Skocz do zawartości

Praca amortyzatora po wymianie uszczelniaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moje pytanie dotyczy Hondy VT500C.

Po wymianie uszczelniaczy typu simmering w amorze przednim amortyzator jest "twardy" i "ciężko chodzi".

Czy to normalne po wymianie uszczelniaczy?

Jeśli tak to po jakim czasie powinien się "rozruszać"??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest też kwestia zwichrowania w czasie dokręcania .Pewnie w czasie jazdy ustawiło się nieco lepiej .

W serwisówce zaleca się przed dokręceniem osi koła kilka razy dobić zawieszenie żeby ustawił się rozstaw goleni .Np u mnie można przesuwać ok 2-3 mm .

Po prostu rury muszą być względem siebie równoległe i tak samo głęboko wpuszczone w półki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ja robiłem amor a chłopaki z warsztatu, nie to żebym się zastanawiał czy dobrze to zrobili tylko poprostu kwestia wpływu samej wymiany uszczelniaczy na twardość zawieszenia mnie zaciekawiła.

PS: Olej jest miękki...

Amor jest obecnie nienapompowany...

 

Ps: tak poza tematem, to nie dochodzą mi maile z powiadomieniem o odpowiedzi w temaci pomimo że mam włączoną tą funkcja... nie wiecie dlaczego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...