Włodzio Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam,mam KLE 500. Chciałbym się dowiedzieć co oznacza kranik paliwa w pozycji PRI. Próbowałem coś wyczytać w serwisówce. Przełącza się go przy sprawdzaniu poziomu paliwa w gaźniku, ale nie jestem pewny. Czy możliwe jest, że zostawiając go w tej pozycji zalewam silnik?? Zdarzyło mi się, że silnik nie ciągnął i po wykręceniu świec, jedna była całkiem mokra. Po założeniu innej, suchej, szedł jak dzik :icon_rolleyes: Przyznam, że jestem świeżakiem w tej dziedzinie, bynajmniej nie świeżakiem techniczno-mechanicznym. Z góry dziękuję za odpowiedzi kolegów i koleżanek forumowych.Włodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Witam,mam KLE 500. Chciałbym się dowiedzieć co oznacza kranik paliwa w pozycji PRI. Próbowałem coś wyczytać w serwisówce. Przełącza się go przy sprawdzaniu poziomu paliwa w gaźniku, ale nie jestem pewny. Czy możliwe jest, że zostawiając go w tej pozycji zalewam silnik?? Zdarzyło mi się, że silnik nie ciągnął i po wykręceniu świec, jedna była całkiem mokra. Po założeniu innej, suchej, szedł jak dzik :icon_rolleyes: Przyznam, że jestem świeżakiem w tej dziedzinie, bynajmniej nie świeżakiem techniczno-mechanicznym. Z góry dziękuję za odpowiedzi kolegów i koleżanek forumowych.WłodzioWitaj Włodzio!Gdybyś troszke poszperał w archiwalnych postach , to byś wyczytał ale ponieważ każdy kiedyś zaczynał na forum to wybaczamy :icon_twisted: Pozycja PRI służy do zalewania gażników po dłuższym postoju więc dobrze myślałeś , że pozostawiając kranik w tej pozycji zalewasz silnik. :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 witam, w mojej XS 400 PRI działało jako-paliwo leci cały czas,czyli jakby przelew,zalanie gaźników po dłuższym postoju,kiedy odpalałem moto codziennie kilka razy to PRI się nie sprawdza-zalewał się..także proponuję używać PRI tylko po dłuższym postoju lub po czyszczeniu gaźników pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulawy Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 PRI - bezpośredni dopływ paliwa do gaźnika, zalanie, używa sie raczej żadko, jezeli np zabraknie Ci paliwa i długo pojedziesz na oparach z baku... itp, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodzio Opublikowano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Oj dzięki wielkie !!!!! Już myślałem, że mi jeden gaźnik daje zbyt bogatą mieszankę.Pozdrowionka Włodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Jak nie jestes taki swierzak, to pewnie wiesz o benzynie w oleju i co to oznacza... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodzio Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Jak nie jestes taki swierzak, to pewnie wiesz o benzynie w oleju i co to oznacza... OOOO, nawet mnie nie strasz. Na szczęście poziom oleju się nie podniósł :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.