Skocz do zawartości

KAWASAKI VN 2000


cabaniero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tylko tak sie zastanawiam co to za tekst johny probuje wsadzic i komu...

taki motor sie nie zepsuje

zarzekam sie.. jest nowy i nic w nim nie wysiadzie..

 

Primo : "...I ślubuję nie opuścić cię aż do śmierci" :bigrazz: I co? I nic! Nic nie jest wieczne, wszystko kiedyś może się zepsuć, rozpaść itp.

Duo : Jak mawiał dziadzia Einstein: "Są dwie rzeczy nieskończone - wszechświat oraz głupota ludzka, ale jedynie co do tej drugiej mam pewność". Tym samym nawet gdy maszynka jest super, to nawet ona nie jest odporna na działanie tzw. fachowców, co może przynieść negatywne skutki oczywiście nie w P-niu czy Wawce ale na głębszym zadupiu :icon_rolleyes:

Tym samym nic nikomu nie zamierzam wsadzać (to znaczy nie nie tekst oraz nie Wam :wink: ).

Mój pogląd na ilość punktów serwisowych wynika po prostu z liczb - Kawa w Polsce 12, Yamaha też 12, ale w samym mazowieckim :cool:

http://www.kawasaki.pl/artykul.php?id=14

http://www.yamaha-motor.pl/dl_redirect.jsp :biggrin:

Nie ma w tym żadnej złośliwości.

Mastodont Kawasaki jest wspaniałą maszyną, co dla mnie nie podlega żadnej dyskusji. Sam o mało co podjąłbym decyzję o jego zakupie.

A że skończyło się na Midnight Starze 1900, to wynik określonej, prywatnej i całkowicie subiektywnej kalkulacji i tyle :wink:

Tak więc bez urazy.

Może Draco, jak wreszcie się doczekam na swoje maleństwo, założymy KLUB MASTODONTA? :bigrazz:

Edytowane przez johny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wita,

vn 2000 jaki by nie był, jest kolejnm etapem ewolucji ludzi zafascyniwanych vulcanami :flesje: .

a w moim przypadku przyszłość widzę tak: za dwa lata vn1600, a za kolejna dwa vn2000...

... i niech się tak stanie :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wita,

vn 2000 jaki by nie był, jest kolejnm etapem ewolucji ludzi zafascyniwanych vulcanami :biggrin: .

a w moim przypadku przyszłość widzę tak: za dwa lata vn1600, a za kolejna dwa vn2000...

... i niech się tak stanie :biggrin:

pozdrawiam

 

A może tak "przeskoczyć" etap 1600? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HD?

Niezłe zloty, fajny imidż oraz dźwięk, a także najlepszy dział marketingu a swiecie :wink:

Ale czy to wystarczające powody do zapłaty w podwójnej wysokości za coś co nie jest podwójnej jakości (a być może wręcz odwrotnie? :) ).

Ponadto pojemnosci kończą się na ok.1,6 (po rozwierceniu ok. 1,8) co sprawia, iż chyba nie jest to jakkolwiek alternatywa dla niszy zajmowanej przez np. vn 2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HD?

Niezłe zloty, fajny imidż oraz dźwięk, a także najlepszy dział marketingu a swiecie :wink:

Ale czy to wystarczające powody do zapłaty w podwójnej wysokości za coś co nie jest podwójnej jakości (a być może wręcz odwrotnie? :) ).

Ponadto pojemnosci kończą się na ok.1,6 (po rozwierceniu ok. 1,8) co sprawia, iż chyba nie jest to jakkolwiek alternatywa dla niszy zajmowanej przez np. vn 2000.

 

Silnik TC 88 mozna "rozwiercić" bez problemów do 127 cal. Kwestia $ :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik TC 88 mozna "rozwiercić" bez problemów do 127 cal. Kwestia $ :P

Właśnie tego nie rozumiem. :bigrazz:

Jak kupuję VN 2000, to wiem czego chcę i wie to też producent.

A jak kupuję 1,6 i mogę go sobie powiększyć, to znaczy, że miałem za dużo stali na początku. Po co to wozić? Bo może kiedyś będę chciał powiększyć? Nie lepiej zaoferowac od razu 1,8 albo i więcej?

W mojej ocenie także pole do poprawy moto ponad fabrykę nie jest za duże. Ktoś miał jakiś cel w takim a nie innym ustawieniu proporcji masy, mocy, grubości ścianek cylindrów itp.

Po prostu nie "chwytam" zarówno celu jak i możliwości takich przeróbek. :icon_biggrin:

Edytowane przez johny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

draco ma racje kupujesz vn 2000 i wozisz sie jak panisko kupując H-D więkrzość kasy płacisz tylko za legendę którą zręcznie stworzyli , moim zdaniem H-D nie są warte tej kasy co sobie za nie śpiewają

ups ale se narobiłem sory dla h-dekowców , ale swoje zdanie trza mieć i sru

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Przestan filozofowac i kup VN2000 :icon_evil:

 

Robię przymiarkę do VN 2000 i podczas jazdy słyszę w okolicy silnika jakis dziwny (dla mnie) "wizg". Odgłos jest cichy ale słyszalny, występuje przy dodaniu gazu. Ktoś wie co to może być?

Zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

:buttrock: zaczynalem od komarka,jawy,etz,vn1500,a vulkanem 2000 mam przejechane 54.000 km.dwa miesiace temu wymienilem sprzeglo :banghead: a wyciskam z niego prawie wszystko :crossy:

 

W sumie mnie nie interresują tego typu motocykle, ale 2 litry w dwóch garach to już nie przelewki ...163 Nm momentu obrotowego...może ktoś powie że to już przesada, ale większą przesadą jest dla mnie ten nowy cruiser Triumfa......ciekawe kto teraz pobije Kawę...i gdzie leży górna granica pojemności skokowej dla silnika V 2 ...???

pozdro

177Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...