J.A.C.E.K Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 witam,temat męczy mnie coraz bardziej... jeżdże virago 700 - ale przy wzroście 191 nieco irytuje mnie wygieta kierownica. ma ktoś może jakieś doświadczenia (prosta, wygięta, ale mniej?). no fotki to już rewelacja po prostu...Za opinie z góry dziękuję!pzdr,jacekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 sorry za off - ale czy Virago to nie XV 700 - bo używasz VX i myślałem że masz jakąś dziwną odmianę suzuki - stąd zaciekawienie... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 hej...post pierwszy, problem dyskomfortowy...help! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 ma ktoś może jakieś doświadczenia (prosta, wygięta, ale mniej?).Ja ujeżdżam już drugą Virażkę (wcześniej 535) i mimo małego wzrostu (patrz nick :icon_razz: ) problem kierownicy też mnie dotyczył. Oryginalne rogi nie nadają się na dalsze trasy, po kilku godzinach powodują ból ramion i barku.Problem rozwiązałem w ten sposób: po zdjęciu kierownicy przy pomocy rurki i imadła lekko wyprostowałem końce kierownicy ku górze i troszkę do przodu. W efekcie uzyskałem szerszą kierownicę, którą ma manetki prawie poziomo i troszkę wyżej niż oryginał. Dla mnie bomba ;) Niestety fotek nie mam. Jak będzie ciepło i wyciągnę sprzęta z garażu to będę miał możliwośc zrobienia paru ujęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 ja opisze moje doswiadczenia z prosta kierownica, zawsze mi sie taka prosta i szeroka podobala do stylu klasycznego cruisera, no i zamontowalem kierownice lsl, na poczatku bylo fajnie, motor sie troche dziko prowadzil, trzeba bylo uzyc wiekszej sily do skrecania, ale kawal chlopa jestem, wiec dwalem rade, problem sie pojawil przy trasach wiekszych niz 50km, wtedy okazalo sie ze pochylenie ciala do przodu powoduje iz caly ciezar tulowia oparty jest na manetkach i wewnetrzna czesc dloni dosc mocno naciska na nie. Powodowalo to u mnie bardzo duze zmeczenie dloni, czeste postoje itp. zdecydowalem ze nie bede sie meczyl i mammojego lsl'a do sprzedania :) noralna kierownica jest tak zaprojektowana ze trzymasz ja swobodnie w rekach a nie naciskasz na nia, tu zdjecie z lsl'em http://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...131909981_4.jpg Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 buba, krasnal, dzieki za koment...krasnal, na taką pirotechnikę się chyba nie odważę... :D kierwonica jest minimalna po jakieś glebie, parkingowej mam nadzieję... wystarczy deformacji... :icon_biggrin: buba, wiosna idzie i kasę raczej na rozruchowy serwis przeleję, ale może jakis deal z tą prostą strzelimy..?Napisz jaki masz pomysł na cenę, średnicę, ale to standard chyba, kto wie..., kto wie... Zasad frum nie znam, jakby co...[email protected]pooooozdraawiam! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 moja lezy w garazu, i jest raczej zbedna, wiec za 100 oddam Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.