KwiQ Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 witam, jako ze nie znalazlem podobnego tematu a chcialbym uzyskac trochu informacji to pytanie adtresuje do ludzi ktorzy mieli kontakt z tymi motocyklami, chcialem zaznaczyc ze ma byc to moje pierwsze enduro do nauki jazdy w terenie i wstepnie zakup ograniczylem do tych 2ch modeli z lat 95-97. Interesuje mnie motocykl do jazdy a nie do wiecznego grzebania w silniku, chcialbym zatem uzyskac informacje co do serwisowania, spisywania sie w terenie, zawieszenia i trochu ogolnych informacji odnosnie eksploatacji, bede wdzieczny za pomoc pozdraiwam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 (edytowane) ja bym bral LC4 , ale ciezko trafic niezakatowany model , TTR 600 powstala jakos w 98 - ot zwykle enduro nie za mocna 42 kunie , nie za ciezka, ma troszke wad , zawieszenie mimo ze firmowe to nie grzeszy jakoscia, troszke wadliwej elektryki . Jaka kasa dysponujesz ?? LC4 jest dosc mocny 55 kuni i wysoki, wagowo rowniez nie ma rewelacji 130- 140 na gotowo , jako 1 moto moze byc zatrudne w terenie. Moze DR/XT 350 albo KLX 300 akurat sprzet do nauki w terenie , koles ma DR 350 jako 1 enduro ( po nakedzie ) i calkiem sobie to radzi. Edytowane 4 Lutego 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Mozesz tez wziac KTM LC4 ale 400 bo zdaje mi sie ze sie zastanawiales nad LC4 600 :) Waga duzo mniejsza a moto poreczniejszy. Sam sie zastanawialem nad nim ale tak wyszlo ze kupilem DR. LC4 ma juz troche agresywniejszy silniczek niz DR wiec sie dluzej nie znudzi. i grzebania mysle przy nim nie bedzie. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 stary uzyj opcji szukaj bo temat dawno i czesto wałkowany!!a tak wogole to jest 1 odpowiedz LC4 - lepszy zawias, lzejszy, chłodzony ciecza, 4 atuty jaki jakich brak TT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 chlodzenie ciecza to nie atut , DR,XT nie maja cieczy i sie nie przegrzewaja przy amatorskiej jezdzie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 ciezaru i wysokosci sie nie boje bo sam mam 192 cm wzrotu i waze niewiele mniej niz ten motocykl, na codzien podnosze ciezary wiec 140 kg nie jest tragiczne, a chcialbym motocykl zeby byl w miare uniwersalny i poza szalenstwem lesnym dalo sie nim gdzies pojechac w 2 osoby, chcialbym sie zmiescic w granicy 7500 - 8000 zl przy zakupie zeby na ewentualny serwis jeszcze zostalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 a skad wiadomo ze TT i XT sie nie przegrzewaja -o jakim przegrzaniu mowimy? -jezeli cieczy to ona wynosi 100stopni C i chocby ch** na ch**u stawał to temperatura oleju nie wzrosnie powyżej pewnej wartosci chyba ze woda sie wygotuje-jezeli oleju to ona wynosi ok 200stopni C ale optymalne własciwosci (najlepsza temp, optymalne smarowanie) olej osiaga w temperaturze 90-100 stopni CW Moj LC4 sie wogole nie przegrzewa pomio trudnych wakunkow pracy-jezeli układ chłodenia jest sprawny to nie ma prawa sie przegrzewac mam swiat motocykli z yamaha TT w roli głownej po 25000 km miała slady przegrzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
husy Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Witam, jestem posiadaczem motocykla tt600r i mogę go osobiście polecić, co prawda na torze motocrossowym tym motorem raczej nic nie zdziałasz ale w ciężkim terenie sobie poradzisz. Sam wcześniej ujeżdzałem fullcrossy tj. husaberg 501, rm,cr i tm i muszę powiedzieć że miła to odmiana jeżdząc motocyklem którym mogę wyskoczyć gdzieś dalej 200-500 km, możesz zrobić w ciągu dnia bez problemu zbytnio nie narzekając na ból tyłka. Co do Ktm lc4 nic Ci nie powiem gdyż nie jezdziłem, napewno jest lżejszy i ma mocniejszy silnik ale wątpie by silnik był wytrzymalszy od ttr.