Skocz do zawartości

KAWASAKI VN 2000


cabaniero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cm3, taka dziwna lampa jest tylko w kawasaki w wersji podstawowej. Luknij jaka jest w wersji classic, a wszystko bedzie jasne :)

 

Jacku (Draco), przypominam, ze i vn 800, czyli moj Big dandy ma cos takiego w skrzyni, ze za cholere na postoju nie wrzucisz zadnego biegu niz z 1 na luz np. To baaaaaaaardzo duze udogodnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość centymetr_sześcienny

Jakbym miał 2000cm^3 wściekłego żeliwa pod tyłkiem, to raczej nie robiłoby mi to różnicy jaką ma lampę.

niepotrzebnie narzekam :biggrin:

 

Chryste, jaki on musi mieć gang :D

Edytowane przez centymetr_sześcienny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moze i tak a szczeze to narazie sprawdzalem czy juz sa gdzies jakies no i okazalo sie ze sa i nawet w przyzwoitej canie ale za wielka woda np. V@H okolo 600$ no i moze trzeba bedzie sie zastanowic przeciesz zawsze mozna wrocic do orginalow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moze i tak a szczeze to narazie sprawdzalem czy juz sa gdzies jakies no i okazalo sie ze sa i nawet w przyzwoitej canie ale za wielka woda np. V@H okolo 600$ no i moze trzeba bedzie sie zastanowic przeciesz zawsze mozna wrocic do orginalow

No właśnie, a zawsze ktoś się znajdzie, kto je sprowadzi po znajomości, bo u nas byś wybulił ze 4 tys. Ja czekam na kolejną paczkę z USA. Ze swoich V&H jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość centymetr_sześcienny

hmmmm, dziwne to szczerze mówiąc, by producent dławił taki ogromny naturalny potencjał to burzenia ścian z żelbetonu :icon_twisted:

Kiedyś oglądałem na youtubie filmik z triumphem rocketem w roli głównej i szczerze byłem zaskoczony "dźwiękiem z pyty". Spodziewałem się trotylu, a przypominało mi to przyspieszającego nakeda na seryjnych tubach.

cóż, można ja głuchy jestem :icon_razz:

Edytowane przez centymetr_sześcienny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Triumph to akurat 3-cylindrowa maszyna a V-ki bulgoczą lepiej. Producent bierze pod uwagę obostrzone normy hałasu, ekologię i rezultaty są, jakie są. XV na seryjnych też nie brzmi. Choć zauważyłem, że z wydechami trzeba rozsądnie - głośne nie znaczy poprawiające osiągi, czasem wręcz przeciwnie. taki seryjny wydech skonstruowano tak, by zawirowane spaliny robiły wyciąg z cylindra, a przy okazji zasysały powietrze do mieszanki. Pakując zwykłe puste rury (ale grzmi!!!) można spowodować utrudniony wylot spalin i spadek osiągów.

Edytowane przez Prałat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vn 2000 jest fajny w wersji calssic z takim klasycznym reflektorem

szkoda ze ma pas a nie kardana

 

 

Cos Ty sie tak uczepil tego pasa pas jest O.K. i basta a co do lampy pisalem wczesniej jak od rowera a przytej posturze moto powinna byc jasli juz to jak z ciagnika duuuża :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...