dako4 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Witam,mam fabryczna polke,kierownice Rental 22mm.Mam prawie 190cm wzrostu.Wydaje mi sie ze powinienem dzwignac kierownice do gory bo przy jezdzie na stojaco nie jedzie mi sie za wygodnie.Jak powinna wygladac pozycja jazdy na stojaco?A jesli dzwigac to kupic dystanse na ta kierownice czy lepiej zmienic kirownice na grubsza i dystanse od razu na 28mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Witam,mam fabryczna polke,kierownice Rental 22mm.Mam prawie 190cm wzrostu.Wydaje mi sie ze powinienem dzwignac kierownice do gory bo przy jezdzie na stojaco nie jedzie mi sie za wygodnie.Jak powinna wygladac pozycja jazdy na stojaco?A jesli dzwigac to kupic dystanse na ta kierownice czy lepiej zmienic kirownice na grubsza i dystanse od razu na 28mmJesteś z Zywca to jedź do Bielska do Olek Motocykle (lub zadzwoń), poproś Sławka (powiedz że Marek z wawy dał ci kontakt) i będziesz miał załatwioną sprawę z podniesieniem. Koszt ok 120 PLN. Pozdrawiam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Moja rada wywal to badziewie Renthala i daj coś konkretnego 28mm Magura/WRP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Ze tak się wtrące.. ale hmm dystanse też sobie załatwiłem do At....i jedna ważna sprawa.. sprawdz czy przypadkiem kable nie będą za krótkie jak bedziesz miał wyższą kiere ... w mojej At dystnse to 2,5 cm,, więcej musiał bym przewody hamulcowe zminiać na dłuższe..... p.s.Cena 120 zeta wydaje mi się troche duża.... ja do AT zaplacielem 60 .. kalwiatura mi szaleje sorki zaliterowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako4 Opublikowano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Ze tak się wtrące.. ale hmm dystanse też sobie załatwiłem do At....i jedna ważna sprawa.. sprawdz czy przypadkiem kable nie będą za krótkie jak bedziesz miał wyższą kiere ... w mojej At dystnse to 2,5 cm,, więcej musiał bym przewody hamulcowe zminiać na dłuższe..... p.s.Cena 120 zeta wydaje mi się troche duża.... ja do AT zaplacielem 60 .. kalwiatura mi szaleje sorki zaliterowki Masz racje,moga byc problemy z dlugoscia linek czy kabli.Bo gdybym zalozyl Reikona mocno wygieta plus adaptery do tej kierownicy to pojdzie mi do gory o jakies 7 cm.Jezeli chodzi o cene to przyznaje Ci racje,co ma tyle kosztowac?! przeciez to kawalek metalu...ale pytalem w Pro traperze 300zl!!! wiec za 120 to jest dobra cena :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 W EXC 400 miałem podniesioną o 3cm i przewody spokojnie starczyły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 (edytowane) na ebayu są dobre oferty protrapera np. taka :http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pro-Taper-P...1QQcmdZViewItem +30$ wysyłka i masz całą kiere za 400 z mocowaniami :rolleyes: a u nas w PL pewnie 500 za samą kiere koszą..... :D Edytowane 11 Lutego 2007 przez Magik8888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Hej,Ja mam 196cm wzrostu i mam takie oto patent: http://members.lycos.co.uk/filekh/kiera/kiera.JPGKupiłem kawałek aluminium i oddałem znajomemu ślusarzowi i wyrzeźbił coś widocznego na fotce. Myśle, ze inny ślusarz też za drobną opłatą (na piwo) powinien sobie poradzić. Moje dystanse mają 4,5cm i to max co można osiągnąć, bo linki nie starczają. No i trzeba dokupić dłuższe śruby koniecznie wzmazniane 8,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Hej,Ja mam 196cm wzrostu i mam takie oto patent: http://members.lycos.co.uk/filekh/kiera/kiera.JPGKupiłem kawałek aluminium i oddałem znajomemu ślusarzowi i wyrzeźbił coś widocznego na fotce. Myśle, ze inny ślusarz też za drobną opłatą (na piwo) powinien sobie poradzić. Moje dystanse mają 4,5cm i to max co można osiągnąć, bo linki nie starczają. No i trzeba dokupić dłuższe śruby koniecznie wzmazniane 8,8.Bardzo fajne dystanse, daj kontakt do tego ślusarza!!!A jak mogę pomądralować to wysuń sobie lagi na drugi pasek, zobaczysz jak zacznie ładnie skręcać. Pozdrawiam .