Gajep Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 CześćMuszę chyba wymienić napęd, bo jak dodaję gazu jadąc, to tak jakby łańcuch objeżdżał w miejscu i się ślizgał? Czy samodzielna wymiana małej i dużej zębatki i łańcucha to duża sprawa?Gajepp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 naprawde to zaden problem zdejmij tylne kolo odkrec zebatke i zaloz nowa z przodu tez bez problemu zdejmiesz tylko czyms zablokuj zebatke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroo Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 u siebie sam zmieniałem.zaden problem.wymaga podstawowych narzedzi.wazne aby dobrze zakuc łancuch zeby pozniej nie dostac nim po plecach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 najpierw odkręc przednią zębatke potem rozkreć tył założ tył łancuch i dokręc zębatke :buttrock: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 W DR 350 przednia jest na pierscieniu singera - nie ma nakretki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 chodzi oczywiście o pierścień segera.Ze zmianą zestawy napędowego nie będziesz miał żadnych problemów. Ale wyposaż sie w dobre klucze bo tylna zębatka lubi być mocno przykręcona a głupio jest objechać śrubę. I pamiętaj żeby przy skracaniu łańcucha zostawić mu odpowiedni luz. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Ja proponuję tylną zembatkę zamocować odwrotnie. Ona jest wyślizgana przez łańcuch w jedną stronę i teraz idzie ci 'z zębem' zamocuj odwtornie i będzie podchodziła 'pod ząb' - łąńcuch nie będzie przeskakiwał bez względu na stan przedniej zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 A papier toaletowy tez używasz dwustronnie-raz jedna stroną, później drugą stronką :icon_mrgreen:? Zawsze taniej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 co ty pie**olisz mi przeskakiwał łancuch a przedniej zebatce w dt. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Ja proponuję tylną zembatkę zamocować odwrotnie. Ona jest wyślizgana przez łańcuch w jedną stronę i teraz idzie ci 'z zębem' zamocuj odwtornie i będzie podchodziła 'pod ząb' - łąńcuch nie będzie przeskakiwał bez względu na stan przedniej zębatki. najpierw zjedz pomarańczkę a potem skórkę, bo po co ma sie marnować? jak klocki hamulcowe Ci sie zuzyja to wsadz je odwrotnie, metalem tez beda hamować... Wlasnie po tej wypowiedzi boje sie kupowac uzywany motocykl...Jak zestaw napedowy jest do wymiany to sie go wymienia. Jak sie zje pomarańczkę to skórke się wyrzuca. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 no ja wiem, z tym że zależy kto ile i jak jeżdzi. Znajomy w crossie kórego używa amatorsko zrobił włąśnie tak i sporo problemów ubyło. Nic nie przeskakiwało , moto 'zyskało' na mocy. Napęd i tak należy kupić, ale jak ktoś niewiele jeździ, to odwrócenie zębatki nie jest głupim pomysłem. Jak komuś mniej zależy to jest to pewne rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 odwrócenie tylnej jest dobrym rozwiązaniem jak mamy ochotę pojeździć po polu w weekend a wiemy że nowy zestaw do tego czasu nie dojdzie, ale jak już łańcuch przeskakuje to odwrócenie nic nie pomaga, nawet jest jeszcze gorzej bo ścina do końca resztki zębów Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.