Dawid-katana Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Potrzebuje schemat minarelli am6 i mam pytanie dostaje mi się ciecz na wał i pluje cieczą z tłumika a cylindre i głowice mam szczelną i mam pytanie którędy może się jeszcze dostawać? Wydaje mi się że pompą ale nie jestem pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 W AM6 cieczą grzany jest gaźnik. Jeśli tam jest coś nieszczelne to może sie dostawać do silnika. Ale mimo wszystko dokładnie sprawdził bym uszczelke pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 ale jaka ciecz????? plyn z chlodnicy czy olej bo inna ciecz nie moze byc na tlumniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 W AM6 cieczą grzany jest gaźnik. o holera o tym to 1 raz slysze :wink: Co do cieczy jezeli by ci sie przez glowice dostawala to by wypalilo wode szybciutko :smile: Jak przez pompe to musial by byc walniety i simer na pompie i simering na wale zeby tamtedy wlatywalo.wiec sila rzeczy woda musiala by byc w klapie od sprzegla i skrzyni biegow.sprawdz to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 to że z zewnatrz uszczelka pod głowica wydaje się super szczelna nie oznacza, ze wszystko jest z nia okej. Tez probponowałbym sprawdzić uszczelke.Wiem, że w 4-ro taktach z tłumika wylatuje para wodna, która może ulec skropleniu i z tłumika kapie woda, ale czy w 2t tak jest to nie mam pojęcia. Mi nic nie kapie z komina :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid-katana Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 jak wymienialem olej w silniku to było go za dużo i był siwy więc chyba zimeringi na wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Siema. Schemat wyslalem Ci na poczte. Ciecz dostaje Ci sie przez glowice ;] tez tak mialem u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 jak wymienialem olej w silniku to było go za dużo i był siwy więc chyba zimeringi na walewymiana oleju w silniku w 2t? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid-katana Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 dzieki za schemat. Wszystko jasne ciecz dostaje się przez głowice, ponieważ pompa nie ma dostępu do wału i nie ma żadnej pożliwości że ciecz dostała się na wał. Dzieki za pomoc chłopaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Dibo niekture minarelki-stosowane w dt powyżej 2000r jak się nie mylę miały podgrzewany kruciec , inne z kolei minarelki jak rjeju matrix sr2 mają podgrzewany gaźnik cieczą, wyprowadzena jest z głowicy i wraca spowrotem do głowicy cienkimi wężykami. Jeśli olej biały to na bank zimer pod pompą wody. (jeśli nie śmierdzi wachą) a jak ci się dostaje jeszcze do cylindra to masz jeszcze zimering na wale trafiony,pzdr.a jeśli olej by był normalny to uszczelka pod głowicą, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Dibo niekture minarelki-stosowane w dt powyżej 2000r jak się nie mylę miały podgrzewany kruciec , inne z kolei minarelki jak rjeju matrix sr2 mają podgrzewany gaźnik cieczą, wyprowadzena jest z głowicy i wraca spowrotem do głowicy cienkimi wężykami. Jeśli olej biały to na bank zimer pod pompą wody. (jeśli nie śmierdzi wachą) a jak ci się dostaje jeszcze do cylindra to masz jeszcze zimering na wale trafiony,pzdr.a jeśli olej by był normalny to uszczelka pod głowicą, Jest dokładnie tak jak mówi kolega. Nie wiem jak było w tych starych ale w mojej Aprilii MX podrzewany jest gaźnik cieczą. Z resztą z tego co wiem te wszystkie nowe gaźniki Dell'orto są na ciecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 wymiana oleju w silniku w 2t? :banghead: Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strugal Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Jak bym mógł prosic o schemat am6 na [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owned91 Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Witam.Odswiezam temat i prosze o schemat silnika Minarelli AM6 na email: [email protected]Z gory dzieki, pozdrawiam - owned91. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.