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 podkładki podkładkami ale czy w wuerce przypadkiem mocowanie kierownicy nie jest odlane razem z półką ?ktm i chyba husqa ma ten plus że podwyższenie da się się zrobić we własnym garażu konikkonik, to wsuwanie lag ma sens na krętą trasę, na szybkich przelotowych na wsuniętych bardzo szybko łapie rybe na nierównościach, podkręcenie troszkę sprężyny(tak żeby ok 7cm się uginał pod ciężarem kierowcy) z tyłu daje podobny efekt a przynajmniej się nie walczy z kierownicą na dziurawych prostych Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako4 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Hej,Ja mam 196cm wzrostu i mam takie oto patent: http://members.lycos.co.uk/filekh/kiera/kiera.JPGKupiłem kawałek aluminium i oddałem znajomemu ślusarzowi i wyrzeźbił coś widocznego na fotce. Myśle, ze inny ślusarz też za drobną opłatą (na piwo) powinien sobie poradzić. Moje dystanse mają 4,5cm i to max co można osiągnąć, bo linki nie starczają. No i trzeba dokupić dłuższe śruby koniecznie wzmazniane 8,8. Tak kolego,patent fajny ale w Wr ce owalny uchwyt kierownicy odlany jest razem z polka,taki glupi japonski patent :icon_rolleyes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Tak kolego,patent fajny ale w Wr ce owalny uchwyt kierownicy odlany jest razem z polka,taki glupi japonski patent lapad.gif . Glupi jak glupi czy japonski patent to nie wiem. Taka polka jest tansza, wszystkie drozsze maja mozliwosc odkrecenia i wsadzenia innych dystansow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 gdybym zalozyl Reikona mocno wygieta plus adaptery do tej kierownicy to pojdzie mi do gory o jakies 7 cm 7cm wydaje się nie tak dużo ale w praktyce to aż nadto. Ja mam 190cm wzrostu i kupiłem u tokarza dystane po 6cm każdy. Najpierw mi się wydawało że jest ekstra, potem stwierdziłem że na tak długich śrubach i gumowych 'silent blockach' w półce (w CZ jest taki bajer absorbujący częściowo drgania) kierownica chodziła do przodu i do tyłu oraz skręcała się względem półek. W czasie jazdy było by to nie do przyjęcia. Przeciąłem jeden dystans na pół i mam po 3cm. Różnica względem oryginału jest bardzo duża mimo iż zdawałoby się że 3cm to prawie nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 podkładki podkładkami ale czy w wuerce przypadkiem mocowanie kierownicy nie jest odlane razem z półką ?ktm i chyba husqa ma ten plus że podwyższenie da się się zrobić we własnym garażukonikkonik, to wsuwanie lag ma sens na krętą trasę, na szybkich przelotowych na wsuniętych bardzo szybko łapie rybe na nierównościach, podkręcenie troszkę sprężyny(tak żeby ok 7cm się uginał pod ciężarem kierowcy) z tyłu daje podobny efekt a przynajmniej się nie walczy z kierownicą na dziurawych prostychNie chcę polemizować na necie o ustawieniach zawieszenia, ale jak byś kiedyś był w okolicach warszawy to daj znaka spotkamy się i pokaże ci jak można fajnie ustawić moto z ostrym przodem. Mówię to dlatego że przećwiczyłem przez ostatnie 2 lata ustawienia ktm 200 exc pod dziewczyny, które nie mają tyle siły co chłopcy. Latają ostro w zakrętach i długie przelotki nic nie łapią ( to jest kwestia kompresji, odbicia i techniki jazdy). Zmieniamy tylko kompresje i odbicia na góry i na tor, geometrii nie ruszam. Pozdrawim .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 (edytowane) ja się rok męczyłem z zawiasem, starałem się ustawić w miarę uniwersalnie bo jak jadę to po drodze mam prawie wszystkie rodzaje podłoża ,od asfaltu do kopnego piachu, lada moment czeka mnie kolejna męczarnia z następnym sprzętem :DZresztą zawias ustawia się pod siebie Edytowane 11 Lutego 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.