Skocz do zawartości

Pomocy nawaliła mi ZX9


Pablo2x
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy - na zlocie w Brzeźnie paliłem gume i efekt taki ze ZX9 nie chce ruszyc - szilnik normalnie chodzi - jedynka wskakuje - ale jak puszczam sprzegło to nie jedzie - tak jakby cały szas było wciśniete sprzegło - nie iwem co sie stało - tarcze sprzegłowe wymieniałem ze 3 tygodnie temu wiec chyba odrazu sie nie spaliły - sam tego nie zrobie ale zanim zaprowadze do serwisu chciałbym miec chociaz jakies wskazówki zeby mnie nie zrobili w generalny remont za kupe kasy jak zobacza ze jestem zielony w tych sprawach

z góry dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pie**ole - panowie ale mi rad udzielacie - przeciez od czasu do czasu mozna sie troche wyzyc szczególnie jak oponka nadaje si e do wymiany - jak bym chciał jeździc po bułki to kupił bym sobie komarka albo jakiegos innego bzyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Czasem takie objawy daje wyślizgany kosz sprzęgłowy. Moze okazać się, że wystarczy go podreperować. Ale to mechanik musi zdjąć pokrywy i sprawdzić jego stan.

Ja tak miałem w jakimś moto i mechanik nawet nie wymieniał kosza na nowy tylko go naprawił (nie pamiętam jak, ale tanio).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Dominik - wkońcu jakas fachowa porada - bo bo weekendzie i czekaniu 5 godzin na transport teksty w stylu a po co było gume palic działaj ana mnie jak czerwna płachta na byk a dodatkow jestem bez maszyny a pogoda wysmienita na jazde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pablo posciagaj z netu schemat kawy i samemu sie bier za rozbiurke moze poprostu tarcze sie skleily albo co innego zrob to samemu8 albo flaszke postaw kumplowi zeby Ci pomogl bo szkoda kaski