Skocz do zawartości

suzuki dr 125


Rekomendowane odpowiedzi

witam:) ostatnio w moim motrku dzieje sie coś dziwnego.niewiem co zrobic z tym zeby motor zaczą normalnie chodzić.niewiem co moze byc przyczyna duszenia sie motocykla.mi sie zdaje ze jest to cos z powietrzem w gazniku.prosze o wskazuwki bo nieiwem co zrobic z tyym problemem.prosze o wpisy :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam:) ostatnio w moim motrku dzieje sie coś dziwnego.niewiem co zrobic z tym zeby motor zaczą normalnie chodzić.niewiem co moze byc przyczyna duszenia sie motocykla.mi sie zdaje ze jest to cos z powietrzem w gazniku.prosze o wskazuwki bo nieiwem co zrobic z tyym problemem.prosze o wpisy :crossy:

Ale czyli co jak mu ''otworzysz manetke'' to no zamiast wchodzić na obroty to go muli czy przerywa,czy szczela w gaźnik lub w tłumik? a moto jak go odpalisz i dajesz ,,gazu'' to kopci czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam:) ostatnio w moim motrku dzieje sie coś dziwnego.niewiem co zrobic z tym zeby motor zaczą normalnie chodzić.niewiem co moze byc przyczyna duszenia sie motocykla.mi sie zdaje ze jest to cos z powietrzem w gazniku.prosze o wskazuwki bo nieiwem co zrobic z tyym problemem.prosze o wpisy :P

 

A mnie się widzi że masz za duzo powietrza. Sprawdź aorbox i okolice flitru powietrzea czy ci nie bierze jakiegos extra. Bo mieszanka jest wtedy za uboga i takei są typowe efekty...

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt bogata mieszanka dochodzi do cylindra to znaczy jest w niej za dużo wachy. Może być zapchany filtr powietrza (przez to dostaje się za mało powietrza i stosunek wachy do powitrza rośnie)

 

Mógł się przekręcić gażnik na gumach, i zalewa się jakiś z otworów. Nie znam się na budowie gaźnika, bo rozbierałęm tylko ten z jawki. Ale

 

Jesli nie znajdziesz przyczyny, możesz pokręcic srubą o powietrza w gażniku. Ta śruba jednak sama się nie przekręca, no są wyjątki (bo DR to nie jawka gdzie zaworek płytakowy sam sie zamykał od wstrzasów po kilku minutach jazdy) i należało by poszukać prawdziwych przyczyn.

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dusi się przy przejściu z wolnych obrotów na wyższe? Czy na wyższych to zjawisko też występuje?

Ja też bym szukał problemu w powietrzu, czyli w gaźniku.. ;)

Wyczyść porządnie gaźnik i wyreguluj skład miesznki biegu jałowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dusi się przy przejściu z wolnych obrotów na wyższe? Czy na wyższych to zjawisko też występuje?

Ja też bym szukał problemu w powietrzu, czyli w gaźniku.. :)

Wyczyść porządnie gaźnik i wyreguluj skład miesznki biegu jałowego.

 

:icon_mrgreen: ja juz to zrobilem :icon_mrgreen::D:D troche jest lepiej ale to jeszcze nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...