premislauss Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 jest taka sprawa ze z zaworem zrobilem tak jak pisaliście i z wydechem i faktycznie moc ma na 3 biegu kolo mi mieli ale jak na 4 jade ok 100km/h przy 11tys. obrotow i wlaczam 5 to moment ja "odcina" i spada na 5/6 tys obrotow i to samo na 6 i jedzie ledwo 80km/h. do 4 rozpedza sie super, wkreca na 12 tys obrotow ale jak tylko wlacze 5 lub 6 to ja odcina. rocznik 1997, aha, obrotomierz na linke. prosze o konkretne informacje co z tym zrobic i z gory wielki dzieki pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 wygląda na blokadę zapłonu. MoZe cdi, może wyciągnij linkę, bo one tez ak były chyba blokowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Wiecie może jakie blokady mają tdr'ki z 94r? Moto leci mi 100km/h, wkręca się maks do 9,5-10tyś obrotów, zwężki w kolanku nie mam.Jest to blokada na cdi i zaworze wydechowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 raczej cdi :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Popatrzcie na tematy na temat odblokowania DT125 bo to przecież ten sam silnik to o ile sie nie myle gdzies było,a co do blokad to jest na wydechu,gaźniku,i na module zapłonowym.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premislauss Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 no to co radzicie zrobic? Sprobuje moze jeszzce odlaczyk kabelki id biegow, jak luz jest to moze impulsu nie dostanie, zobacze a jak nie to co zrobic z cdi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 o ile mi sie zdaje to w 2t jak jest jakas blokada to odrazy w dyfuzorze... no włąsnie ten sam silnik co w dt125 ale w dt dyfuzor sie wybebeszalo, przelotowy wydech czy koncówke wydechu, gaznik no i modłu..w dt zorbilo sie wszystkie czynnosci oprucz modulu i ona szla gubo ponad 100km..bodajerze 100%odblokowana dt 125 szllac cos ponad 140..jak zle mowie to poprwacie czyli twója tdr-ka nie powina sie tak zachowywac moze prostu cos z tym modulem jest?najlepiej jakbys mial morzliwosc sprawdzenia na innym,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 poszukaj info o odblokowaniu cdi do DT 125 .niewiem czy to jest na tej samej zasadzie co w 80ccm :icon_mrgreen: chyba tak.... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 zamierzam odblokowywać swoja tdr'ke, najpierw zabiore się za zawór. Czy jest możliwość uszkodzenia tłoka przy złym ustawieniu zaworu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Tak się obiawia blokada modułu. większe motory mają np mulone modułem pierwsze 2-3 biegi ze względu bezpieczeństwa,(żeby nie zrobić krzywdy jeźćcowi:P:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUD?Y Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 zamierzam odblokowywać swoja tdr'ke, najpierw zabiore się za zawór. Czy jest możliwość uszkodzenia tło ka przy złym ustawieniu zaworu? wydaje mi sie ze zawór nie powinien miec wpływu na wiecznośc tłoka ...jedynie co to może tylko zdładic silnik.ale przecież wiadomo że zablokowane jednostki wytrzymują wiecej niż oddławionne bo nie wkręcają sie na wyższe obroty...ale ja osobiscie jeżdze jednostką o pełnej mocy i nie ma z nią problemów typu tłok-zawór....wszystko powinno byc ok... tylko cdi jest inne w dtr'ce...:icon_biggrin: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 chodzi mi o to czy możliwa jest kolizja zaworu z tłokiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 chodzi mi o to czy możliwa jest kolizja zaworu z tłokiem?chyba nie powinien styknąc sie tłok z zaworem a ciekaw jestem co tam zrobisz przy tym zaworze niby ze chcesz go odblokować? przeniesiesz troche czy co>? [pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 chyba nie powinien styknąc sie tłok z zaworem a ciekaw jestem co tam zrobisz przy tym zaworze niby ze chcesz go odblokować? przeniesiesz troche czy co>? [pozdrobrócić o 180' :lalag: rok temu, jak tylko kupiłem motor i wymieniałem pierścienie nie zwróciłem uwagi na zawór...ale skoro nie ma szansy, ze sie zderzą to już sie nie boje odblokowywać:clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 obrócić o 180' ;) rok temu, jak tylko kupiłem motor i wymieniałem pierścienie nie zwróciłem uwagi na zawór...ale skoro nie ma szansy, ze sie zderzą to już sie nie boje odblokowywać:)ale tylko wytłumacz mi w jaki sposób zamierzasz (mozna ) odblokwać ten zawór wydechowy? bo ja nie wiem.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.