niewiem jakie fabryka ustawienia przewidziała a ze u kumple jeszcze sa jakieś problemy z zapłonem to juz całkiem sie sprawa komplikuje i dlatego chciał bym wiedziec przy jakim ustawieniu gaźnika fabryka podaje ze powinien dobrz pracowac i wtedy mogłbym spokojnie szukać usterek w zapłonie a po naprawieniu zapłony wyregulowac gaźnik :icon_mrgreen: a fotki bardzo chętnie :clap: wyślij na adres [email protected] Tutaj masz cała moją serwisówkę.. http://www.speedyshare.com/974342225.htmlmiłego szukania w niemczym.. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.