Skocz do zawartości

Romet


Pawik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj sprobowalem odpalic mojego szrota ...

nalalem paliwa . kopie , kopie, kopie i niedal znaku zycia ...

biore go na popych odezwal sie na moment izgasł ... :)

odkrecam swiece mokra... czyszcze zakladam i pcham dalej. a on nic .

wzielem strzykawke zassalem benzyny i go srodka cylindra ... kopie i nic na popych odpyrknął .

w czym jest problem ?? :buttrock:

przychodzi mi do glowy zle ustawiony zapłon lub rozregulowany gaznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak masz ustawic przerwe! Zainspirowałes mnie do sięgniecia do ksiażki o motorwerach romet bo dokładnie niepamietałem(moja mama napewno by ci była wdzieczna ;) ) ,,Prawidłowa szczelina przerywacza powinna wynosić 0.3-0,4 mm,, czyli masz odp :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Romet juz odpala tylko lapie wysokie obroty... gaznik wyczyszczony,swieca taka jaka powinna byc, czemu tak sie dzieje?? przez co to moze byc??

[/quote

 

Powinienieś jeszcze gaźnik wyregulować,a co do wysokich obrotów sprawdz czy gaźnik przypadkiem nie łapie gdzies na łączeniu fałszywego powitrza i przez to ma wysokie obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak. Jeśli bierzesz się za zapłon to po pierwsze wyrównaj styki przerywacza pilniczkiem i odtłuść benzyną lub rozpuszczalnikiem. Teraz za pomocą szczelinomierza ustawiasz przerwę na stykach, która ma wynosić 0,3 - 0,4mm. Teraz to już tylko wyprzedzenie zapłonu. Tu musisz sam sprawdzić na jakim wyprzedzeniu będzie Ci najlepiej chodził, ale na pewno będzie to w granicach 2,7 - 3,0mm. Teraz świeca zapłonowa która musi mieć wartość cieplną F100 z przerwą 0,5mm na elektrodach.

 

Jeśli moto stało to radze przeczyścić gaźnik w benzynie i przedmuchać go powietrzem dysze tak samo. Potem wstępna regulacja polegająca na wkręceniu wkręta od wolnych obrotów (wkręcacany poziomo w gaźnik) na max, a następnie wykręcenie go o 1,5 - 2 obroty. Spinka na iglicy ustawiona ma być na środku.

 

Myślę, że po takim zabiegu silnik powinien odpalić od strzała. Pamiętaj, żeby zalać bak świeżą mieszanka 95 w proporcji 1:30.

 

Pozdrawiam i zapraszam na moją stronę www.motorower.skutery-motocykle.pl

Edytowane przez tomason2

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojj lewe powietrze to na pewno on łapie :icon_rolleyes: hm a pozatym ten romet ma gaz w rączce od hamulca to jest patent :lapad:

Co ty w ogóle gadasz... Chyba jakiś twój patent , oryginalnie na pewno tak nie miał.

 

z zapłonem wszystko jest okey bo odpala od pierwszego gora od trzeciego biggrin.gif biggrin.gif

tylko te obroty... icon_eek.gif

TO, że odpala z kopa to nie znaczy, że zapłon jest OK. Proponuje dokładnie skontorolowac ustawienie zapłonu, a potem dopiero brać się za gaźnik.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojj lewe powietrze to na pewno on łapie :icon_rolleyes: hm a pozatym ten romet ma gaz w rączce od hamulca to jest patent :lapad:

Co ty w ogóle gadasz... Chyba jakiś twój patent , oryginalnie na pewno tak nie miał.

 

z zapłonem wszystko jest okey bo odpala od pierwszego gora od trzeciego biggrin.gif biggrin.gif

tylko te obroty... icon_eek.gif

TO, że odpala z kopa to nie znaczy, że zapłon jest OK. Proponuje dokładnie skontorolowac ustawienie zapłonu, a potem dopiero brać się za gaźnik. Wszystkie łączenia gaźnik - cylinder, głowica - cylinder, cylinder - kartery powinny być oczywiście szczelne. To samo dotyczy wydechu. Powinien być drożny i szczelny, szczególnie na łączeniu kolanko cylinder

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojj lewe powietrze to na pewno on łapie :icon_rolleyes: hm a pozatym ten romet ma gaz w rączce od hamulca to jest patent :lapad:

Co ty w ogóle gadasz... Chyba jakiś twój patent , oryginalnie na pewno tak nie miał.

 

z zapłonem wszystko jest okey bo odpala od pierwszego gora od trzeciego biggrin.gif biggrin.gif

tylko te obroty... icon_eek.gif

To, że odpala z kopa to nie znaczy, że zapłon jest OK. Proponuje dokładnie skontorolowac ustawienie zapłonu, a potem dopiero brać się za gaźnik. Wszystkie łączenia gaźnik - cylinder, głowica - cylinder, cylinder - kartery powinny być oczywiście szczelne. To samo dotyczy wydechu. Powinien być drożny i szczelny, szczególnie na łączeniu kolanko cylinder

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojj lewe powietrze to na pewno on łapie :icon_rolleyes: hm a pozatym ten romet ma gaz w rączce od hamulca to jest patent :lapad:

Co ty w ogóle gadasz... Chyba jakiś twój patent , oryginalnie na pewno tak nie miał.

 

z zapłonem wszystko jest okey bo odpala od pierwszego gora od trzeciego biggrin.gif biggrin.gif

tylko te obroty... icon_eek.gif

To, że odpala z kopa to nie znaczy, że zapłon jest OK. Proponuje dokładnie skontorolowac ustawienie zapłonu, a potem dopiero brać się za gaźnik. Wszystkie łączenia gaźnik - cylinder, głowica - cylinder, cylinder - kartery powinny być oczywiście szczelne. To samo dotyczy wydechu. Powinien być drożny i szczelny, szczególnie na łączeniu kolanko cylinder

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...