Skocz do zawartości

Podniesienie kierownicy na dystansach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam fabryczna polke,kierownice Rental 22mm.

Mam prawie 190cm wzrostu.Wydaje mi sie ze powinienem dzwignac kierownice do gory bo przy jezdzie na stojaco nie jedzie mi sie za wygodnie.

Jak powinna wygladac pozycja jazdy na stojaco?

A jesli dzwigac to kupic dystanse na ta kierownice czy lepiej zmienic kirownice na grubsza i dystanse od razu na 28mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam fabryczna polke,kierownice Rental 22mm.

Mam prawie 190cm wzrostu.Wydaje mi sie ze powinienem dzwignac kierownice do gory bo przy jezdzie na stojaco nie jedzie mi sie za wygodnie.

Jak powinna wygladac pozycja jazdy na stojaco?

A jesli dzwigac to kupic dystanse na ta kierownice czy lepiej zmienic kirownice na grubsza i dystanse od razu na 28mm

Jesteś z Zywca to jedź do Bielska do Olek Motocykle (lub zadzwoń), poproś Sławka (powiedz że Marek z wawy dał ci kontakt) i będziesz miał załatwioną sprawę z podniesieniem. Koszt ok 120 PLN.

 

Pozdrawiam ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze tak się wtrące..

 

ale hmm dystanse też sobie załatwiłem do At....

i jedna ważna sprawa.. sprawdz czy przypadkiem kable nie będą za krótkie jak bedziesz miał wyższą kiere ...

w mojej At dystnse to 2,5 cm,, więcej musiał bym przewody hamulcowe zminiać na dłuższe.....

 

p.s.

Cena 120 zeta wydaje mi się troche duża.... ja do AT zaplacielem 60 ..

 

 

kalwiatura mi szaleje sorki zaliterowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze tak się wtrące..

 

ale hmm dystanse też sobie załatwiłem do At....

i jedna ważna sprawa.. sprawdz czy przypadkiem kable nie będą za krótkie jak bedziesz miał wyższą kiere ...

w mojej At dystnse to 2,5 cm,, więcej musiał bym przewody hamulcowe zminiać na dłuższe.....

 

p.s.

Cena 120 zeta wydaje mi się troche duża.... ja do AT zaplacielem 60 ..

kalwiatura mi szaleje sorki zaliterowki

 

 

Masz racje,moga byc problemy z dlugoscia linek czy kabli.Bo gdybym zalozyl Reikona mocno wygieta plus adaptery do tej kierownicy to pojdzie mi do gory o jakies 7 cm.Jezeli chodzi o cene to przyznaje Ci racje,co ma tyle kosztowac?! przeciez to kawalek metalu...ale pytalem w Pro traperze 300zl!!! wiec za 120 to jest dobra cena :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ebayu są dobre oferty protrapera np. taka :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pro-Taper-P...1QQcmdZViewItem

 

+30$ wysyłka i masz całą kiere za 400 z mocowaniami :rolleyes: a u nas w PL pewnie 500 za samą kiere koszą..... :D

Edytowane przez Magik8888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Ja mam 196cm wzrostu i mam takie oto patent: http://members.lycos.co.uk/filekh/kiera/kiera.JPG

Kupiłem kawałek aluminium i oddałem znajomemu ślusarzowi i wyrzeźbił coś widocznego na fotce. Myśle, ze inny ślusarz też za drobną opłatą (na piwo) powinien sobie poradzić. Moje dystanse mają 4,5cm i to max co można osiągnąć, bo linki nie starczają. No i trzeba dokupić dłuższe śruby koniecznie wzmazniane 8,8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Ja mam 196cm wzrostu i mam takie oto patent: http://members.lycos.co.uk/filekh/kiera/kiera.JPG

Kupiłem kawałek aluminium i oddałem znajomemu ślusarzowi i wyrzeźbił coś widocznego na fotce. Myśle, ze inny ślusarz też za drobną opłatą (na piwo) powinien sobie poradzić. Moje dystanse mają 4,5cm i to max co można osiągnąć, bo linki nie starczają. No i trzeba dokupić dłuższe śruby koniecznie wzmazniane 8,8.

Bardzo fajne dystanse, daj kontakt do tego ślusarza!!!

