stasiek.enduro Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 witam:) ostatnio w moim motrku dzieje sie coś dziwnego.niewiem co zrobic z tym zeby motor zaczą normalnie chodzić.niewiem co moze byc przyczyna duszenia sie motocykla.mi sie zdaje ze jest to cos z powietrzem w gazniku.prosze o wskazuwki bo nieiwem co zrobic z tyym problemem.prosze o wpisy :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 skoro mówisz ze cos z powietrzem w gaźniku to sprawdź filtr powietrza, ew wyczysc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 witam:) ostatnio w moim motrku dzieje sie coś dziwnego.niewiem co zrobic z tym zeby motor zaczą normalnie chodzić.niewiem co moze byc przyczyna duszenia sie motocykla.mi sie zdaje ze jest to cos z powietrzem w gazniku.prosze o wskazuwki bo nieiwem co zrobic z tyym problemem.prosze o wpisy :crossy:Ale czyli co jak mu ''otworzysz manetke'' to no zamiast wchodzić na obroty to go muli czy przerywa,czy szczela w gaźnik lub w tłumik? a moto jak go odpalisz i dajesz ,,gazu'' to kopci czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 witam:) ostatnio w moim motrku dzieje sie coś dziwnego.niewiem co zrobic z tym zeby motor zaczą normalnie chodzić.niewiem co moze byc przyczyna duszenia sie motocykla.mi sie zdaje ze jest to cos z powietrzem w gazniku.prosze o wskazuwki bo nieiwem co zrobic z tyym problemem.prosze o wpisy :P A mnie się widzi że masz za duzo powietrza. Sprawdź aorbox i okolice flitru powietrzea czy ci nie bierze jakiegos extra. Bo mieszanka jest wtedy za uboga i takei są typowe efekty... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Może odpalasz go na mrozie a gaźnik był ustawiany latem i dlatego się "dusi".Rozgrzej go dobrze na ssaniu i sprawdź jeszcz raz.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Zbyt bogata mieszanka dochodzi do cylindra to znaczy jest w niej za dużo wachy. Może być zapchany filtr powietrza (przez to dostaje się za mało powietrza i stosunek wachy do powitrza rośnie) Mógł się przekręcić gażnik na gumach, i zalewa się jakiś z otworów. Nie znam się na budowie gaźnika, bo rozbierałęm tylko ten z jawki. Ale Jesli nie znajdziesz przyczyny, możesz pokręcic srubą o powietrza w gażniku. Ta śruba jednak sama się nie przekręca, no są wyjątki (bo DR to nie jawka gdzie zaworek płytakowy sam sie zamykał od wstrzasów po kilku minutach jazdy) i należało by poszukać prawdziwych przyczyn. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Dusi się przy przejściu z wolnych obrotów na wyższe? Czy na wyższych to zjawisko też występuje?Ja też bym szukał problemu w powietrzu, czyli w gaźniku.. ;) Wyczyść porządnie gaźnik i wyreguluj skład miesznki biegu jałowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek.enduro Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Dusi się przy przejściu z wolnych obrotów na wyższe? Czy na wyższych to zjawisko też występuje?Ja też bym szukał problemu w powietrzu, czyli w gaźniku.. :) Wyczyść porządnie gaźnik i wyreguluj skład miesznki biegu jałowego. :icon_mrgreen: ja juz to zrobilem :icon_mrgreen::D:D troche jest lepiej ale to jeszcze nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 :crossy: ja juz to zrobilem :biggrin::D:D troche jest lepiej ale to jeszcze nie toWidocznie za słabo... Mi też się kiedyś wydawało, że jest wystarczająco wyczyszczony... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.