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 użyj wyszukiwarki, znajdziesz sporo cennych informacji o tych motocyklachpomyśl też o hondzie XR :icon_mrgreen: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ta TTR jezdzila po pustyni - powodem podtarcia tloku byla najprawdopodobniej drobinka piasku, jaka sie dostal przez uklad ssania powietrza . Chlopaki z Motoafrica zrobili na swoich ponad 50 tys km i nie ciagna grama oleju, inne kozy DR , XL , XR robia tyle samo km od remontu do remontu co LC4 , a nawet wiecej. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 (edytowane) wątpie by silnik był wytrzymalszy od ttr.pozdrawiam niestety nic nie jest wieczne ale LC4 wytrzymuja naprawde duzo mysle ze 50000 wytrzymaja a to w sumie i tak duzo bo motocykl jest stosunkowo mocno wysilony Edytowane 4 Lutego 2007 przez zoltecek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matex Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Dobry temat, sam mam lc4 640 od 2 tygodni, i powiem szczerze że mimo mojego wzrostu i wagi(180cm i 83kg) to jest wygodna maszyna... zrobiłem zaledwie 50km bo pogoda nie sprzyja a nowego moto szkoda w teren... to na drodze prowadzi sie jak 125 ale ma o niebo lepsze kopnięcie (40KW - 54KM) a w terenie to idzie ale strach sie wypiepszyć więc nie szalałem:D ( przynajmniej narazie, nie znam jeszcze na tyle dobrze żeby szaleć) przy kupowaniu moto kieruj sie sercem a nie rozsądkiem!!!! mozna kupić tanio dobre moto ale często jest tak że tanie+ przygotowanie do jazdy to w kij drożej wyjdzie!! może sie przyda powiedzienie : JESTEM BIEDNY I NIE STAć MNEI NA RZECZY TANIE... pzdr wymiatacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Arian Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Czesc wszystkim.Od niedawna jestem posiadaczem KTM-a LC4 620 i mam do was pytanko.Jak jest z obsluga tego moto?Chodzi mi o dostepnosc czesci oraz koszty utrzymania tego modelu bo slyszalem rozne opinie.Moto kupilem po generalnym remoncie od kolegi takze mam pewnosc co do tego co zostalo w nim zrobione.Moto jest z 98 roku i przesiadlem sie z DR-ki 350.Chcielbym sie tez dowiedziec czym sie roznia te dwa moto co do techniki jazdy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Chodzi mi o dostepnosc czesci oraz koszty utrzymania tego modelu bo slyszalem rozne opinie.No i pewnie uslyszysz rózne opinie, jak to na forum. Dużo już pisałem, jesli nie uzywasz opcji szukaj to trudno. W skrócie-na awaryjnosc, koszty i dostępność części nie narzekam. W rankingu najlepiej wypada mi niezawodność, poźniej koszta cześci, a na końcu dostępność części-tu puszczam oczko do KTM z Zakliki z Mydlnik. przesiadlem sie z DR-ki 350.Chcielbym sie tez dowiedziec czym sie roznia te dwa moto co do techniki jazdy.Napiszę to czego nie pisałem-LC4 to motocykl o rodowodzie sportowym, i pierwszą rzeczą jaką jeździec powinien zrobić-ustawienie zawieszenia pod swoją wagę i sposób tlumienia; jest tu pełna regulacja tłuminia dobicia/odbicia, i od ustawienia tego powinno sie w ogóle zaczynać. Na dobrych ustawieniach jest zupelnie inna jazda, i wtedy mozna poczuć co oferuje ten motocykl. Zawieszenie to jeden z największych atututów LC4, i grzechem jest nieustawienie tego jak nalezy. Ja sie na tym nie znam-oddałem to do ustawienia specjaliście zeby zrobił to jak należy. To tyle co mogę napisac o tych różnicach DR350/LC4. Reszta-sam zobaczysz, jeździj smiało. LC4 to tak jak DR król niskich obrotów, na wysokich nie oferuje niczego ciekawego (oczywiscie skala jest inna), więc tu będzie podobnie-nie kręcić, tylko wykorzystać wielką elastyczność tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 chlodzenie ciecza to nie atut , DR,XT nie maja cieczy i sie nie przegrzewaja przy amatorskiej jezdzie.hehehe dobre :eek: :clap: Ja bym wybrał LC4 :notworthy: to jest całkiem inna klasa motocykli jak dla mnie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.