Pawik Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Witam dzisiaj sprobowalem odpalic mojego szrota ... nalalem paliwa . kopie , kopie, kopie i niedal znaku zycia ... biore go na popych odezwal sie na moment izgasł ... :) odkrecam swiece mokra... czyszcze zakladam i pcham dalej. a on nic . wzielem strzykawke zassalem benzyny i go srodka cylindra ... kopie i nic na popych odpyrknął . w czym jest problem ?? :buttrock: przychodzi mi do glowy zle ustawiony zapłon lub rozregulowany gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 delikatnie przeczyść platyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 radził bym najpierw przeczyścić styki i wyregulować przerywacz! ! ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 2 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 wyregulowac przerywacz tzn mam ustawic przerwe na przerywaczu?? ile ma wynosic ta przerwa?? 2 mm chyba.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 tak masz ustawic przerwe! Zainspirowałes mnie do sięgniecia do ksiażki o motorwerach romet bo dokładnie niepamietałem(moja mama napewno by ci była wdzieczna ;) ) ,,Prawidłowa szczelina przerywacza powinna wynosić 0.3-0,4 mm,, czyli masz odp :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Romet juz odpala tylko lapie wysokie obroty... gaznik wyczyszczony,swieca taka jaka powinna byc, czemu tak sie dzieje?? przez co to moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Romet juz odpala tylko lapie wysokie obroty... gaznik wyczyszczony,swieca taka jaka powinna byc, czemu tak sie dzieje?? przez co to moze byc??[/quote Powinienieś jeszcze gaźnik wyregulować,a co do wysokich obrotów sprawdz czy gaźnik przypadkiem nie łapie gdzies na łączeniu fałszywego powitrza i przez to ma wysokie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Siemeringi wymień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 (edytowane) A więc tak. Jeśli bierzesz się za zapłon to po pierwsze wyrównaj styki przerywacza pilniczkiem i odtłuść benzyną lub rozpuszczalnikiem. Teraz za pomocą szczelinomierza ustawiasz przerwę na stykach, która ma wynosić 0,3 - 0,4mm. Teraz to już tylko wyprzedzenie zapłonu. Tu musisz sam sprawdzić na jakim wyprzedzeniu będzie Ci najlepiej chodził, ale na pewno będzie to w granicach 2,7 - 3,0mm. Teraz świeca zapłonowa która musi mieć wartość cieplną F100 z przerwą 0,5mm na elektrodach. Jeśli moto stało to radze przeczyścić gaźnik w benzynie i przedmuchać go powietrzem dysze tak samo. Potem wstępna regulacja polegająca na wkręceniu wkręta od wolnych obrotów (wkręcacany poziomo w gaźnik) na max, a następnie wykręcenie go o 1,5 - 2 obroty. Spinka na iglicy ustawiona ma być na środku. Myślę, że po takim zabiegu silnik powinien odpalić od strzała. Pamiętaj, żeby zalać bak świeżą mieszanka 95 w proporcji 1:30. Pozdrawiam i zapraszam na moją stronę www.motorower.skutery-motocykle.pl Edytowane 2 Lutego 2007 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunin Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Ojj lewe powietrze to na pewno on łapie :biggrin: hm a pozatym ten romet ma gaz w rączce od hamulca to jest patent :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 z zapłonem wszystko jest okey bo odpala od pierwszego gora od trzeciego :( :biggrin: tylko te obroty... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ojj lewe powietrze to na pewno on łapie :icon_rolleyes: hm a pozatym ten romet ma gaz w rączce od hamulca to jest patent :lapad:Co ty w ogóle gadasz... Chyba jakiś twój patent , oryginalnie na pewno tak nie miał. z zapłonem wszystko jest okey bo odpala od pierwszego gora od trzeciego biggrin.gif biggrin.giftylko te obroty... icon_eek.gifTO, że odpala z kopa to nie znaczy, że zapłon jest OK. Proponuje dokładnie skontorolowac ustawienie zapłonu, a potem dopiero brać się za gaźnik. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ojj lewe powietrze to na pewno on łapie :icon_rolleyes: hm a pozatym ten romet ma gaz w rączce od hamulca to jest patent :lapad:Co ty w ogóle gadasz... Chyba jakiś twój patent , oryginalnie na pewno tak nie miał. z zapłonem wszystko jest okey bo odpala od pierwszego gora od trzeciego biggrin.gif biggrin.giftylko te obroty... icon_eek.gifTO, że odpala z kopa to nie znaczy, że zapłon jest OK. Proponuje dokładnie skontorolowac ustawienie zapłonu, a potem dopiero brać się za gaźnik. Wszystkie łączenia gaźnik - cylinder, głowica - cylinder, cylinder - kartery powinny być oczywiście szczelne. To samo dotyczy wydechu. Powinien być drożny i szczelny, szczególnie na łączeniu kolanko cylinder Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ojj lewe powietrze to na pewno on łapie :icon_rolleyes: hm a pozatym ten romet ma gaz w rączce od hamulca to jest patent :lapad:Co ty w ogóle gadasz... Chyba jakiś twój patent , oryginalnie na pewno tak nie miał. z zapłonem wszystko jest okey bo odpala od pierwszego gora od trzeciego biggrin.gif biggrin.giftylko te obroty... icon_eek.gifTo, że odpala z kopa to nie znaczy, że zapłon jest OK. Proponuje dokładnie skontorolowac ustawienie zapłonu, a potem dopiero brać się za gaźnik. Wszystkie łączenia gaźnik - cylinder, głowica - cylinder, cylinder - kartery powinny być oczywiście szczelne. To samo dotyczy wydechu. Powinien być drożny i szczelny, szczególnie na łączeniu kolanko cylinder Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ojj lewe powietrze to na pewno on łapie :icon_rolleyes: hm a pozatym ten romet ma gaz w rączce od hamulca to jest patent :lapad:Co ty w ogóle gadasz... Chyba jakiś twój patent , oryginalnie na pewno tak nie miał. z zapłonem wszystko jest okey bo odpala od pierwszego gora od trzeciego biggrin.gif biggrin.giftylko te obroty... icon_eek.gifTo, że odpala z kopa to nie znaczy, że zapłon jest OK. Proponuje dokładnie skontorolowac ustawienie zapłonu, a potem dopiero brać się za gaźnik. Wszystkie łączenia gaźnik - cylinder, głowica - cylinder, cylinder - kartery powinny być oczywiście szczelne. To samo dotyczy wydechu. Powinien być drożny i szczelny, szczególnie na łączeniu kolanko cylinder Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.