bulamoto Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Pytanie takie jak w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Nie ma róznicy. Byle by pasowała na kiere . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 no chyba że w 4t są miejsca na dwie linki :icon_biggrin: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Bardzo często w 4T są dwie linki. Jedna odpowiada za otwarcie przepustnic, a druga za ich zamknięcie.W 2T najczęściej spotyka się tylko jedną, ale nie jest to regułą. Najważniejsze to aby końcówka linki pasowała i odpowiednia średnica rolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulamoto Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Wlasnie mam manetke na dwie linki Ale motor chodzi normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Wlasnie mam manetke na dwie linki Ale motor chodzi normalnie No to o co chodzi ?Ciesz się ,że nie ma problemu i :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulamoto Opublikowano 14 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 No to o co chodzi ?Ciesz się ,że nie ma problemu i :P Wlasnie pomylka z moim linkiem wczesniejszym!!!!Mialem manetke z dwoma linkami, tylko ze wymienilem ja teraz na manetke z jedna linka.Motor normalnie chodzi i nie widac roznicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 I nie będziesz widział różnicy, dopóki nie zatnie ci się linka. Wtedy możesz się zdziwić, a w takich chwilach często zapomina się, że można wyłączyć zapłon. Ale jak będziesz regularnie smarował, to nie powinno być kłopotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 MZ etz 250 manetka przystosowana do 2 linek;) Stare japończki 2T Manetki na 2 linki(jedna obsługiwała pompe oleju) Najwazniejsze jak dlamnie jest przełozenie manetki, Poczatkujacy uzytkownicy powinni kupowac manetki z mniejszym przełozeniem(lepiej wyczówa sie dozowanie) dla bardziej doświadczonych i tych którzy nie lubia machac nadgartkiem zachecam do duzych przełozeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.