Skocz do zawartości

Piszczący pasek napędowy


wojanek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, podrzućcie jakieś rozwiązanie piszczącego paska napędowego (Kawasaki LTD 450). Mechanik stwierdził, że te typy tak mają i już. A wiem, że temat wróci jak bumerang jak tylko rozpocznę sezon. Co ciekawe nie zawsze popiskuje ale jak zacznie to jest to bardzo wkurzające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęscie w moim LTD piszczy tylko podczas lekkiego ruchu motocyklem, nic więcej :icon_mrgreen:

 

Nie masz do sprzedania oparcia do LTD 450? A może znasz kogoś kto ma na sprzedaż?

 

Niestety nie mam, sam chętnie bym zamontował dla wygody mojej lepszej połowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie nowicjuszowi, wiedziałem że zmoczę. Ale cóż frycowe płacić trzeba. A może to juz demencja?

 

Jakie tam zaś frycowe? Na forum nie ma czegos takiego :icon_mrgreen:

A demencja to niby u kogo?

 

Po prostu najlepiej przed zadaniem pytania poszperać w szukajce.

Nie jest tam czasami łatwo wyszukać interesujących nasz wiadomości.

Dzieje się tak gdyż niektórzy forumowicze nie przeczytali tego KLIK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podrzućcie jakieś rozwiązanie piszczącego paska napędowego (Kawasaki LTD 450). Mechanik stwierdził, że te typy tak mają i już. A wiem, że temat wróci jak bumerang jak tylko rozpocznę sezon. Co ciekawe nie zawsze popiskuje ale jak zacznie to jest to bardzo wkurzające.

Kij w mrowisko,ale co tam! A podobno wyzszosc pasa nad lancuchem to CICHA PRACA. Ach te motory na gumke :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kij w mrowisko,ale co tam! A podobno wyzszosc pasa nad lancuchem to CICHA PRACA. Ach te motory na gumke

 

Wiesz, zużyty pas powiedzmy po 40tyś km piszczy, ale po przebiegu np.20 tyś jeszcze nie. Z wiekiem zaczyna sie zużywać.

Podczas jazdy słychać obtaczajacy sie łańcuch po kołach łańcuchowych, m.in. z racji tego, że ma on nierównomiernoć biegu na danych odcinkach.

 

Żaden kij w mrowisko, przynajmiej ja sie nie brudze przy pasie, a ten kto obsługuje łańcuch ma nie raz ręce zasamrowane :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, zużyty pas powiedzmy po 40tyś km piszczy, ale po przebiegu np.20 tyś jeszcze nie. Z wiekiem zaczyna sie zużywać.

Podczas jazdy słychać obtaczajacy sie łańcuch po kołach łańcuchowych, m.in. z racji tego, że ma on nierównomiernoć biegu na danych odcinkach.

 

Żaden kij w mrowisko, przynajmiej ja sie nie brudze przy pasie, a ten kto obsługuje łańcuch ma nie raz ręce zasamrowane :clap:

I tu sie z toba zgodze,ze lancuch brudzi. Ale tylko jak przy nim cos robisz. Tyle ze jak grzebiesz przy gumce to tez sobie lapki ubrudzisz :banghead: TYLKO KARDAN :icon_razz: No tylko wtedy nie jesli jest to enduro....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie te trzy rodzaje napędu mają swoje plusy i minusy.

 

W sumie za bardzo nie mozna powiedzieć co jest wyższością nad czym, pasek peknie, piszczy, łańcuch trzeba samrowac, a jego wytrzymałość na zużycie nie jest duża, kardan jak pójdzie, to mamy rozwalony mech.przekładniowy, albo olej pocieknie.

 

Dlamnie prywatnie bardzo podobają sie pasy napędowe, ale to tylko mój gust :crossy:

 

Kardany jednak są coraz lepsze, wytrzymalsze, pewniejsze, z coraz lepszych materiałów wykonane. Ale dlaczego nie stosuje sie ich w motocyklach wyczynwych? Ha! I tu jest pies pogrzebany :icon_razz: Nie jest on jedak uniwersalnym urządzeniem.

Edytowane przez Lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie te trzy rodzaje napędu mają swoje plusy i minusy.

 

W sumie za bardzo nie mozna powiedzieć co jest wyższością nad czym, pasek peknie, piszczy, łańcuch trzeba samrowac, a jego wytrzymałość na zużycie nie jest duża, kardan jak pójdzie, to mamy rozwalony mech.przekładniowy, albo olej pocieknie.

 

Dlamnie prywatnie bardzo podobają sie pasy napędowe, ale to tylko mój gust :icon_idea:

 

Kardany jednak są coraz lepsze, wytrzymalsze, pewniejsze, z coraz lepszych materiałów wykonane. Ale dlaczego nie stosuje sie ich w motocyklach wyczynwych? Ha! I tu jest pies pogrzebany :flesje: Nie jest on jedak uniwersalnym urządzeniem.

Obecne kardany sa wieczne! Dlaczego nie sa stosowane wszedzie ???? CENA CENA IJESZCZE RAZ CENA. To tak jak z WALKIEM KROLEWSKIM-dostonaly,ale przy wytwazaniu moto rzadza KSIEGOWI :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...