Skocz do zawartości

No i znowu simson


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam znowu "mały" problem z simsonem. Kupilem nowy tlumik, zalozylem i nie zapalił. tzn na chwile zapalił, ale zaraz zgasł i juz nie chciał. moge napisac ze na starym (nie miał komór tłumiących) chodził dobrze tyle ze glosno. Przed wymiana stał 1,5 dnia nie uzywany w garazu. Co moze byc tego przyczyna?? mog sie "zastac"? z pychu probowalem z 10 razy i nie chce. Moze trzeba np gaznik po zmianie wyregulowac?? Acha, dla proby zdjalem ten tlumik i tez nie chce palic bez tlumika. Prosze o pomoc

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

starego nie zakladalem, ale na samym kolanku nie pali

wiec na starym pewnie tez nie zapali. Po prostu po zmianie nie chce palic, nie wiem czemu, tzn dzisiaj rano tak samo jak wczoraj zapali ale tylko na chwile

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

na simsonach to siem nie znam... sprawdz wszystko, czy masz wache iskre... jak u mnie w ogórku cos nie tak to rozbieram gaznik, czyszcze, świece i w ogóle... niemniej zycze powodzenia... taka pogoda...

 

P.S. ja też nie moge jezdzić, bo przesadziłem z ilością oleju do wachy i kopci jak cholera... musze siem jakoś na stacje dostac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam znowu "mały" problem z simsonem...

 

Czolo,

Przede wszystkim sprawdz swiece - to najwazniejsza sprawa. Sprawdz jaki ma kolor, odczysc a jezeli masz mozliwosc to wymien na nowa. Jezeli to nie pomoze rozbierz gaznik. Wyczysc dokladnie wszystkie dysze i kanaliki. Jest duze prawdopodobiensto, ze cos sie zapchalo (przy okazji zalozylbym tez fitr /jezeli nie masz/ zeby nie miec problemow). Mozna tez kontrolnie rzucic okiem na to czy przypadkiem kranik paliwa nie jest zbytnio zasyfiony i czy podaje paliwo tak jak nalezy. Jezeli to wszystko nie pomoze, zdejmi cylinder i skontroluj pierscienie - moze poprostu sie skonczyly ale to juz najczarniejszy scenariusz.

Mysle, ze regulacja gaznika nie ma tutaj wiekszego znaczenia, tzn powinien zapalic, pozniej ewentualnie moznaby doregulowac gaznik do nowego wydechu ale nie powinno byc tak, ze w ogole nie da sie uruchomic.

 

Powodzenia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj ok 17 kupilem swiece Iskra, przejechalem do Piastowa ok 25 km, pozniej w piastowie z jakies 10, i powrot. Przy garazu swieca padła, po wykreceniu nie dawała iskry. Czemu mi te swiece tak szybko "idą"??

 

PS Acha Tomek (Poison), jakiej świecy używasz? Iskry? czy jakiego Isolatora?

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj ok 17 kupilem swiece Iskra' date=' przejechalem do Piastowa ok 25 km, pozniej w piastowie z jakies 10, i powrot. Przy garazu swieca padła, po wykreceniu nie dawała iskry. Czemu mi te swiece tak szybko "idą"??

 

[/quote']

No ja mam ten problem w romecie.

Kilka minut i po świecy.

Nie mam pojecia co to moze być, głowie się kilka juz miesięcy :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...