Skocz do zawartości

TTR 600 czy KTM LC4 ? dylemat


Rekomendowane odpowiedzi

chlodzenie ciecza to nie atut , DR,XT nie maja cieczy i sie nie przegrzewaja przy amatorskiej jezdzie.

 

ja jeżdze amatorsko i dr 125 i xl 500 zawsze mi sie pocila gdzieś z pod jakiejś gównianej śrubki i innych duperelow a silnik stygł dwa dni, to pewnie wielka zaleta chlodzenia powietrzem

:clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze wiekszosc z Was bardziej mnie kieruje w kierunku LC4, sam motocykl wydaje mi sie takze elegancki tylko powiedzcie mi jedno, jak sie maja czesci serwisowe w stosunku do japoncow, sa duzo drozsze ? chodzi mi o to ze bardziej wolalbym motocykl do jazdy niz do stania w garazu i czekania az kase na czesc jakas uzbieram :) jesli macie LP4-rki to napewno macie jakies porownanie do innych goniacych na japoncach i bardzo prosilbym o jakies opinie

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części sa w tych samych cenach, czasem tańsze, czasem troche droższe, ale ogólny bilans wychodzi podobnie. Pojawia się coraz więcej zamienników-np. łańcuch rozrządu. Łożyska typowe, korba, tłoki w zamiennikach są, tarcze sprzeglowe dostaniesz Lucasa za 150 PLN/komplet, zębatki, klocki w cenach jak do kazdego innego motocykla.

Ogólnie-cenowo to standart, bez jakiś szałów na plus czy minus.

Uzywki-masz opór na e-bay`u, w tym temacie jest bajecznie-opór części, akcesoriów i extrasów cenowych.

Nie wiem czy jest jakis inny motocykl, który ma lepsze zaopatrzenie na e-bay`u w części używane.

Gdyby nie to że poczułem potrzebę jeżdżenia na czymś dużo lżejszym, i z dużo wiekszym uderzeniem (2T 250), to trzymałbym tą LC4 jeszcze x lat. W kazdym razie w tym roku rozstaję się z nią definitywnie, i zawsze ją będę mile wspominał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 ostatnio stał sie bardzo popularnym motocyklem, wiec co byś z nim nie zrobił części nawet używane dostaniesz, za te pieniążki myśle ze znajdziesz ładną sztuczke. Skoro ktoś ten motocykl stworzył to dla ludzi, strzelisz 3 gleby i sie zakochasz i juz nie bedzie za mocna:) Mi tez wmawiali XT TTki i itp itd, ale nigdy nie miałem ( jak dotąd ) japońskiego jednośladu:) A jak sie coś popsuje to sie nie rozczaruj, to tylko maszyna. Poszukaj odpowiedniej dla Ciebie wersji, czy chcesz z malutkim zbiornikiem, czy z 18 litrowym (zero zmartwień o wache i roztrzaskane chłodnice przy glebie (sprawdzone)) :wink: było pare wersji Kata. Z obiegami w ramie i bez, przemyśl i podejmuj decyzje. Bo dużo czasu do wiosny nie zostało.

jak coś jeszcze bede wiedział to pytaj

Edytowane przez SzaryWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W odpowiedzi...dośmigam moją kochaną Dr'kę do końca nadchodzącego sezonu i przerzucam się na KTM'a..Przy moich gabarytach celuję w Duka...zobaczymy co powie konto bankowe po sezonie.

Niestety miłość do suczki nie przekłada się na wytrzymałość...jeżeli dużo jeździsz, to nie ma przebacz..KTM

...Miałem kiedyś XT'ka...super sprzęt, ale dla wysokich jest trochę za mały...dozobaczenia w błocie..pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja podobnie mysle jak PROKTO , z tym ze szukam motocykla typwego Dual , ale bez oplastikowania i z rozrusznikiem mile widziane.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...