A jak mogę pomądralować to wysuń sobie lagi na drugi pasek, zobaczysz jak zacznie ładnie skręcać.

 

Pozdrawiam ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podkładki podkładkami ale czy w wuerce przypadkiem mocowanie kierownicy nie jest odlane razem z półką ?

ktm i chyba husqa ma ten plus że podwyższenie da się się zrobić we własnym garażu

 

 

konikkonik, to wsuwanie lag ma sens na krętą trasę, na szybkich przelotowych na wsuniętych bardzo szybko łapie rybe na nierównościach, podkręcenie troszkę sprężyny(tak żeby ok 7cm się uginał pod ciężarem kierowcy) z tyłu daje podobny efekt a przynajmniej się nie walczy z kierownicą na dziurawych prostych

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Ja mam 196cm wzrostu i mam takie oto patent: http://members.lycos.co.uk/filekh/kiera/kiera.JPG

Kupiłem kawałek aluminium i oddałem znajomemu ślusarzowi i wyrzeźbił coś widocznego na fotce. Myśle, ze inny ślusarz też za drobną opłatą (na piwo) powinien sobie poradzić. Moje dystanse mają 4,5cm i to max co można osiągnąć, bo linki nie starczają. No i trzeba dokupić dłuższe śruby koniecznie wzmazniane 8,8.

 

Tak kolego,patent fajny ale w Wr ce owalny uchwyt kierownicy odlany jest razem z polka,taki glupi japonski patent :icon_rolleyes: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kolego,patent fajny ale w Wr ce owalny uchwyt kierownicy odlany jest razem z polka,taki glupi japonski patent lapad.gif .

 

Glupi jak glupi czy japonski patent to nie wiem. Taka polka jest tansza, wszystkie drozsze maja mozliwosc odkrecenia i wsadzenia innych dystansow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybym zalozyl Reikona mocno wygieta plus adaptery do tej kierownicy to pojdzie mi do gory o jakies 7 cm

 

7cm wydaje się nie tak dużo ale w praktyce to aż nadto. Ja mam 190cm wzrostu i kupiłem u tokarza dystane po 6cm każdy. Najpierw mi się wydawało że jest ekstra, potem stwierdziłem że na tak długich śrubach i gumowych 'silent blockach' w półce (w CZ jest taki bajer absorbujący częściowo drgania) kierownica chodziła do przodu i do tyłu oraz skręcała się względem półek. W czasie jazdy było by to nie do przyjęcia. Przeciąłem jeden dystans na pół i mam po 3cm. Różnica względem oryginału jest bardzo duża mimo iż zdawałoby się że 3cm to prawie nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podkładki podkładkami ale czy w wuerce przypadkiem mocowanie kierownicy nie jest odlane razem z półką ?

ktm i chyba husqa ma ten plus że podwyższenie da się się zrobić we własnym garażu

konikkonik, to wsuwanie lag ma sens na krętą trasę, na szybkich przelotowych na wsuniętych bardzo szybko łapie rybe na nierównościach, podkręcenie troszkę sprężyny(tak żeby ok 7cm się uginał pod ciężarem kierowcy) z tyłu daje podobny efekt a przynajmniej się nie walczy z kierownicą na dziurawych prostych

Nie chcę polemizować na necie o ustawieniach zawieszenia, ale jak byś kiedyś był w okolicach warszawy to daj znaka spotkamy się i pokaże ci jak można fajnie ustawić moto z ostrym przodem. Mówię to dlatego że przećwiczyłem przez ostatnie 2 lata ustawienia ktm 200 exc pod dziewczyny, które nie mają tyle siły co chłopcy. Latają ostro w zakrętach i długie przelotki nic nie łapią ( to jest kwestia kompresji, odbicia i techniki jazdy). Zmieniamy tylko kompresje i odbicia na góry i na tor, geometrii nie ruszam.

 

Pozdrawim ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się rok męczyłem z zawiasem, starałem się ustawić w miarę uniwersalnie bo jak jadę to po drodze mam prawie wszystkie rodzaje podłoża ,od asfaltu do kopnego piachu, lada moment czeka mnie kolejna męczarnia z następnym sprzętem :D

Zresztą zawias ustawia się pod siebie

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...