samolot Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Interesujacą rzecza jest ze raczej nikomu do gustu nie przypada dzwiejk silnika cinquecento 700, ani malucha natomiast dwucylindrowej sv owszem. Wrecz ludzie wpadaja w zachwyt. Reklama dwignia handlu!! Moze dojdzie do tego ze wznowia produkcje syreny (lekko zmodyfikowanej , w jasrawym kolorze) i beda twierdzic ze to jest najepsze auto na swiecie hehe :buttrock:A na 5 biegu schodzic CBR-ka do 70 km/h to jakies nieporozumienie. Kto tak robi powiniem jescze raz odbyc kurs prawa jazdy. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) Interesujacą rzecza jest ze raczej nikomu do gustu nie przypada dzwiek silnika cinquecento 700, ani malucha natomiast dwucylindrowej sv owszem. Samolot, jełopie. w 126p i cc700 wykorbienia wału nie są względem siebie przesunięte - oba tłoki robią dokładnie to samo. W SV są. Wot tajemnica.....Podobny do malucha wał korbowy ma zdaje się XTZ Tenere. I podobnie też brzmi. Edytowane 21 Lutego 2007 przez M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) a nie przyszło Ci do głowy że inny jest rytm pracy silnika malucha niż v-ki suzuki?jak nie odrózniasz to Twój problem - to świadczy tylko o Twoim upośledzeniu i nie tylko słuchu ale i rozumuprzestałbyś już tu pisać a przeniósł byś się do działu humorpiąty bieg był tylko przykładem aby Ci uzmysłowić jaka jest róznica pomiędzy charakterystyką silnika w cbr a w sva po co schodzić do 70ciu?żeby wszyscy słyszeli jak Ci ładnie silniczek pracuje na wolnych obrotach i abyś mógł widzieć radość słuchających :buttrock: nie potrafisz człowieku zrozumieć że nie wszyscy potrzebują motocykla na tor?zresztą masz motocykl sportowy a pewnie za Twojej "kadencji" toru to pewnie nie zobaczysv-ka jest dużo lepsza na miasto niż większośc motocykli sportowych o podobnej pojemności (600ccm), jest poręczniejsza, łatwiej idzie z dołu, jest węższa, ma wygodniejsza pozycje itp, itd, mam jeszcze wyliczać? aha- jedynie do czego się podobno nie nadaje sv (wnioskuje czytając wypowiedzi użytkowników) to goomowanieowszem dobrze idzie na goomę ale silnik podobno źle to znosi Podobny do malucha wał korbowy ma zdaje się XTZ Tenere. I podobnie też brzmi.ale np trx i nowszy tdm mają już wykorbienia przestawione tak jak i er5 i brzmią zupełnie inaczej niż dwucylindrówki o współbieżnie pracujących tłokach Edytowane 21 Lutego 2007 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 ale np trx i nowszy tdm mają już wykorbienia przestawione tak jak i er5 i brzmią zupełnie inaczej niż dwucylindrówki o współbieżnie pracujących tłokach si, mają wykorbienia przestawione o 180 stopni. tzn czy er5 ma to nie wiem. er6 juz napewno tak. no ale to dla kolegi samolota będą tylko niuanse które psują mu teorie.... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) Jak slysze SV i malucha to na mysl przychodzi mi kosiarka do trawy :buttrock:A teraz na powaznie ale widze ze ludzie fascunuja sie silnikiem V2 jakby to bylo cudo techniki :icon_razz: A juz Sv bije rekordy popularnosci, wiec nie wiem w czym tkwi jej fenomen. Honda Firestorm, Suzuki TL mimo ze atrakcyjniejsze nie przyjely sie..... Czuje ze szpece od marketingu i reklamy zrobili kawal dobrej roboty. Moze teraz porac wypromowac ponizane GS 500 albo nawet yamahe YBR 125 :icon_razz:O mega elastycznosci SV 650 to juz legenda ( choc jest w niej troche prawdy )Pora na faktySV w probie elastycznosci na ostatnim biegu robi 60-130km/h w 8,6 sekundy natomista CBR 600 8,8 s. No i gdzie ta mega elastycznosc!!!Co najwyzej moze miec fajny przebieg momentu obrotowego, ale o tym tez moglbym dyskutowac. Kochani nie wierzcie bezgranicznie w to co pisza gazety lub co mowia wam subiektywne odczucia. Czesto testy sa tak robione ze juz przed ich rozpoczeciem z gory zaklada sie ktory z motocykli ma wygrac.Niedlugo bede inzynierem mechaniki ( specjalosc pojazdy samochodowe ) i gdybym nie byl nawet w 5% pewny tego co pisze to tego bym nie robil. Dlatego tez nie udzielam sie na forach komputerowych.... Nie obrazajcie sie jak wydaje sie ze was "pouczam" to tylko po to aby zwiekszyc poziom wiedzy techniczej i wyprowadzic was z bledu. Mam nadzieje ze to rozumiecie pozdro~!!! Edytowane 21 Lutego 2007 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 fakty są takie że pieprzysz głupoty i całe forum z ciebie leje :( Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Wali mnie to co cale forum robi. Smieje sie bo nie zna prawdy tylko zaslyszane bzdety przekazywane przez smarkaczy z ust do ust.Gdyby na te forum wchodzili ludzie z odowiednim wyksztalceniem i na poziomie, to dopiero bylaby polewka. Ale puki co inteligentniejsi ludzie i bedacy w temacie szeroko omijaja te forum. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 to co tu jeszcze robisz skoro uważasz się za wszystkowiedzącego -masz jakąs misję do spełnienia? :( Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 ku*wa samolot jak sv chodzi jak kosiarka to idz lepiej do laryngologa :( a co do osiagow to pisales ze smigasz na jakis dwudziestoleetnich oponach czy cus wiec chyba raczej nie wykorzystujesz moto nawet w 50proc wiec roznicy bys nie zauwazyl. a co do tematu to Z-a jest zajebista, jezdzilem 750s i maszyna naprawde miodzio, dojebanko, haki, lekkosc i zwrotnosc, ale zauwazylem tez kilka wad np. w lecie grzeje w dupsko od silnika dosc znaczaca, po drugie pozycja jest dla osob wyzszych lekko niewygodna szczegolnie siedzenie jest na momencie do wymiany (mocno idzie w dol przy baku i caly czas sie zjezdza i do tego niwygodne na maxa, oczywiscie wg. mnie) ale za 15kola to watpie zebys kupil cos jezdzacego jeszcze jak tako.Sv mialem i wydaje mi sie wygodniejsza od Zeda, choc moze to dlatego ze mialem akcesoryjne podnozki i lekko wyzsze mocowanie kiery. Ze zuzyciem tanku to podobnie, choc na Z750 nie mierzylem zbytnio ale wychodzi podobnie (nie wiem jak przy palowaniu autostrada tu sv brala ok 7-7 z hakiem) ps.jesli nie masz zbytnio siana to bierz sv na wtrysku nie bedziesz zalowal na pewno a czekac caly sezon to sie fajnie mowi ale jest ciezko ;)nawet w PL nie brakuje sv z salonu od 1 wlasciciela i w bdb stanie a zeta za ta kase to mozesz nabyc niepierwszej "swiezosci" pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) i jeszcze apropos dżwięku - wolę słuchać kosiarki niż odkurzacza czy maszynki do mielenia kawy Edytowane 21 Lutego 2007 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 panie inżynierze, skoro pan inżynier nie ma zielonego pojęcia czemu v-ka brzmi inaczej niz dwucylindrowa rzędówka z malucha to ten "dyplom" ukończenia studiów to se pan inżynier może zrolowac i wetknąc w tyłek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 M ja wiem czemu V-ka brzmi inaczej niz rzedowa dwujka ale to nie zmienia faktu ze kultura pracy silnika jest nizsza niz w rzedowych czworkach.A dzwiekszybkoobrotowej V-ki zawsze bedzie mi sie kojarzyl z kosiara do trawy. Natomist w choperach i ewentualnie enduro gdzie na ogol obroty sa mniejsze jest on w pelni do zaakceptowana. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 ostatnie co można powiedzieć o silnikach v2 to to że beznadziejnie brzmiąpewnie samolot jeszcze nie słyszałeś żadnego innego motocykla niż twoja cbr czy wskbyłeś kiedyś chociaż na torze i słyszałeś dzwięk jakiegoś ducata czy innej sp ewentualnie tl?ja w to szczerze wątpiezaszyłeś się w swojej wsi i wypisujesz brednie na forumpiszesz o kulturze, ok, na pewno łatwiej wyważyć rzędówkę niż v-kę, ale jeszcze lepszą kulturę pracy mają 4-ro cylindrowe bokseryale nie stosuje się ich w motocyklach sportowych ze względu na różne czynniki (masa,rozmiary itp)nikt nie mówi że v-ka przy podobnym zaawansowaniu technologicznym będzie lepsza, mocniejsza, że będzie się kręciła wyżej niż 4ro cylindrowa rzędówka, ale nie o to chodziv-ka bedzie węższa, lżejsza, bedzie miała przyjaźnieszą charakterystykę, piekny gang, a to się liczy nie koniecznie w motocyklu sportowym ale włąśnie w motocyklu użytkowymczy tak trudno Ci zrozumieć że gusta bywają różne, że motocykle nie służą tylko do robienia hiper czasów na torach?dla Ciebie dzwięk v-ki brzmi jak kosiarka, niech tak bedzie, ale statystycznie wynika że jesteś w błędzie bo wielu ludziom to się podoba i najzwyczajnie ch*j Ci do tego, nie przekonasz ani mnie ani innych bo dałeś się poznać jako skończony debil (może czasem miałeś trochę racji ale nawet nie potrafisz się wyrazić tak, aby ludzie Cię zrozumieli) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.