lucas Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 chlodzenie ciecza to nie atut , DR,XT nie maja cieczy i sie nie przegrzewaja przy amatorskiej jezdzie. ja jeżdze amatorsko i dr 125 i xl 500 zawsze mi sie pocila gdzieś z pod jakiejś gównianej śrubki i innych duperelow a silnik stygł dwa dni, to pewnie wielka zaleta chlodzenia powietrzem :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Jak ktoś jest fanem wydłubywania z żeberek cylindra spieczonej gliny z błotkiem-rzecz gustu.Mi jakoś bardziej pasują dwie wysoko ulokowane chłodnice, mniej problematyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 widze ze wiekszosc z Was bardziej mnie kieruje w kierunku LC4, sam motocykl wydaje mi sie takze elegancki tylko powiedzcie mi jedno, jak sie maja czesci serwisowe w stosunku do japoncow, sa duzo drozsze ? chodzi mi o to ze bardziej wolalbym motocykl do jazdy niz do stania w garazu i czekania az kase na czesc jakas uzbieram :) jesli macie LP4-rki to napewno macie jakies porownanie do innych goniacych na japoncach i bardzo prosilbym o jakies opinie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 po XT mam LC4 a to ze czescii do KTM sa drogie to mit ceny czesci sa porownywalne z japoncami dostepnosc rowniesz i zawsze biore z zalik z mydlik czy jakos tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 zalez co porownujemy bo jak lc4 620 i ttr600 to najlepiej klx :icon_mrgreen: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Części sa w tych samych cenach, czasem tańsze, czasem troche droższe, ale ogólny bilans wychodzi podobnie. Pojawia się coraz więcej zamienników-np. łańcuch rozrządu. Łożyska typowe, korba, tłoki w zamiennikach są, tarcze sprzeglowe dostaniesz Lucasa za 150 PLN/komplet, zębatki, klocki w cenach jak do kazdego innego motocykla.Ogólnie-cenowo to standart, bez jakiś szałów na plus czy minus.Uzywki-masz opór na e-bay`u, w tym temacie jest bajecznie-opór części, akcesoriów i extrasów cenowych.Nie wiem czy jest jakis inny motocykl, który ma lepsze zaopatrzenie na e-bay`u w części używane.Gdyby nie to że poczułem potrzebę jeżdżenia na czymś dużo lżejszym, i z dużo wiekszym uderzeniem (2T 250), to trzymałbym tą LC4 jeszcze x lat. W kazdym razie w tym roku rozstaję się z nią definitywnie, i zawsze ją będę mile wspominał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaryWilk Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 (edytowane) LC4 ostatnio stał sie bardzo popularnym motocyklem, wiec co byś z nim nie zrobił części nawet używane dostaniesz, za te pieniążki myśle ze znajdziesz ładną sztuczke. Skoro ktoś ten motocykl stworzył to dla ludzi, strzelisz 3 gleby i sie zakochasz i juz nie bedzie za mocna:) Mi tez wmawiali XT TTki i itp itd, ale nigdy nie miałem ( jak dotąd ) japońskiego jednośladu:) A jak sie coś popsuje to sie nie rozczaruj, to tylko maszyna. Poszukaj odpowiedniej dla Ciebie wersji, czy chcesz z malutkim zbiornikiem, czy z 18 litrowym (zero zmartwień o wache i roztrzaskane chłodnice przy glebie (sprawdzone)) :wink: było pare wersji Kata. Z obiegami w ramie i bez, przemyśl i podejmuj decyzje. Bo dużo czasu do wiosny nie zostało.jak coś jeszcze bede wiedział to pytaj Edytowane 6 Lutego 2007 przez SzaryWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_K_ Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 (edytowane) LC4 słyszałem od kilku kolesi że bardzo dobry sprzęt nie do zajechania i duża moc. Edytowane 6 Lutego 2007 przez Przemek_K_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prokto Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 W odpowiedzi...dośmigam moją kochaną Dr'kę do końca nadchodzącego sezonu i przerzucam się na KTM'a..Przy moich gabarytach celuję w Duka...zobaczymy co powie konto bankowe po sezonie.Niestety miłość do suczki nie przekłada się na wytrzymałość...jeżeli dużo jeździsz, to nie ma przebacz..KTM...Miałem kiedyś XT'ka...super sprzęt, ale dla wysokich jest trochę za mały...dozobaczenia w błocie..pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 no ja podobnie mysle jak PROKTO , z tym ze szukam motocykla typwego Dual , ale bez oplastikowania i z rozrusznikiem mile widziane. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.